Książki > Książki Audio / Słuchowiska Książki > Poradniki Książki > Literatura > Poezja I Dramat > Poezja > Poezja zagraniczna Książki > Nauki społeczne, humanistyczne, ekonomiczne > Ekonomia i Biznes > Organizacja i zarządzanie
|
|
| | |
| | Stereotypy z natury rzeczy opierają się na niedokładnej wiedzy i powszechnych opiniach. Także utarte poglądy na temat prowadzenia firmy mogą bardzo pomóc w jej… upadku. Wiadomo, że na polityce, piłce nożnej i prowadzeniu biznesu teoretycznie znają się wszyscy - szczególnie ci, którzy nie mają z tymi dziedzinami wiele wspólnego. Dlatego, by uniknąć strzelenia samobójczej bramki, lepiej sięgnij po rzetelną i praktyczną dawkę informacji.
Schematy, według których działają osoby otwierające firmy, często są do siebie podobne. Tak samo jak pytania, które sobie zadają, i mity, w które wierzą. W tej książce prawdziwe odpowiedzi na realne pytania przedsiębiorców zostały zebrane w formie krótkich, konkretnych porad. Wykorzystaj je. Po co masz powielać te same błędy, które popełniło przed Tobą już wiele osób?
Nie zakładaj firmy, opierając się na "dobrych radach" wszechwiedzących życzliwych. Skorzystaj z doświadczenia eksperta! Marek Jankowski to praktyk biznesowy oraz wydawca czasopisma branżowego. Były reporter radiowy, współpracował również z prasą i telewizją. Wspiera małe firmy - takie jak Twoja - w ich codziennej działalności. Przytoczone w tej książce sytuacje są z życia wzięte i mają oparcie w uznanych regułach, którym podlegają firmy działające w gospodarce wolnorynkowej.
Dowiedz się:
Czy na genialnych pomysłach da się zarobić? Na czym można zaoszczędzić, uruchamiając firmę? Jak nie marnować pieniędzy na reklamę i efektywnie wykorzystać internet? Kiedy kryzys może być szansą na rozwój? Jak sprawić, aby klient polecał nas swoim znajomym? | | Tytuł: | Pułapki small biznesu 133 mity, które niszczą Twoją firmę | | Oprawa: | plastikowa | | Liczba stron: | 1 | | Rok wydania: | 2012 | |
| | | Wydawnictwo: | Helion | | Nr katalogowy (ISBN): | 978[zasłonięte][zasłonięte]46648 978[zasłonięte][zasłonięte]46648 | | Data wydania: | 2[zasłonięte]012-11 |
|
| | | |
| |
CD-Audio (ang. Compact Disc Digital Audio, Audio-CD, CD DA) – standard cyfrowego zapisu dźwięku na płycie kompaktowej, wykorzystujący do tego celu kodowanie PCM o częstotliwości próbkowania 44,1 kHz i rozdzielczości 16 bitów na próbkę. Odtwarza się w standardowych odtwarzaczach CD, również na komputerze. Więcej informacji na: http://pl.wikipedia.org/wiki/Audio-CD |