Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Ramka do czcionek FRAME STOP - 1 szt.

22-01-2014, 19:07
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 4,65 zł     
Użytkownik biurowka24_pl
numer aukcji: 3818279003
Miejscowość Olsztyn
Wyświetleń: 4   
Koniec: 20-01-2014 10:21:45

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie.


Kontakt

Marek Licznerski

kom. 793 163 002

tel. 89 [zasłonięte] 59

Faks: 89 [zasłonięte] 77

adres e-mail: [zasłonięte]@grupaonyks.pl gg: 32[zasłonięte]129

Płatnosci

Zapłatę za wylicytowany towar łącznie z opłatą za przesyłkę prosimy wpłacać przelewem
na nasze konto:


Grupa Onyks
ul. Piłsudskiego 37

10-577 Olsztyn

WBS.: 308[zasłonięte]000230[zasłonięte]17628[zasłonięte]001

W tytule zapłaty prosimy koniecznie podać swój nick oraz numer aukcji - pozwoli to nam szybko i bez pomyłek realizować wysyłki.

Wysyłka

Poczta Polska- paczka priorytetowa
- za pobraniem - nie realizujemy

- po przedpłacie na konto - 15,00zł

Firma kurierska K-EX (Dawny Kolpolter)
- za pobraniem - 22,00zł

- po przedpłacie na konto - 18,00zł

Odbiór osobisty

Zapraszamy do naszego salonu po wcześniejszym kontakcie telefonicznym lub kontakcie mailowym.

W celu przyspieszenia procesu wysyłek prosimy
o potwierdzenie wybranej formy wysyłki i płatności na adres mailowy: [zasłonięte]@grupaonyks.pl lub wypełnić formularz dostawy (FOD)

Ramka do czcionek FRAME STOP - 1 szt.

ACT: OPUS45

Ramka do czcionek FRAME STOP - 1 szt.
Pamiętaj, kupujesz przedmiot opisany powyżej.
Nie gwarantujemy, że zdjęcia przedstawiają w 100% dany produkt,
gdyż otrzymujemy je bezpośrednio od producenta.

Towar wysyłany jest firmą kurierską Siódemka S.A. i dostarczany w terminie 24 - 48 godzin.
Jednak w przypadku konieczności przesunięcia między magazynowego
zastrzegamy sobie prawo do wydłużenia czasu dostawy do 5 dni.



Wszystkie oferowane produkty są objęte gwarancją producenta.
Długość gwarancji określona jest w opisie danego produktu




Osobom fizycznym wystawiamy paragon fiskalny, natomiast firmom fakturę VAT.
Dane niezbędne do wystawienia faktury prosimy dostarczyć drogą mailową lub za pośrednictwem formularza dostawy (FOD)
Zapraszamy do współpracy z BluePrint. Jeśli nie znalazłeś interesującego cię produktu, skotaktuj się z nami a my wystawimy dla Ciebie specjalną aukcję.




REGULAMIN NASZYCH AUKCJI

1.Do każdego zakupu otrzymujesz paragon, a na życzenie wystawiamy fakturę VAT.

2.Komentarz do transakcji wystawiamy po otrzymaniu komentarza od kupującego.

3.Na wpłatę czekamy 10 dni, po upływie tego terminu zwracam się do Allegro o zwrot prowizji i wystawiamy stosowny komentarz.

4.Zakupione przedmioty wysyłamy w terminie podanym w aukcji. Warunkiem wysyłki jest zaksięgowanie wpłaty na koncie.

5.Po zalicytowaniu przedmiotu Poprosimy o e-mail z adresem do wysyłki jeśli adres jest inny niż podany w Allegro.

6.Wszystkie informacje dotyczące przedmiotu zawarte są w opisie aukcji, dlatego też proszę o przemyślane decyzje.

7. Reklamacje i zwroty

Jeśli towar będzie uszkodzony przysługują Państwu wszelkie prawa do wymiany towaru na nowy, wolny od wad lub zwrotu pieniędzy.

