Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Przedsiębiorczość kobiet w Polsce [nowa]

19-01-2012, 21:40
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 42.60 zł     
Użytkownik book24
numer aukcji: 1997061757
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 11   
Koniec: 13-01-2012 03:47:27
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Book24
Book24 - księgarnia internetowa serdecznie wita na swoich aukcjach w serwisie alle. Zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą oraz zakupu.
O nas

Kupując u nas masz pewność co do jakości zakupionego towaru, oraz szybkiej przesyłki.
Do każdej transakcji podchodzimy indywidualnie, staramy się, aby nasz klient był w 100% usatysfakcjonowany.

Każdą paczkę starannie pakujemy w tekturowe pudełko lub kopertę bąbelkową, tak aby w stanie nienaruszonym dotarła do odbiorcy.
Zwrot pieniędzy

Dane Kontaktowe

Po wylicytowaniu przedmiotu koniecznie wypełnij formularz dostawy, jeśli masz dodatkowe pytania napisz e-maila.

Book24 - księgarnia internetowa al.Solidarności 117 lok.406
00-140 Warszawa

e-mail: [zasłonięte]@book24.waw.pl
pon-pt: 9-18

Numer konta:
951[zasłonięte]200400[zasłonięte]70234[zasłonięte]730 (mBank)
501[zasłonięte]555811[zasłonięte]45200[zasłonięte]594 (Inteligo)


Zaufanie do Book24 Kurier UPS

Przedsiębiorczość kobiet w Polsce
Rollnik-Sadowska Ewa

Przedsiębiorczość kobiet w Polsce
Dodatkowe informacje

  • ISBN:978[zasłonięte][zasłonięte]64127
  • liczba stron: 263
  • Okładka: miękka
  • Wydawnictwo: Difin
  • Rok wydania: 2010
  • Opis

    W publikacji została ukazana wielość uwarunkowań, w których działają polskie przedsiębiorstwa, w tym także firmy prowadzone przez kobiety - począwszy od kwestii politycznoprawnych i ekonomicznych, poprzez czynniki technologiczne i infrastrukturalne, kończąc na aspektach kulturowych. Ponadto, w książce można odnaleźć analizę sytuacji kobiet na rynku pracy w Polsce. Wartość tej analizy polega na ukazaniu dynamiki sytuacji na rynku pracy w okresie kilkunastu lat - niemal w całym okresie po transformacji polityczno gospodarczej.
    Książka ukazuje zjawisko kobiecej przedsiębiorczości, biorąc pod uwagę aspekty nieuwzględniane w innych pozycjach (na przykład politykę rynku pracy na rzecz wspierania przedsiębiorczości kobiet w Polsce).
    Pozycja ta jest adresowana do pracowników instytucji (zarówno rządowych, jak i pozarządowych) zajmujących się przedsiębiorczością i polityką rynku pracy, pracowników naukowych, studentów (kierunków: Zarządzanie, Ekonomia, Politologia i pokrewnych), a także wszystkich osób zainteresowanych prowadzeniem własnej działalności gospodarczej.
    Z recenzji dr hab. Barbary Szatur-Jaworskiej, prof. UW:
    Kluczowa konkluzja wynikająca z omawianej publikacji - to teza, iż w związku z niepewną sytuacją na rynku pracy w Polsce - pogarszającą się na skutek kryzysu ekonomicznego - oraz w związku z niekorzystnymi z ekonomicznego punktu widzenia zmianami w strukturze wieku ludności Polski, kluczową sprawą staje się lepsze wykorzystanie zasobów pracy, w tym też szczególnie tej jego części, którą stanowią kobiety. W zaleceniach praktycznych autorka wskazała, iż promowanie samozatrudnienia i rozwoju przedsiębiorczości wśród kobiet, jako alternatywnej dla pracy najemnej formy aktywności zawodowej, może przyczynić się do polepszenia ich sytuacji społeczno-ekonomicznej i dalszej poprawy mierników rynku pracy. Sformułowała także rekomendacje dla instytucji polityki społecznej w obszarze wsparcia przedsiębiorczości kobiet z uwzględnieniem specyfiki województwa podlaskiego.
    Patroni medialni:

