Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

#RANGE ROVER SPORT SUPERCHARGED 4.2 GWAR ZADOWOLEN

09-06-2015, 0:55
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 87 000 zł     
Użytkownik globalm3
numer aukcji: 5392685676
Miejscowość KUTNO
Wyświetleń: 808   
Koniec: 09-06-2015 00:53:35

Dodatkowe informacje:
Rok produkcji: 2007
Przebieg (km): 180915
Pojemność silnika (cm3): 4200
Moc silnika (KM): 400
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rodzaj paliwa: Benzyna + LPG
Typ: Terenowy
Liczba drzwi: 4/5
Stan: Używany
Uszkodzony: Nie
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

 

Na dzisiejszej aukcji mam do zaoferowania niepowtarzalny, jedyny w Polsce tak doinwestowany samochód Land Rover Range Rover Sport z najlepszym doładowanym silnikiem  4.2 SuperCharged jaki był montowany kiedykolwiek w Range Roverze. Dysponuje niesłychaną mocą niemal 400KM!!!


Z żalem sprzedaje jako znawca i pasjonat marki ale niestety potrzebuje gotówki na inwestycje.

 

Do najważniejszych zalet tego egzemplarza należy zaliczyć:

 

Środek, wentylowana przepiękna kremowa skóra oraz jasne wykończenie wnętrza.

Pneumatyczne zawieszenie - możemy uzyskać niesłychany prześwit aut

Auto zakupione od osoby która niesłychanie dbała o ten samochód. Osoba ta wymieniała wszystko wręcz do przesady. W dodatku wszystko w oryginalnym serwisie Land Rover British Garage Polska i co należy bardzo mocno podkreślić - tylko na oryginalnych częściach Land Rover - warto to samemu warto to wręcz samemu sprawdzić i zweryfikować - ja nie wierzyłem ;)


Dlatego też ten egzemplarz jest tak unikatowy. Regularnie serwisowany, pozbawiony wad typowych dla tego modelu. Nowy właściciel kompletnie nie musi się martwić o serwis czy wymiany typowy eksploatacyjnych rzecz, gwarantuje 100% zadowolenia. W każdym aucie trzeba coś wymienić i naprawić. W tym trafiło to na poprzedniego właściciela. Ty już nie musisz się przejmować na wiele, wiele lat.


Dlaczego?


Jak wspomniałem poprzedni właściciel bardzo o niego dbał. W ostatnich 2-3 latach wymienił niemal całe podwozie auta na znacznie lepsze komponenty. Łączna suma faktur części + robocizna w ASO Land Rover przekracza 40 000zł!!! (na wszystko posiadam faktury, rachunki do wglądu). Nie sposób wszystkiego wymienić. Śmiało można powiedzieć iż najważniejsze rzeczy tego auta można ocenić na góra 15 000km co czyni to auto niemal nowe. Również naprawy które w nim wykonywano a jednocześnie najmniej awaryjny silnik 4.2 czynią ten egzemplarz wyjątkowy, który posłuży na wiele, wiele lat bez awarii. Zanim kupisz innego Range Rover przemyśl to czy niska cena i super wygląd to przypadkiem nie pułapka. Czy nie lepiej wydać więcej i mieć pewność że wszystko zostało wymienione zgodnie z procedurą producenta na nowe zamiast jeździć po warsztatach i się męczyć. W przypadku tego modelu masz 100% pewność.

 

Eksploatacyjne rzeczy takie jak pneumatyczne zawieszenie czy belki, wahacze, drążki, tarcze, klocki zużywają się i kosztują bardzo dużo. Gdy coś szwankowało nie było regenerowane tylko wymieniane na nowe!

 

Mało tego. Zostały wymienione części które montowane są na specjalne życzenia klienta przy konfiguracji tego modelu w salonie:


Przednie tarcze i 6 tłoczkowe zaciski BREMBO - generują taka moc hamowania którą można porównać iż ten ponad 2,5tonowe auto zatrzymuje się jak motocykl. Nie chcę tu niepotrzebnie zachwalać, to trzeba poprostu samemu sprawdzić. Ty i Twoja rodzina możecie naprawdę w tym kolosie z takimi hamulcami czuć zawsze bezpiecznie.


Całe pneumatyczne zawieszenie (tak to jest to czego najbardziej boją się przyszli kupujący RR) czyli całe amortyzatory (koszt jednego nowego to 2500zł) wraz z nowym kompresorem zostało wymienione na nowe oryginalne. Nie, nie było regenerowane! Zostało całe założone nowe oryginalne. Auto automatycznie w ciągu 2sekund po odpaleniu unosi się do właściwego poziomu.  Koszt 3500zł.


Wszystkie oleje w reduktorach, silniku, mostach (czego się zazwyczaj nie wymienia) są to tzw. long life to tutaj jest zrobione jak pisałem aż do przesady, świece, mocniejsze cewki zapłonu.

