Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

"Media. Uzależnienia. Fakty i mity" bcm

24-01-2012, 5:20
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Najwyzsza cena licytacji: 1 zł      Aktualna cena: 1 zł     
Użytkownik bibi79
numer aukcji: 2040215480
Miejscowość Warszawa
Licytowało: 1    Wyświetleń: 22   
Koniec: 15-01-2012 22:48:13

Dodatkowe informacje:
Stan: Używany
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 2005
Język: polski
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

"MEDIA"

Książka w serii: "Uzależniania. Fakty i mity". Red. Joanna Chwaszcz. Małgorzata Pietruszka, ks. Dariusz Sikorski SDS,Gaudium Lublin 2005. Stan bdb-, lekkie zagniecenia od normalnego, studenckiego użytkowania.

     Środki masowego przekazu stanowią współcześnie istotny czynnik kształtujący kulturę społeczną i postawy ludzi. Stają się także przedmiotem badań i dyskusji na gruncie wielu dziedzin nauki. Mass media budzą również zainteresowania psychologii. Głównym obszarem badań jest wpływ treści medialnych na człowieka.

 

SPIS TREŚCI

WSTĘP

Rozdział I
ŚRODKI MASOWEGO PRZEKAZU
1. Funkcje środków masowego przekazu
2. Rodzaje mass mediów

Rozdział II
MEDIA I KULTURA
1. Ameryka Północna
2. Europa Zachodnia
3. Polska

Rozdział III
NADUŻYWANIE ŚRODKÓW MASOWEGO PRZEKAZU
1. Czynniki ryzyka
2. Psychologiczne oddziaływanie mass mediów
3. Uzależnienie od mediów

Rozdział IV
SZKODY WYWOŁANE UŻYWANIEM I NADUŻYWANIEM MEDIÓW
1. Szkody somatyczne
2. Szkody psychiczne
3. Szkody społeczne

Rozdział V
PROFILAKTYKA NADUŻYWANIA ŚRODKÓW MASOWEGO PRZEKAZU
1. Strategie kierowane do nadawców
2. Strategie kierowane do odbiorców

Rozdział VI
MITY ZWIĄZANE Z MEDIAMI
1. Mity dotyczące gier komputerowych i Internetu
2. Mity dotyczące telewizji
3. Mity dotyczące prasy

Bibliografia

Książka przydatna na studiach na kierunkach - socjologia mediów, psychologia komunikacji, pedagogika mediów, dziennikarstwo i komunikacja społeczna itp. Przydatna przy pisaniu prac naukowych, mgr, licencjackich o oddziaływaniach mediów na odbiorcę.