Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

REGULACJA KONKURENCJI A KONKURENCJA REGULACYJNA -

30-01-2014, 4:17
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 38.56 zł     
Użytkownik dvdmaxpl
numer aukcji: 3844562805
Miejscowość KONIN
Zostało sztuk: 3    Wyświetleń: 6   
Koniec: 30-01-2014 04:21:19

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

strona o mnieinne aukcjedodaj do ulubionych sprzedawców
art165718
Regulacja Konkurencji A Konkurencja Regulacyjna - Włodzimierz Szpringer [KSIĄŻKA]
Regulacja Konkurencji A Konkurencja Regulacyjna
KSIĄŻKA
autor:
Włodzimierz Szpringer
rok wydania:
2010
wydawca:
Poltext
Opis

Ekonomiczne podejście do prawa nie jest niczym nowym. Nowe jest natomiast zjawisko poddawania analizie ekonomicznej coraz większej liczby instytucji. Ekonomista nie jest ostatecznym arbitrem wyboru społecznego. Może wszakże pokazać konflikt wartości i celów, a także, jak efektywnie realizować cele społeczne, nie marnując rzadkich zasobów.
Książka składa się z dwóch części: pierwsza z nich jest poświęcona problematyce instytucjonalizacji, ocenie skutków regulacji, konkurencji regulacyjnej oraz ekonomicznej analizie prawa, natomiast druga dotyczy wykorzystania tej wiedzy dla celów polityki konkurencji oraz polityki integracji społecznej. W polityce konkurencji wnikliwej analizy wymaga podejście ekonomiczne w prawie konkurencji, które przybliża orzecznictwo do rzeczywistości. Stwarza to szanse szybszej harmonizacji prawa i racjonalizacji konkurencji regulacyjnej. Dotyczy to w szczególności rynków technologii IT i komunikacji elektronicznej. W polityce integracji społecznej podbudowę teoretyczną zapewnia nie tylko ekonomia instytucjonalna, ale także tzw. ekonomia społeczna, koncepcja ordoliberalizmu i społecznej gospodarki rynkowej, jak również społecznej odpowiedzialności (i etyki) biznesu.
Książka zainteresuje przedsiębiorców, zwłaszcza działających na rynkach nowych technologii, pracowników naukowych i studentów kierunków prawa, ekonomii i zarządzania, a także polityków i praktyków instytucji publicznych zaangażowanych w ocenę skutków regulacji.

stan produktu:
Produkt ORYGINALNY. Książka zupełnie nowa.
dział:
KSIĄŻKA
ilość nośników:
[1xKSIĄŻKA]
okładka:
miękka
wymiary:
16,5 x 23,5 cm
ilość stron:
272
EAN:
978[zasłonięte][zasłonięte]56114
ISBN:
[zasłonięte]978-8361-140-3
Przed zakupem sprawdź warunki na stronie "o mnie"!
UWAGA! Kupujący kupując ten produkt jednocześnie upoważnia sprzedającego do zawarcia umowy na usługi pocztowe w imieniu i na rzecz kupującego.