- W celu złożenia reklamacji, nabywca powinien skontaktować się mailowo lub telefonicznie ze sprzedawcą.
- Reklamowany towar, kupujący dostarcza do sprzedawcy na swój koszt.
Jeżeli reklamacja będzie zasadna, koszt dostawy zostanie zwrócony.
- Do paczki bardzo proszę o dołączenie oryginału dokumentu zakupu, w przypadku klientów indywidualnych PARAGON FISKALNY lub kopia faktury w przypadku firm.

Klient – Konsument Zgodnie z Ustawą o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny z 2 marca 2000 (Dz. U. z 2000 r., Nr 22, poz. 271 ze zmianami), ma prawo do odstąpienia od umowy, bez podania przyczyn w ciągu 10 dni od złożenia zamówienia składając stosowne oświadczenie na piśmie. Korzystając z w/w uprawnienia Kupujący będący Konsumentem w rozumieniu Ustawy, zobowiązany jest powiadomić Sprzedającego w formie pisemnej z zachowaniem terminu 10 dni od daty otrzymania produktu. Prawo do zwrotu towaru nie przysługuje w przypadku naruszenia jego jakości oraz uszkodzenia. Zwracany towar musi być zwrócony w stanie niezmienionym. Wraz z towarem proszę przesłać oryginał dowodu zakupu (paragon lub fakturę VAT). Kupujący ma obowiązek należycie zabezpieczyć odsyłany towar, tak aby zapobiec jego uszkodzeniu w transporcie. Zwrot należy uzgodnić e-mailem [zasłonięte]@grupaonyks.pl lub telefonicznie 89 [zasłonięte] 00. W razie skutecznego odstąpienia od umowy zwrot uiszczonych przez Kupującego pieniędzy tytułem ceny nastąpi niezwłocznie, z tym, że nie później niż w terminie 14 dni.

Polityka prywatności


Niniejsza Polityka prywatności dotyczy wszystkich Produktów oferowanych przez serwis allegro na koncie biurowka24_pl i jest skierowana do Klientów Grupy Onyks robiących zakupy przez serwis aukcyjny allegro.
W przypadku jakichkolwiek pytań dotyczących niniejszej Polityki prywatności prosimy kontaktować się ze obsługą Klienta pod adresem Grupa Onyks ul. Piłsudskiego 37, 10-577 Olsztyn lub za pośrednictwem poczty elektronicznej: [zasłonięte]@grupaonyks.pl

Dane zbierane podczas rejestracji

1. Klient rejestrując się w serwisie allegro podaje swoje dane dobrowolnie.

2. Klient rejestrując się w serwisie allegro podaje imię i nazwisko, adres zamieszkania, numer identyfikacji podatkowej (NIP), adres e-mail, telefon kontaktowy

Wykorzystywanie danych przez sprzedawcę Grupa Onyks

1. Dane zbierane podczas transakcji zakupu są wykorzystywane wyłącznie w celu realizacji zamówienie tj. podczas wypisywania dokumentów sprzedaży, wysyłki i płatności za złożone zamówienie.

2. Dane Klienta udostępniane są innym podmiotom, takim jak firmy kurierskie, operatorom płatności, ubezpieczyciele, w celu realizacji zamówienia.

3. Dane Klienta są udostępniane Generalnemu Inspektorowi Ochrony Danych Osobowych oraz organom ścigania i organom wymiaru sprawiedliwości na mocy przepisów prawa.

Zmiana danych

1. Klientowi przysługuje prawo uzupełnienia, uaktualnienia, sprostowania, zaniechania przetwarzania, usunięcia danych osobowych, jeżeli są one niekompletne, nieaktualne, nieprawdziwe lub zostały zebrane z naruszeniem ustawy albo są już zbędne do realizacji celu, dla którego zostały zebrane. Pozostałe prawa i obowiązki Klienta w zakresie danych osobowych określa ustawa z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 926 ze zmianami).

2. Zmianie nie podlegają dane użyte do transakcji zakupu, gdyż są one częścią dokumentu księgowego, oraz dane zbierane automatycznie.