    Spis treści:
    Wprowadzenie
    Rozdział 1. Przedsiębiorczość - analiza zjawiska
    1.1. Pojęcie, istota i funkcje przedsiębiorczości
    1.2. Uwarunkowania przedsiębiorczości - przegląd kluczowych czynników, przykłady pomiaru
    1.2.1. Uwarunkowania polityczno-prawne
    1.2.2. Uwarunkowania ekonomiczne
    1.2.3. Uwarunkowania technologiczne i infrastrukturalne
    1.2.4. Uwarunkowania społeczno-kulturowe
    1.2.5. Przykłady pomiaru warunków prowadzenia działalności gospodarczej
    1.3. Ogólna charakterystyka przedsiębiorczości we współczesnej Polsce - analiza danych statystycznych
    1.4. Przedsiębiorczość na Podlasiu
    Rozdział 2. Sytuacja kobiet na rynku pracy w Polsce i w województwie podlaskim
    2.1. Ogólna charakterystyka aktywności zawodowej kobiet w Polsce
    2.2. Aktywność zawodowa kobiet w Polsce w latach 1[zasłonięte]992-20
    2.3. Zatrudnienie kobiet w Polsce w latach 1[zasłonięte]992-20
    2.4. Bezrobocie kobiet w Polsce w latach 1[zasłonięte]992-20
    2.5. Kobiety na rynku pracy w województwie podlaskim w latach 2[zasłonięte]000-20
    Rozdział 3. Przedsiębiorczość jako forma zawodowej aktywności kobiet w Polsce - diagnoza, wybrane działania polityki rynku pracy
    3.1. Stan przedsiębiorczości kobiet - analiza danych zastanych
    3.1.1. Skala i struktura zjawiska
    3.1.2. Cechy społeczno-demograficzne przedsiębiorczyń
    3.1.3. Powody otwierania własnych firm przez kobiety
    3.1.4. Styl zarządzania preferowany przez kobiety-przedsiębiorczynie
    3.1.5. Bariery przedsiębiorczości kobiet w Polsce
    3.2. Polityka rynku pracy na rzecz wspierania przedsiębiorczości kobiet
    3.2.1. Wsparcie instytucjonalne
    3.2.2. Programy aktywizacji zawodowej kobiet bezrobotnych zamierzających założyć działalność gospodarczą
    3.2.3. Programy pomocowe wspierające absolwentki w zakładaniu własnych firm
    3.2.4. Programy wspomagające właścicielki firm w rozwoju już funkcjonujących przedsiębiorstw
    3.2.5. Ocena funkcjonujących form wsparcia przedsiębiorczości kobiet i możliwości usprawnienia działania
    Rozdział 4. Przedsiębiorczość kobiet - mieszkanek województwa podlaskiego - wyniki własnych badań sondażowych
    4.1. Charakterystyka badań własnych
    4.1.1. Teren prowadzenia badań
    4.1.2. Przedmiot i problematyka badawcza
    4.1.3. Zastosowane metody badawcze i prezentacja próby
    4.2. Wyniki badań wśród podlaskich przedsiębiorczyń
    4.2.1. Cechy społeczno-demograficzne respondentek
    4.2.2. Wcześniejsze doświadczenia zawodowe i okoliczności podjęcia działalności gospodarczej
    4.2.3. Charakterystyka obecnej działalności gospodarczej
    4.2.4. Ocena prowadzenia firmy jako formy aktywności zawodowej
    4.2.5. Otoczenie biznesu - opinie, doświadczenia
    4.2.6. Styl zarządzania
    4.2.7. Życie rodzinne
    4.2.8. Życiowe cele i wartości wśród badanych kobiet
    4.3. Wyniki badań wśród kobiet bezrobotnych przygotowujących się do podjęcia działalności gospodarczej
    4.3.1. Cechy społeczno-demograficzne
    4.3.2. Plany dotyczące założenia własnej działalności
    4.3.3. Życiowe cele i wartości
    Zakończenie
    Załączniki
    Bibliografia
    Spis tabel i wykresów
    [zasłonięte]@book24.waw.pl - Book24 - księgarnia internetowa