Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Pułapki small biznesu. 133 mity [nowa]

24-01-2012, 4:51
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 32.40 zł     
Użytkownik BookMaster_pl
numer aukcji: 2001009948
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 11   
Koniec: 15-01-2012 10:23:32
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha


Pułapki small biznesu. 133 mity, które niszczą Twoją firmę - Marek Jankowski



Dane firmy:

Księgarnia internetowa
BookMaster_pl

al.Solidarności 117 lok. 406
00-140 Warszawa

Odbiór osobisty:

Każdą zakupioną książkę
możesz odebrać osobiście, oszczędzając na kosztach przesyłki.
Szczegóły uzgadniamy emailowo zaraz po wygraniu aukcji.


BookMaster_pl na aukcjach Allegro oferuje Państwu nowości wydawnicze,
bestsellery oraz inne ciekawe tytuły w atrakcyjnych cenach.
Wszystkie prezentowane książki są nowe.
Przed zakupem zapoznaj się ze stroną "o mnie".
Zapraszamy do licytacji.

Przedmiotem licytacji jest:

Pułapki small biznesu. 133 mity, które niszczą Twoją firmę

Marek Jankowski

Dane o książce:
  • ISBN:978-83-[zasłonięte]-3075-2
  • liczba stron: 192
  • okładka: miękka
  • wydawnictwo: OnePress
  • seria: smallbuisiness
  • wymiary: 140 x 208 mm
  • Data wydania: 2[zasłonięte]011-06
  • Stan książki: NOWA, NIEUŻYWANA

    Pułapki small biznesu. 133 mity, które niszczą Twoją firmę opis książki:
    Stereotypy z natury rzeczy opierają się na niedokładnej wiedzy i powszechnych opiniach. Także utarte poglądy na temat prowadzenia firmy mogą bardzo pomóc w jej... upadku. Wiadomo, że na polityce, piłce nożnej i prowadzeniu biznesu teoretycznie znają się wszyscy - szczególnie ci, którzy nie mają z tymi dziedzinami wiele wspólnego. Dlatego, by uniknąć strzelenia samobójczej bramki, lepiej sięgnij po rzetelną i praktyczną dawkę informacji.

    Schematy, według których działają osoby otwierające firmy, często są do siebie podobne. Tak samo jak pytania, które sobie zadają, i mity, w które wierzą. W tej książce prawdziwe odpowiedzi na realne pytania przedsiębiorców zostały zebrane w formie krótkich, konkretnych porad. Wykorzystaj je. Po co masz powielać te same błędy, które popełniło przed Tobą już wiele osób?

    Nie zakładaj firmy, opierając się na "dobrych radach" wszechwiedzących życzliwych. Skorzystaj z doświadczenia eksperta! Marek Jankowski to praktyk biznesowy oraz wydawca czasopisma branżowego. Były reporter radiowy, współpracował również z prasą i telewizją. Wspiera małe firmy - takie jak Twoja - w ich codziennej działalności. Przytoczone w tej książce sytuacje są z życia wzięte i mają oparcie w uznanych regułach, którym podlegają firmy działające w gospodarce wolnorynkowej.

    Dowiedz się:
    • Czy na genialnych pomysłach da się zarobić?
    • Na czym można zaoszczędzić, uruchamiając firmę?
    • Jak nie marnować pieniędzy na reklamę i efektywnie wykorzystać internet?
    • Kiedy kryzys może być szansą na rozwój?
    • Jak sprawić, aby klient polecał nas swoim znajomym?




    Marek Jankowski - przedsiębiorca, absolwent ekonomii i dziennikarz. Właściciel firmy Atomedia Consulting wydającej czasopismo dla przedsiębiorców "Branża Dziecięca", kierowane do firm oferujących zabawki i artykuły dziecięce. Doradca w zakresie marketingu i public relations. Jest założycielem i prowadzącym jednego z pierwszych w Polsce centrów edukacyjnych, które oferuje zajęcia i produkty wspomagające rozwój niemowląt i małych dzieci. W prosty sposób wyjaśnia najbardziej zawiłe tematy, ale niekiedy potrafi także skomplikować nawet te najprostsze.




    Zapraszamy

    • 1. Każdą przesyłkę wysyłamy w specjalnym tekturowym opakowaniu (albo kopercie bąbelkowej) chroniącym książki w trakcie transportu.
    • 2. Przesyłkę wysyłamy listem poleconym, priorytetowym lub kurierem.
    • 3. Do każdego zamówienia wystawiamy imienną fakturę Vat.
    • 4. Sprawdź nasze komentarze
    Wstęp. Dlaczego zakładając firmę, nie warto słuchać rad znajomych (5)
    Od pomysłu do planu biznesowego (9)
    Niezbędne przygotowania (47)
    Niech Cię zobaczą (79)
    Trudne początki (107)
    Z klientem za pan brat (151)
    Podziękowania (187)
    Bibliografia (189)