Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Prowadź blog! Przewodnik dla małych firm Wibbels

19-01-2012, 21:40
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 29.40 zł     
Użytkownik infmaster
numer aukcji: 1997675128
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 7   
Koniec: 13-01-2012 14:12:32
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Książka jest NOWA,
w stanie IDEALNYM.

Niezależnie od ilości zakupionych książek płacisz tylko jednorazowy koszt wysyłki.

Prowadź blog! Przewodnik dla małych firm

Prowadź blog! Przewodnik dla małych firm

Wydawnictwo: Helion



Marketing bez wysiłku --
reklamuj się za darmo i poznaj prawdziwe opinie klientów

  • Jak wypromować nowy blog, który przyciągnie tysiące internautów?
  • Jak założyć blog i umieścić go w sieci?
  • Jak zostać dziennikarzem obywatelskim? (Nowy model public relations)

Wyobraź sobie, że znajdujesz się w wielkim gmachu pełnym ludzi. Wyraźnie słyszysz każdy szept: możesz podsłuchiwać, kogo zechcesz. Możesz otworzyć usta i powiedzieć coś w taki sposób, żeby każdy adresat usłyszał to jako głos kierowany wyłącznie do niego. Taką halą jest cały internet, a uchem, które pozwala Ci wychwytywać głosy, jest Twój blog internetowy. Załóż własny blog. Dowiedz się, co myślą klienci. Nawiąż z nimi bezpośredni kontakt i rozpowszechniaj pocztą pantoflową plotki o swojej ofercie.

Blog to dziennik internetowy. Zawiera wpisy zwane postami, poukładane chronologicznie. Każdy może je czytać. Każdy może dodać swój post i wyrazić w nim własną opinię. Więcej: z łatwością można założyć swój własny dziennik internetowy. To bardzo proste: jeśli potrafisz wysłać e-mail, potrafisz też założyć blog. Przekonaj się, dlaczego świat oszalał na punkcie tego medium. Przeczytaj tę książkę i dowiedz się:
  • gdzie szukać blogów w internecie (rodzaje blogów i użyteczne łącza),
  • jakich 8 elementów decyduje o popularności dziennika internetowego,
  • kto czyta blogi (do jakich klientów możesz dotrzeć w ten sposób),
  • jak wykorzystać blog do promocji strony internetowej -- i odwrotnie,
  • jak zastąpić blogiem newsletter rozsyłany pocztą e-mail,
  • jak "czyścić" blog (filtrowanie komentarzy),
  • jak dostosowywać istniejący blog do nowych tematów, które są na topie.

Komercyjny pamiętnik w sieci


Spis treści:
  • Wprowadzenie (11)

    Część pierwsza: Blog? A co to takiego?

    • Co to jest blog? (17)
    • Gdzie szukać blogów? (19)
    • Budowa bloga (22)
    • Co to jest TrackBack? (30)
    • Jak działa blog? (32)
    • Krótka historia blogów (34)
    • Kto czyta blogi? (39)

    Część druga: Blogi a biznes

    • Blogi a biznes (43)
    • Zwolnij projektanta stron internetowych (48)
    • Zostań "filtrem" (50)
    • Strona internetowa czy blog? (52)
    • Legenda Microsoftu (55)
    • Newsletter wysyłany e-mailem czy blog? (58)
    • Blogi a fora dyskusyjne (60)
    • Jak zarabiać na blogach? (62)
    • Dlaczego Google uwielbia blogi? (65)
    • Nie musisz codziennie umieszczać wpisów na blogu, aby odnieść sukces (68)
    • Modne tematy, większa liczba odwiedzających strony internetowe (71)
    • Kiedy skończy się zamieszanie wokół blogów (74)
    • Czy jesteś gotowy na założenie bloga? (77)

    Część trzecia: Jak założyć swojego pierwszego bloga i zamieścić go na stronie internetowej

    • Wybór platformy blogowej (81)
    • Dlaczego TypePad? (86)
    • Jak wykreować swoją postać na blogu (90)
    • Prowadzenie bloga a etyka (95)
    • Jak założyć swój pierwszy blog (100)
    • Poznaj TypePad (104)
    • Jak zamieścić pierwszy wpis (105)
    • Wklejanie obrazów do wpisów (111)
    • Ładowanie plików, udostępnianie ich i wstawianie łączy do nich (113)
    • Jak zaplanować zamieszczenie wpisu na blogu w przyszłości (115)

    Część czwarta: Zaawansowane techniki

    • Edytowanie, zmiany, akceptowanie i usuwanie komentarzy (119)
    • Dodawanie i usuwanie kategorii (123)
    • Zmiana wyglądu bloga (125)
    • Jak zastosować własne ustawienia (135)
    • Jak dokonać zmiany swojego profilu i strony o autorze (137)
    • Zaawansowane opcje zamieszczania wpisów (140)
    • Zamieszczanie wpisów za pomocą e-maila, telefonu komórkowego oraz telefonu z aparatem (144)
    • Zarządzanie plikami (147)

    Część piąta: Jak wypromować swojego bloga?

    • Tworzenie i zamieszczanie TypeLists (151)
    • Monitorowanie liczby osób odwiedzających blog (154)
    • Hasło dostępu do bloga (157)
    • Uruchamianie powiadamiania osób trzecich (160)
    • Co to jest feed i jak działa? (162)
    • Co to jest podcasting? (171)
    • Promowanie swojego bloga (173)
    • I co dalej? (176)
    • Natychmiastowa autoekspresja na globalną skalę (178)
    • Podziel się z innymi swoim sukcesem (180)
    • Materiały do nauki (181)
    • Słownik (183)
    • O autorze (187)

  • Prowadź blog! Przewodnik dla małych firm

    Szybka wysyłka po zaksięgowaniu wpłaty.

    Przy zakupie powyżej 190zł
    dostawa kurierem GRATIS

    Dodaj nas do ulubionych sprzedawców

    Zobacz nasze pozostałe aukcje