Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Przedsiębiorstwo XXI wieku. Szanse i zagrożenia

21-05-2014, 22:01
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 39.50 zł     
Użytkownik book24
numer aukcji: 4174025354
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 2   
Koniec: 21-05-2014 21:25:18

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Book24
Book24 - księgarnia internetowa serdecznie wita na swoich aukcjach w serwisie alle. Zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą oraz zakupu.
O nas
Do każdego zamówienia dołączamy zakładkę GRATIS!

Kupując u nas masz pewność co do jakości zakupionego towaru, oraz szybkiej przesyłki.
Do każdej transakcji podchodzimy indywidualnie, staramy się, aby nasz klient był w 100% usatysfakcjonowany.

Każdą paczkę starannie pakujemy w tekturowe pudełko lub kopertę bąbelkową, tak aby w stanie nienaruszonym dotarła do odbiorcy.
Zwrot pieniędzy

Dane Kontaktowe

Po wylicytowaniu przedmiotu koniecznie wypełnij formularz dostawy, jeśli masz dodatkowe pytania napisz e-maila.

Book24 - księgarnia internetowa
ul. Stroma 18a
01-100 Warszawa

e-mail: [zasłonięte]@book24.waw.pl
pon-pt: 9-18

Numer konta:
(mBank)
201[zasłonięte]200400[zasłonięte]70274[zasłonięte]229
(Inteligo)
501[zasłonięte]555811[zasłonięte]45200[zasłonięte]594



Wyprzedaż -70% Promocje -50% Zaufanie do Book24 Kurier UPS

Wybierz kategorię:
Przedsiębiorstwo XXI wieku. Szanse i zagrożenia
Beata Piasny, red. Barbara Lubas

Przedsiębiorstwo XXI wieku. Szanse i zagrożenia
Dodatkowe informacje

  • ISBN:[zasłonięte]978-8302-566-6
  • liczba stron: 474
  • Okładka: miękka
  • Wydawnictwo: KUL
  • Wymiary: 176 x 250 mm
  • Rok wydania: 2013
  • Opis

    Spis treści:
    Podziękowania (Barbara Lubas, Beata Piasny)
    Wstęp (Barbara Lubas, Beata Piasny)
    Informacje o autorach
    Maria Borowska
    Przedsiębiorstwo wczoraj, dziś i jutro
    Enterprise yesterday, today and tomorrow
    Anna Jabłońska-Mazur
    Rachunkowość instrumentów finansowych w obliczu globalnego kryzysu
    Accounting of financial instruments in the face of the global crisis
    Waldemar Zadworny
    Funkcjonowanie firm rodzinnych na Podkarpaciu w warunkach kryzysu gospodarczego - badania empiryczne
    Functioning of family corporations on Podkarpacie in conditions of the crisis gospodarczego - badania empirical
    Jarosław W. Przybytniowski
    Zarządzanie ryzykiem w ekorozwoju. Wybrane zagadnienia
    Risk management in sustainability. Selected issue
    Tomasz Dziechciarz, Mariusz Iskra
    Zmiany strukturalne podmiotów gospodarczych Podkarpacia
    Structural changes of economical subjects of Podkarpacie
    Paweł Dziekański
    Analiza dyskryminacji w ocenie stanu finansowego przedsiębiorstw
    Analysis of the discrimination in the evaluation of the financial state of enterprises
    Roman Chorób
    Strategie rozwojowe, marketingowe i promocyjne w innowacyjnych formach powiązań integracyjnych w agrobiznesie na tle procesów globalizacji
    Developmental, marketing and promotional strategies in innovative forms of integration connections in the agribusiness relating to the processes of globalization
    Wiktor Reutow
    Monopolizacja kapitałowa w korporacjach globalnych
    Capital monopolization in global Corporation
    Rafał Marcin Borkowski
    Kompetencje organizacji determinantą innowacyjności sektora MSP w warunkach globalizacji
    Determinant of innovation competence of the organization of the SME sector in globalization
    Judyta Jędrzejczak, Aleksandra Łopatka
    Fuzje i przejęcia przedsiębiorstw jako czynnik wpływający na koncentrację produkcji oraz siłę rynkową przedsiębiorstw
    Mergers and acquisitions of enterprises as the factor affecting the concentration of the production and market forces of enterprises
    Wiktor Czepurko, Larysa Czepurko
    Wybór modelu zarządzania w regionalnych jednostkach firmy
    Choice of the management model in regional units of the company
    Jan Dzierga
    Strategia rozwoju przedsiębiorstwa
    Development strategy of the enterprise
    Michał Piekutowski
    Internacjonalizacja małych i średnich przedsiębiorstw w Polsce
    Internationalization of small and medium enterprises in Poland
    Weronika Gryszel
    Przedsiębiorstwa jako partnerzy brandingu narodowego
    Enterprises as partners of the national branding
    Wincenty Kulpa
    Wybrane metody zarządzania ryzykiem bankowym we współczesnym banku komercyjnym
    Chosen methods of managing of the bank risk in contemporary commercial bank
    Barbara Lubas, Beata Piasny
    Kapitał ludzki jako czynnik konkurencyjności przedsiębiorstw
    The human capital as the factor of the competitiveness of businesses
    Maria Borowska
    Przedsiębiorczość kobiet w Polsce na początku XXI w.
    Entrepreneurship of women in poland at the beginning the 21st cenury
    Katarzyna Słomiany
    Agencje zatrudnienia formą wsparcia przedsiębiorstw
    Employment agencies with form of supporting enterprises
    Karolina Urban
    Zarządzanie talentami, jako czynnik rozwoju przedsiębiorstwa w gospodarce opartej na wiedzy
    Managing talents, as the development factor of the enterprise in the economy based on the knowledge
    Maria Klonowska-Matynia, Anna Trzebińska
    Rozwój wiedzy w sektorze msp na przykładzie przedsiębiorstwa branży energii wiatrowej
    Development of the knowledge in the small and medium-sized business sector on the example of the enterprise of the industry of the wind power
    Beata Pater
    Społeczna odpowiedzialność biznesu w służbie ochrony przyrody w polskich parkach narodowych
    Corporate Social Responsibility in service of nature conservation in Polish National
    Grażyna Mańczak
    Proces kierowania działalnością reklamową w przedsiębiorstwie
    Management process of advertising activity in the company
    Anna Irena Szymańska
    Wybrane instrumenty promocyjne oraz ich oddziaływanie w badaniach empiryczny
    Chosen promotional instruments and their influence in empirical examinations
    Iwona Codogni
    Społeczna odpowiedzialność biznesu jako metoda budowania pozytywnego wizerunku przedsiębiorstwa
    The corporate social responsibility as the method of building the positive corporate image
    [zasłonięte]@book24.waw.pl - Book24 - księgarnia internetowa