Bądź ambitny... Wstąp do skarbnicy wiedzy...
KSIĘGARNIA NA ROCHA
ul.Św.Rocha 13/15 lok.117 15-879 Białystok
tel. 512 [zasłonięte] 831
e-mail: [zasłonięte]@na-rocha.pl
LITERATURA FACHOWA
biznes, ekonomia, psychologia biznesu, prawo, historia, militaria, filozofia,
teologia, religia, literatura dla tłumaczy, tajemnice świata
KSIĘGARNIA NA ROCHA ...to księgarnia z pasją...
Nr konta bankowego: 96 1090 [zasłonięte] 2[zasłonięte]5870001 [zasłonięte] 099725 ( Bank Zachodni WBK - 2 Oddział w Białymstoku)
|
|
UWAGA! Koszt przesyłki podany na aukcji dotyczy zakupu jednej książki. W przypadku zakupu dwóch i więcej książek prosimy o sprawdzenie cennika dostawy podanego przy aukcji lub kontakt poprzez e-mail w celu ustalenia kosztów przesyłki.
Tytuł: Przywództwo wyższego stopnia
Autor: Ken Blanchard
Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
Oprawa: Twarda
Format: 17.0x24.0cm
Ilość stron: 270
Rok wydania: 2010
ISBN:[zasłonięte]978-83-15104-1
25 lat doświadczeń w pracy nad przywództwem zebranych w jednej niezwykłej książce! Ken Blanchard wywarł ogromny wpływ na zarządzanie milionami ludzi i firm. Napisany przez niego wraz ze Spencerem Johnsonem, fenomenalny bestseller The One Minute Manager został sprzedany w 13 [zasłonięte] 000 egzemplarzy. Liderzy od wielu lat korzystają z wnikliwości, mądrości i praktycznych technik Blancharda. Teraz Blanchard i współpracownicy oferują nowej generacji przywódców przełomowe dzieło Przywództwo wyższego stopnia, w którym zgromadzono wiedzę na temat światowej klasy przywództwa. Czytelnik dowie się, jak wyznaczać cele i wizje w oparciu o trzy "kluczowe dla firmy sprawy" oraz jak sprawić, żeby pracownicy wiedzieli, kim jest lider, dokąd zmierza i jakie wartości będą przyświecać jego działaniu. Możesz być przywódcą wyższego stopnia. Tworząc wydajną organizację możesz doprowadzić pracowników do wielkości.
DLA WSZYSTKICH, KTÓRZY CHCĄ BYĆ LEPSZYMI LIDERAMI. W każdej firmie, w każdej organizacji, we wszystkich obszarach życia. WYZNACZANIE WŁAŚCIWYCH CELÓW, DĄŻENIE DO WŁAŚCIWEJ WIZJI. Koncentracja na naprawdę istotnych dla firmy sprawach. OBSŁUGA KLIENTÓW NA WYSOKIM POZIOMIE Dostarczanie klientom idealnych wrażeń i pozyskiwanie "wielbicieli firmy". POSKROMIENIE EGO: DROGA SŁUŻEBNEGO PRZYWÓDCY Wysłuchiwanie, chwalenie, wspieranie, prowadzenie i umożliwianie pracownikom osiągania sukcesów.
|