 

Również patrząc na dokumentacje napraw warto podkreślić iż jeśli np. wymieniali cewki ze świecami to wymieniali wszystkie uszczelki, podkładki - tak jak powinno być wymienione a nie naprawić tylko to co trzeba a potem za pół roku znowu trzeba do tego samego wrócić.

 

Nawet żarówki postojowe były wymieniane w ASO RR. Naprawdę nie żałowano na niego pieniędzy.

 


Jak wspominałem poprzedni właściciel był fanatykiem tego auta. Nawet zafundował auto-SPA Auto-detaling. Wymienił również tylne lampy od nowszego modelu dzięki czemu ten egzemplarz może pochwalić się przepięknymi lampami w wersji Clear całkowicie wszystko w LED - również kierunki. Lampy rzecz jasna jak wszystko co w tym aucie w oryginalne Land Rovera - Zachęcam do sprawdzenia niemal każdej części tego auta - ten samochód nie posiada nawet żarówek postojowych w zamienniku.

 


Dla bardziej oszczędnej jazdy auto już przeze mnie - tak do 2015r to auto jeździło tylko i wyłącznie na benzynie. Zainstalowałem najnowszą instalacje renomowanej firmy LPGTECH z dwoma reduktorami do 550KM. Dzięki temu auto przejeżdża 100km za 40zł!

 

Pytanie po co kupować diesla jeśli ceny tego paliwa rosną najbardziej. Kolejna sprawa to awaryjność diesli jest zdecydowanie więcej przyczyn jak pompa, bardzo droga turbina, Pizo-elektryczne wtryskiwacze. W benzynie nie ma tego więc nie ma się co psuć. W dodatku to paliwo jest tańsze nie wspominając o genialnej instalacji LPG. Każdy również wie iż największą kulturą pracy odznaczają się silniki V8. Posiadają swój bardzo charakterystyczny delikatny pomruk i niesłychaną kulturę pracy. Posiada bardzo wysoką moc przy niskich obrotach. Dlatego gdy postanowisz wjechać w teren nie musisz go piłować. Wystarczy delikatnie na niskich obrotach a zdziwisz jak cicho płynie przez nierówności.

 


Niepodważalną zaletą jest PNEUMATYCZNE zawieszenie. Dzięki 4 poziomom regulacji zawieszenia. Tryb najniższy wysiadania, Tryb jazdy po płaskim, Tryb autostrady oraz Tryb najwyższego poziomu. Kompletnie nowe zawieszenie podnosi się tak wysoko że na najwyższym trybie ciężko do niego wsiąść :) .

 

W trakcie jazdy komputer samodzielnie steruje zawieszeniem aby zachować idealnym poziom. Natomiast podczas jazdy w trasie automatycznie się obniża aby przykleić się do drogi i płynie. Nie czujesz nierówności naszych wspaniałych polskich dróg, w tym samochodzie o nich możesz zapomnieć . To zupełnie inny wymiar zawieszenia, trzeba to samemu sprawdzić.


 Mamy do czynienia tutaj z prawdziwym terenowym zawieszeniem nie tylko z powodu wyżej wymienionego zawieszenia ale i konstrukcji opartej na ramie. Możesz zapomnieć że auto w terenie lub w zaspie zawiesi się. Tutaj nie ma takiej opcji. Pewności również dodaje znakomita 2 trybowa automatyczna skrzynia biegów do Trybu jazdy drogowej oraz Tryb jazdy w terenie. Oraz 4 tryby wspomagające przydużych bocznych przechyłach, piaski, jazda po lodzie lub gołoledzi (tryb ten niesłychanie przydaję się w zimie podczas tzw. "ślizgawicy" - powiem tak - sam nim jeździłem w zimie. Każdy kto miał do czynienia z napędem 4x4 wie iż podczas ciężkich warunków trzyma się jak przyczepiony, natomiast Range Rover w trybie śliskim jeździ jak przyklejony - najcięższą część zimy przejeździłem na letnich oponach, samochody z zimowymi oponami miały ogromny problem ruszyć ale nie RangeRover.


 Range Rovery naprawdę potrafią podjechać pod bardzo stromą górę.  Należy wymienić tryb jazdy pod górę oraz tryb jazdy z góry. Również opcja wyboru jazdy tylko na 1 biegu, kolejna do wyboru jazdy tylko do 2 biegu oraz do 3 biegu.

 

Jest to auto używane nie z salonu dlatego też posiada delikatnie przerysowaną prawą tylną klamkę i przedni zderzak w dolnym narożniku obtarcie parkingowe niemal niewidoczne (sprawca: żona poprzedniego właściciela).


Wyposażenie:


- Skórzana tapicerka zachowana w idealnym stanie jak na ten rocznik.

