Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Reklama Teoria projektu - Smid Wacław [nowa]

19-01-2012, 15:09
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 56.80 zł     
Użytkownik ksieg-inter_pl
numer aukcji: 1999463725
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 11   
Koniec: 14-01-2012 11:17:00
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Przedmiotem aukcji jest:

Reklama Teoria projektu

Smid Wacław

Dane:
  • ISBN:978[zasłonięte][zasłonięte]14481
  • liczba stron: 258
  • okładka: miękka
  • wydawnictwo: DR Lex
  • wymiary: 150 x 210 mm
  • Data wydania: 2[zasłonięte]011-06
  • Stan produktu: nowy, nieużywany



  • Opis książki:
    Proponowana Państwu praca jest swoistym przewodnikiem po świecie reklamy w tym sensie, że stara się w miarę najpełniej odpowiedzieć na podstawę dla Każdego reklamodawcy pytanie: jak zaprojektować reklamę i z jakich głównych elementów powinna się składać? Książka stara się podpowiedzieć Państwu, jak skonstruować taki komunikat reklamowy, który byłby KONKURENCYJNY, AKTUALNY, SKUTECZNY I ATRAKCYJNY w odbiorze potencjalnego konsumenta reklamowanych dóbr i usług. Nowych produktów i inicjatyw. Nowych pomysłów i idei.


    Zobacz nasze pozostałe aukcje

    Dodaj nas do ulubionych sprzedawców

    Zapraszamy serdecznie.