Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

PSYCHOLOGIA WPŁYWU MEDIÓW...KUBICKA DOROTA

24-01-2012, 5:37
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 22.90 zł     
Użytkownik nemezir
numer aukcji: 2004281648
Miejscowość Rybnik
Wyświetleń: 13   
Koniec: 16-01-2012 17:16:48

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha



 

  

Psychologia wpływu mediów
Wybrane teorie metody badania

Dorota Kubicka
Anna Kołodziejczyk

IMPULS

Oprawa: Twarda
Format: 16.3x24.0cm
Ilość stron: 200
Wydanie: 1
Rok wydania: 2007


***

Książka odpowiada na rosnące zainteresowanie problematyką mediów masowych, zwłaszcza zainteresowanie skutkami i mechanizmami ich działania.

W publikacji zaprezentowano dziesięć różnych zagadnień , skoncentrowanych wokół trzech głównych problemów: mechanizmów wpływu, specyfiki działania telewizji oraz skutków wpływu mediów na wybrane dziedziny aktywności młodych użytkowników.

Książka została pomyślana jako pomoc dla początkujących badaczy użytkowników mediów, którzy przygotowują prace magisterskie czy doktorskie. Dzięki niej młodzi badacze i studenci szybko mogą się zorientować w głównych trendach i przedstawionych obszarach badań, w sposobach prowadzenia takich badań, mogą dostrzec białe plamy, rozmaite niedociągnięcia lub wzorować się na dobrych przykładach. Z podręcznika mogą skorzystać także nauczyciele, którzy prowadzą zajęcia z edukacji medialnej, ludzie zarządzający mediami oraz dziennikarze, których książka może zachęci do refleksji na temat procesów psychologicznych, czy społecznych, które sami inicjują, poprzez tworzone programy, audycje, teksty. Każdy, kto chce lepiej zrozumieć media, może w książce znaleźć coś dla siebie


***


Do każdej następnej zakupionej książki w zamówieniu doliczymy
 tylko 1,50 zł koszt wysyłki.



PSYCHOLOGIA WPŁYWU MEDIÓW...KUBICKA DOROTA