Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Pułapki Small Biznesu 133 Mity Które Niszczą Twoją

09-02-2014, 19:48
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 22.99 zł     
Użytkownik gigant_pl
numer aukcji: 3873838305
Miejscowość Piaseczno
Wyświetleń: 3   
Koniec: 09-02-2014 19:41:29

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Rok wydania (xxxx): 2012
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Jankowski, Marek Pułapki Small Biznesu 133 Mity, Które Niszczą Twoją Firmę

Marek Jankowski  
Pułapki Small Biznesu 133 Mity, Które Niszczą Twoją Firmę 
 1  Płyta CD Audio 
 
 >
 >
 > > > >
 > > >
Pełny opis produktu
Stereotypy z natury rzeczy opierają się na niedokładnej wiedzy i powszechnych opiniach. Także utarte poglądy na temat prowadzenia firmy mogą bardzo pomóc w jej… upadku. Wiadomo, że na polityce, piłce nożnej i prowadzeniu biznesu teoretycznie znają się wszyscy - szczególnie ci, którzy nie mają z tymi dziedzinami wiele wspólnego. Dlatego, by uniknąć strzelenia samobójczej bramki, lepiej sięgnij po rzetelną i praktyczną dawkę informacji.

Schematy, według których działają osoby otwierające firmy, często są do siebie podobne. Tak samo jak pytania, które sobie zadają, i mity, w które wierzą. W tej książce prawdziwe odpowiedzi na realne pytania przedsiębiorców zostały zebrane w formie krótkich, konkretnych porad. Wykorzystaj je. Po co masz powielać te same błędy, które popełniło przed Tobą już wiele osób?

Nie zakładaj firmy, opierając się na "dobrych radach" wszechwiedzących życzliwych. Skorzystaj z doświadczenia eksperta! Marek Jankowski to praktyk biznesowy oraz wydawca czasopisma branżowego. Były reporter radiowy, współpracował również z prasą i telewizją. Wspiera małe firmy - takie jak Twoja - w ich codziennej działalności. Przytoczone w tej książce sytuacje są z życia wzięte i mają oparcie w uznanych regułach, którym podlegają firmy działające w gospodarce wolnorynkowej.

Dowiedz się:

Czy na genialnych pomysłach da się zarobić?
Na czym można zaoszczędzić, uruchamiając firmę?
Jak nie marnować pieniędzy na reklamę i efektywnie wykorzystać internet?
Kiedy kryzys może być szansą na rozwój?
Jak sprawić, aby klient polecał nas swoim znajomym?
 Tytuł:Pułapki small biznesu 133 mity, które niszczą Twoją firmę
 Oprawa:plastikowa
 Liczba stron:1
 Rok wydania:2012
Wydawnictwo:Helion Helion
Nr katalogowy (ISBN):978[zasłonięte][zasłonięte]46648 978[zasłonięte][zasłonięte]46648
Data wydania:2[zasłonięte]012-11