Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Przywództwo w okresie zmian NOWA

19-01-2012, 14:41
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Aktualna cena: 40 zł     
Użytkownik Dorwit7069
numer aukcji: 2041057420
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 7   
Koniec: 13-01-2012 15:54:51

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: twarda z obwolutą
Język: polski
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Przywództwo w okresie zmian.

 

Harvard Business School Press
Liczba stron: 182, twarda oprawa

 

CENA RYNKOWA 69 ZŁ, U MNIE 39,99 zŁ

ZAPRASZAM  - LICYTUJ !!!

 

Opis książki:
Kiedy prognoza gospodarcza jest głównie wiatrem zmian

Ciągle nowe przepisy. Konkurencja pojawiająca się jak grzyby po deszczu. Odkrycia techniczne i technologiczne. Kapryśność gustów konsumentów. Problemy z zatrudnieniem. To wszystko nieodłączne atrybuty aktualnej sytuacji rynkowej. Jak radzić sobie ze zmienną koniunkturą, gdy w tle ciągle majaczy jeszcze transformacja systemowa? Kiedy modyfikacja procesów zarządzania jest najefektywniejsza? Jak zarazić zespół entuzjazmem podczas wprowadzania ulepszeń?

Te oraz wiele innych dylematów najlepiej rozwieją najwięksi specjaliści w dziedzinie zarządzania, wybitni teoretycy oraz odnoszący sukcesy praktycy. Nie musisz zapisywać się na czasochłonne szkolenia ani szukać odpowiedniego kierunku studiów na prestiżowej uczelni. John Kotter, David Garvin, Eric Abrahamson i inni uznani eksperci są gotowi, by podzielić się z Tobą swoją wiedzą. Masz szansę oddać stery własnej firmy w ręce najwprawniejszych rynkowych żeglarzy.

* Poprawa konkurencyjności firmy -- modyfikacje i ulepszenia
* Programy naprawcze -- ucieczka przed niepowodzeniem
* Zmiany kulturowe -- niezdecydowanie gwoździem do trumny przedsiębiorstwa
* Menedżer czasu transformacji -- zarządzanie zmianą według formuły DICE

"Harvard Business Review. Przywództwo w okresie zmian" to zbiór artykułów, które w wersji oryginalnej ukazały się w Harvard Business Review -- cenionym przez menedżerów, naukowców i przedsiębiorców czasopiśmie, wydawanym przez jeden z najbardziej prestiżowych uniwersytetów na świecie. Niniejszy zbiór zawiera przełomowe koncepcje, wiodące myśli i studia przypadków autorstwa doświadczonych ekspertów w dziedzinie zarządzania.

 

Książka NOWA prosto z paczki

 

NIE WYSYŁAM ZA POBRANIEM

 

PO ZAKOŃCZENIU AUKCJI PROSZĘ O WPŁATĘ (po doliczeniu kosztów przesyłki podanych na aukcji) PRZELEWEM LUB ZA POŚREDNICTWEM SYSTEMU ALLEGRO

 

Zachęcam do licytacji !!!