Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Prowadź blog! Przewodnik dla małych firm

04-03-2012, 17:55
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 34 zł     
Użytkownik informatyka_ke
numer aukcji: 2095557916
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 5   
Koniec: 03-03-2012 09:59:48

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Rok wydania (xxxx): 2007
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Autor: Andy Wibbels
Tłumaczenie: Małgorzata Głogowska
ISBN: 978-83-[zasłonięte]-0534-7
Tytuł oryginału: Blogwild!: A Guide for Small Business Blogging
Format: 122x194, stron: 192
oprawa twarda


Data wydania: 03/2007

Marketing bez wysiłku --
reklamuj się za darmo i poznaj prawdziwe opinie klientów
Jak wypromować nowy blog, który przyciągnie tysiące internautów?
Jak założyć blog i umieścić go w sieci?
Jak zostać dziennikarzem obywatelskim? (Nowy model public relations)
Wyobraź sobie, że znajdujesz się w wielkim gmachu pełnym ludzi. Wyraźnie słyszysz każdy szept: możesz podsłuchiwać, kogo zechcesz. Możesz otworzyć usta i powiedzieć coś w taki sposób, żeby każdy adresat usłyszał to jako głos kierowany wyłącznie do niego. Taką halą jest cały internet, a uchem, które pozwala Ci wychwytywać głosy, jest Twój blog internetowy. Załóż własny blog. Dowiedz się, co myślą klienci. Nawiąż z nimi bezpośredni kontakt i rozpowszechniaj pocztą pantoflową plotki o swojej ofercie.

Blog to dziennik internetowy. Zawiera wpisy zwane postami, poukładane chronologicznie. Każdy może je czytać. Każdy może dodać swój post i wyrazić w nim własną opinię. Więcej: z łatwością można założyć swój własny dziennik internetowy. To bardzo proste: jeśli potrafisz wysłać e-mail, potrafisz też założyć blog. Przekonaj się, dlaczego świat oszalał na punkcie tego medium. Przeczytaj tę książkę i dowiedz się:

gdzie szukać blogów w internecie (rodzaje blogów i użyteczne łącza),
jakich 8 elementów decyduje o popularności dziennika internetowego,
kto czyta blogi (do jakich klientów możesz dotrzeć w ten sposób),
jak wykorzystać blog do promocji strony internetowej -- i odwrotnie,
jak zastąpić blogiem newsletter rozsyłany pocztą e-mail,
jak "czyścić" blog (filtrowanie komentarzy),
jak dostosowywać istniejący blog do nowych tematów, które są na topie.
Komercyjny pamiętnik w sieci