Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Public Relations w bankach wirtualnych

28-02-2012, 20:51
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 46.80 zł     
Użytkownik book24
numer aukcji: 2031720174
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 8   
Koniec: 31-01-2012 17:00:06

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Book24
Book24 - księgarnia internetowa serdecznie wita na swoich aukcjach w serwisie alle. Zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą oraz zakupu.
O nas

Kupując u nas masz pewność co do jakości zakupionego towaru, oraz szybkiej przesyłki.
Do każdej transakcji podchodzimy indywidualnie, staramy się, aby nasz klient był w 100% usatysfakcjonowany.

Każdą paczkę starannie pakujemy w tekturowe pudełko lub kopertę bąbelkową, tak aby w stanie nienaruszonym dotarła do odbiorcy.
Zwrot pieniędzy

Dane Kontaktowe

Po wylicytowaniu przedmiotu koniecznie wypełnij formularz dostawy, jeśli masz dodatkowe pytania napisz e-maila.

Book24 - księgarnia internetowa al.Solidarności 117 lok.406
00-140 Warszawa

e-mail: [zasłonięte]@book24.waw.pl
pon-pt: 9-18

Numer konta:
951[zasłonięte]200400[zasłonięte]70234[zasłonięte]730 (mBank)
501[zasłonięte]555811[zasłonięte]45200[zasłonięte]594 (Inteligo)


Zaufanie do Book24 Kurier UPS

Public Relations w bankach wirtualnych
Macierzyński Michał

Public Relations w bankach wirtualnych
Dodatkowe informacje

  • ISBN:978[zasłonięte][zasłonięte]55611
  • liczba stron: 258
  • Okładka: miękka
  • Wydawnictwo: CeDeWu
  • Wymiary: 170 x 240 mm
  • Rok wydania: 2008
  • Opis

    Książka Public relations w bankach wirtualnych to pionierska, nie tylko na polskim rynku publikacja, która w sposób kompleksowy obejmuje aktualną problematykę funkcjonowania i komunikowania się z otoczeniem zdematerializowanych instytucji finansowych. W przystępny sposób przybliża specyfikę funkcjonowania banków wirtualnych i korzyści, jakie przynosi strategiczne wykorzystanie w ich działalności public relations.
    Książka ta adresowana jest przede wszystkim do specjalistów zajmujących się problematyką public relations, a także finansistów, bankowców, pracowników naukowych i studentów. Poruszone zagadnienia powinny również zainteresować wszystkich użytkowników bankowości internetowej i osoby zainteresowane wpływem internetu na nowoczesną gospodarkę.

    Spis treści:
    Wprowadzenie
    Rozdział 1. Konkurencja na rynku usług bankowych
    1.1. Istota konkurencji na rynku bankowym
    1.1.1. Regulowany charakter rynku usług bankowych
    1.1.2. Konkurencja oligopolistyczna na rynku bankowym
    1.1.3. Wyznaczniki natężenia konkurencji na rynku usług bankowych
    1.2. Zmiany w otoczeniu rynkowym sektora bankowego
    1.2.1. Wpływ deregulacji, liberalizacji i rozwoju technologii
    1.2.2. Konkurencja ze strony niebankowych instytucji finansowych
    1.3. Przewaga konkurencyjna banku i jego pozycja na rynku
    1.3.1. Pojęcie i cechy przewagi konkurencyjnej
    1.3.2. Źródła przewagi konkurencyjnej banków
    1.3.3. Podstawowe strategie konkurencji banków
    1.4. Komunikacja marketingowa w budowie przewagi konkurencyjnej
    w bankowości
    1.4.1. Przesłanki rozwoju orientacji marketingowej w bankach
    1.4.2. Znaczenie strategii marketingowej w procesie budowy przewagi
    konkurencyjnej banku
    1.4.3. Miejsce public relations w strategii marketingowej banku
    1.4.4. Rola public relations i internetu w budowaniu długookresowej
    przewagi nad konkurencją
    1.4.5.Rola public relations w budowaniu zaufania do instytucji finansowych
    Rozdział 2. Bankowość wirtualna
    2.1. Istota i pojęcie bankowości internetowej i wirtualnej
    2.1.1. Geneza rozwoju bankowości wirtualnej
    2.1.2. Pojęcie bankowości internetowej i wirtualnej
    2.1.3. Podział banków detalicznych ze względu na wykorzystanie internetu
    2.2. Fazy rozwoju bankowości internetowej
    2.2.1. Charakterystyka faz rozwoju bankowości internetowej
    2.2.2. Główne cechy poszczególnych faz
    2.3. Bariery rozwoju bankowości internetowej
    2.4. Dystrybucja elektronicznych usług bankowych
    2.5. Najbardziej popularne elektroniczne kanały dystrybucji usług bankowych
    2.5.1. Internet
    2.5.2. Bankomaty
    2.5.3. Telefoniczne linie bankowe (phone banking)
    2.5.4. Home-banking
    2.5.5. Bankowość mobilna
    2.6. Efektywność bankowości wirtualnej i internetowej
    2.7. Przyszłość bankowości wirtualnej
    2.8. Banki wirtualne w Polsce
    2.8.1. mBank
    2.8.2. Volkswagen Bank direct
    2.8.3. Inteligo
    Rozdział 3. Public relations w bankowości
    3.1. Istota public relations
    3.2. Funkcje i cele public relations bankowego
    3.3. Zarządzanie procesem komunikacji w banku
    3.4. Wizerunek banku jako przedmiot oddziaływania public relations
    3.5. ePR w bankowości
    3.6. Etyczne i prawne aspekty public relations w bankowości
    Rozdział 4. Public relations polskich- banków wirtualnych
    4.1. Zarządzanie działaniami public relations w bankach wirtualnych
    4.2. Corporate identity w bankowości wirtualnej w Polsce
    4.3. Najważniejsze techniki public relations w badanych bankach wirtualnych
    4.3.1. Komunikacja wewnętrzna
    4.3.2. Komunikacja zewnętrzna
    4.3.2.1. Współpraca z dziennikarzami i redakcjami
    4.3.2.2. Analiza rezonansu medialnego w świetle badań własnych
    4.3.2.3. Oddziaływanie na konsumentów i klientów
    4.3.2.4. Oddziaływanie na pozostałe części otoczenia
    4.4. Działalność sponsorska badanych banków wirtualnych
    4.5. Zarządzanie kryzysowe w bankowości wirtualnej
    Rozdział 5. Banki wirtualne w polsce w ocenie ich klientów w latach 2[zasłonięte]004-20.
    5.1. Zakres badań i charakterystyka próby badawczej
    5.2. Wykorzystanie bankowości internetowej ze względu na czynniki zewnętrzne
    5.3. Działania PR banków w opinii klientów
    5.3.1. Podstawowe cele badań
    5.3.2. Elementy wpływające na wizerunek banku, będące poza bezpośrednim oddziaływaniem PR
    5.3.3. Elementy wpływające na wizerunek i CI banku
    5.3.4. Ocena przez klientów elementów komunikacji banku, będących pod wpływem jego działań PR
    5.3.5. Ocena przez klientów działań public relations podejmowanych przez banki
    5.3.6. Ocena przez klientów działań public relations z punktu widzenia wizerunku banków
    5.3.7. Wnioski z przeprowadzonych badań
    Zakończenie
    Bibliografia
    Patronat medialny

    [zasłonięte]@book24.waw.pl - Book24 - księgarnia internetowa