- Elektrycznie sterowane, we wszystkich płaszczyznach, podpora lędźwi, podgrzewane wszystkie fotele (również tylne). Pamięć foteli z możliwością zaprogramowania dla 3 osób.

- Zmieniarka  Range Rover na 6CD w głównej konsoli.  

- Najbogatsze w tym modelu nagłośnienie przez firmę dla audiofilii czyli Harman/Kardon.  

- Elektryczny szyberdach

- Klimatyzacja 4 strefowa w pełni działająca

- Elektryczne 4 szyby

- Lodówka

- tylne fotele składane na równo z podłogą

- pilot do zdalnego sterowania LCD zagłówków

- subtelne dodatkowe brewki przednich lamp

Automatyczna skrzynia biegów z reduktorem w 2 trybach + 4 dodatkowe.

- przepiękna kremowa, skórzana tapicerka,

- klimatyzacja automatyczna, 4-strefowa

- zawieszenie pneumatyczne z systemem Terrain Response + opcje charakterystyki

- system nawigacji

- oryginalne dywaniki RangeRover Sport

- reflektory samopoziomujące XENONOWE - skrętne + pozioma adaptacja

- system audio Harman Kardon ,radio 6 CD

- system DVD (przód oraz 2 niezależne monitory w tylnych zagłówkach)

- możliwość podłączenia PlayStation

- możliwości podłączenie iPOD (każdy pasażer oddzielnie z tyłu i przód)

- lampy przednie adaptacyjne , skrętne

- prócz skrętnych XENON-ów, dodatkowe doświetlanie zakrętów

- Hak - łączna ładowność 6500kg :)

- zestaw do podłączenia telefonu z łącznością bezprzewodową Bluetooth

- Pakiet Memory (trzy pozycyjna pamięć ustawienia fotela kierowcy i lusterek zewnętrznych, elektryczna regulacja podparcia lędźwiowego)

- sterowane elektryczne fotele kierowcy i pasażera

- tempomat

- czujnik parkowania - przód

- czujniki parkowania - tył

- lusterka zewnętrzne elektrycznie regulowane, ogrzewane, składane

- wycieraczki z czujnikiem deszczu, ogrzewana szyba przednia, tylna i boczne szyby tylne

- elektrochromatyczne lusterko wewnętrzne

- skórzana kierownica, multifunkcyjna kierownica i gałka skrzyni biegów

- ABS i kontrola trakcji (TC)

- DSC - Układ stabilizacji toru jazdy

- HDC - układ kontrolujący zjazd ze stromych wzniesień

- reduktor (włącza 6 biegów szosowych lub 6 biegów terenowych)

- AuxiliaryFuel Burning Heater – podgrzewanie postojowe wnętrza

- elektroniczny hamulec postojowy

- automatyczny włącznik świateł

- dyskretne oświetlanie auta przez oświetlanie pod lusterkami.

- Coming HOME - xenony doświetlają drogę po wyjściu z auta.

- lampy przeciwmgielne + dalekosiężne

- podłokietniki dla siedzenia kierowcy i pasażera oraz pasażerów z tyłu.

- szyberdach szklany, elektrycznie otwierany

- Felgi 20 Cali - wzór już od nowszego modelu - kupione jako nowe (14 000zł - oryginał nie tanie podróbki)

- tylne lampy oryginalne full- LED

- Opony w idealnym stanie ponad 90% bieżnika (4500zł)

- oraz wiele wiele innych dodatków.

- Butla LPG 70l w kole zapasowym!

 

 

Poza tym auto w bardzo dobrym stanie technicznym. Nic nie stuka nic nie puka. Silnik pracuje znakomicie.


Auto bardzo zadbane, pomimo iż to 2 auto w rodzinie traktowane jak oczko w głowie. Używane sporadycznie. Zawsze czyste i wysprzątane. Z żalem sprzedaje jako znawca i pasjonat marki ale niestety potrzebuje gotówki na inwestycje. Auto warte uwagi. Najważniejsza cechą jest to iż wszystko jest wymienione. Czyli auto należy traktować niemal jak nowe. Gdy ja je kupowałem myślałem że sprzedający koloryzuje że tyle wymienił, póki sam nie zobaczyłem całej kupki faktur i wymienionych części.

 


Zgadzam się na wszelkiego rodzaju testy diagnostyczne, sprawdzenia cokolwiek nowy kupujący sobie za życzy. Nie mam nic do ukrycia. Doskonale wiem jakie auto sprzedaje.

 

Nowy właściciel będzie bardzo zadowolony. Jeśli szukałeś takiego auta to właśnie je znalazłeś! Polecam z czystym sercem. Śmiało można napisać iż na allegro to rodzynek. Bez wkładu własnego.

 


 

Serdecznie polecam i zapraszam do zakupu.

 

W razie pytań służę pomocą:

 

tel. 796-[zasłonięte]-437

 

REAL FOTO: zdjęcia nie oddają piękna tego samochodu.