Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Przekonaj pracowników do dbania o jakość

19-01-2012, 21:36
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 37.90 zł     
Użytkownik book24
numer aukcji: 1997061597
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 9   
Koniec: 13-01-2012 02:50:57
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Book24
Book24 - księgarnia internetowa serdecznie wita na swoich aukcjach w serwisie alle. Zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą oraz zakupu.
O nas

Kupując u nas masz pewność co do jakości zakupionego towaru, oraz szybkiej przesyłki.
Do każdej transakcji podchodzimy indywidualnie, staramy się, aby nasz klient był w 100% usatysfakcjonowany.

Każdą paczkę starannie pakujemy w tekturowe pudełko lub kopertę bąbelkową, tak aby w stanie nienaruszonym dotarła do odbiorcy.
Zwrot pieniędzy

Dane Kontaktowe

Po wylicytowaniu przedmiotu koniecznie wypełnij formularz dostawy, jeśli masz dodatkowe pytania napisz e-maila.

Book24 - księgarnia internetowa al.Solidarności 117 lok.406
00-140 Warszawa

e-mail: [zasłonięte]@book24.waw.pl
pon-pt: 9-18

Numer konta:
951[zasłonięte]200400[zasłonięte]70234[zasłonięte]730 (mBank)
501[zasłonięte]555811[zasłonięte]45200[zasłonięte]594 (Inteligo)


Zaufanie do Book24 Kurier UPS

Przekonaj pracowników do dbania o jakość. Poradnik menedżerski dla pełnomocników, kierowników i szefów, którym zależy na jakości
Szymańska Dorota, Szymański Marcin

Przekonaj pracowników do dbania o jakość. Poradnik menedżerski dla pełnomocników, kierowników i szefów, którym zależy na jakości
Dodatkowe informacje

  • ISBN:978[zasłonięte][zasłonięte]64130
  • liczba stron: 196
  • Okładka: miękka
  • Wydawnictwo: Difin
  • Rok wydania: 2010
  • Opis

    Książka stanowi kompendium wiedzy menedżerskiej, niezbędnej do skutecznego zarządzania jakością w firmie. Bycie szefem, kierownikiem, pełnomocnikiem może być dzięki niej o wiele łatwiejsze. Jeśli odpowiadasz za jakość w swojej firmie, bez względu na zajmowane stanowisko jesteś menedżerem i potrzebujesz umiejętności postępowania z ludźmi. Przekonaj ich do dbania o standardy, uświadom im wagę dobrej jakości dla klienta, dla konkurencyjności firmy, dla ich własnej pracy. Naucz się przekonująco argumentować, przekazywać zadania, organizować zebrania, planować i oceniać szkolenia. Wykorzystaj audity wewnętrzne do skuteczniejszego kierowania firmą. W kolejnych rozdziałach znajdziesz łatwe do zrozumienia i wdrożenia przykłady sprawdzonych metod działania.
    Z recenzji prof. dr. hab. inż. Jacka Kijowskiego:
    (...) uważam, że całe opracowanie jest godne polecenia. (...) Ta książka - przewodnik różni się korzystnie od innych opracowań bardzo sformalizowanych i brzmiących językiem standardów wdrażania systemów jakości. To opracowanie oparte na doświadczeniu Autorów przemawia do czytelnika jasnym i zwięzłym przekazem. Proponuje mu szereg oryginalnych, jak również sprawdzonych wzorów i rozwiązań skutecznie wspomagających menadżerów w mozolnej pracy nad kształtowaniem mentalności projakościowej podległych pracowników.
    Patroni medialni:

    [zasłonięte]@book24.waw.pl - Book24 - księgarnia internetowa