Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

REKSIO I CZARODZIEJE -GRA KOMPUTEROWA -AIDEM MEDIA

18-01-2012, 16:49
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 32.40 zł     
Użytkownik NEMEZIR1
numer aukcji: 2010070276
Miejscowość Rybnik
Wyświetleń: 16   
Koniec: 19-01-2012 16:29:26

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

szablon

Księgarnia Oświatowo-Szkolna "Nemezis"

ul.Gen.Hallera 26
44-200 Rybnik

Nip:642[zasłonięte]100-54

e-mail : [zasłonięte]@wp.pl

32/ 42 38 340 od godz 10-16

- Wpłata na konto:
   88 1560 [zasłonięte] 001335
       1992 [zasłonięte] 438601
- Za pobraniem

PONIEDZIAŁEK - PIĄTEK
-Poczta  Polska
-Kurier Opek

REKSIO I CZARODZIEJE -GRA KOMPUTEROWA -AIDEM MEDIA

Reksio i Czarodzieje (CD-ROM)
Należy do serii:
PRZYGODY REKSIA
  

  AIDEM MEDIA
Format: 13.5x19.0cm
Rok wydania: 2009






 

 
Gdzieś w chylącej się ku upadkowi Krainie Czarów Burektor Uniwersytetu Magii studiuje tekst pradawnej przepowiedni. Wynika z niej, że jedynie tajemniczy Wybraniec ma moc wystarczającą, aby zdemaskować Tego, Który Tak Potwornie Mąci i powstrzymać jego niecne knowania. Brzęk tłuczonego lustra przerywa gorączkowe rozważania Czarodzieja - oto przez jego gabinet przelatuje z okrzykiem: „No nie wierzę!” monstrualnych rozmiarów kret. W ślad za nim do Krainy Czarów wkracza dzielny pies Reksio... Czy Reksio jest Wybrańcem, o którym mówi przepowiednia...?
Który z siedmiu Czarodziejów jest Tym, Który Tak Potwornie Mąci? Czy przy pomocy wiecznie niezadowolonego kreta, gadatliwego kamienia i garści magicznych przedmiotów można uratować Krainę Czarów od zagłady? W jaki sposób sprawdzić, czy jest się zwykłą żabą, czy też zaklętą królewną? ..Oraz jak nauczyć się potężnych zaklęć w weekend?
Wszystkiego dowiesz się, towarzysząc Reksiowi w kolejnej, jeszcze bardziej obfitującej w przygody i niespodzianki, wyprawie... Trzecia część przygód Reksia gwarantuje wiele godzin doskonałej zabawy. Wraz z Reksiem gracz odwiedzi 5 różnorodnych krain, gdzie pozna 30 barwnych i oryginalnych postaci. Czeka na niego mnóstwo zakręconych zabaw - od gier zręcznościowych po zadania logiczne. Nauka czarów, latanie na miotle, podróże na smoku, magiczne pojedynki, tajemnicze labirynty, liczne zagadki i łamigłówki to jedynie mała część atrakcji, które czekają na Reksia w Krainie Czarów. A wszystko to tradycyjnie doprawione dużą dawką humoru...
Nowością w grze jest alternatywne zakończenie. Dzięki temu każda rozgrywka będzie się różnić od poprzednich. Oczywiście tak jak wszystkie nasze gry, ta także pozbawiona jest przemocy!

Powyżej 6 lat

Wymagania systemowe:
98/2000/ME/XP/Vista
166 MHz
64 MB


   **************
 DROGI KLIENCIE,
       KUPUJĄC KSIĄŻKI NA KILKU NASZYCH AUKCJACH,
ZA WYSYŁKĘ PŁACISZ RAZ, LUB - NIC JEŻELI WYBIERZESZ OPCJĘ
         LIST EKONOMICZNY - ZAWSZE 0,00 ZŁ !!!!!!!!!!!!!