Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Programowanie aplikacji dla u m z windows mobile

14-08-2014, 14:24
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 50 zł     
Użytkownik informatyka_ke
numer aukcji: 4425582023
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 5   
Koniec: 14-08-2014 13:27:37

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Rok wydania (xxxx): 2010
Tematyka: Techniki programowania
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Autorzy: Jacek Matulewski, Bartosz Turowski
Stron: 400

  • ISBN: 978-83-[zasłonięte]-2631-1
  • Format: 158x235
  • Oprawa: miękka
  • Numer z katalogu: 5668
  • Zaprojektuj nowe aplikacje dla urządzeń mobilnych

    • Środowisko Visual Studio i szkic projektu
    • Wykorzystanie języka C# i platformy .NET Compact
    • Zastosowanie grafiki trójwymiarowej z mobilnym Direct3D

    Urządzenia przenośne, począwszy od telefonów komórkowych, a skończywszy na GPS-ach i kieszonkowych odtwarzaczach wideo, są dziś niezwykle popularne. Wiele z nich łączy w sobie tak przeróżne funkcje, że można je nazwać minikomputerami. Nic dziwnego, że pracują pod kontrolą uniwersalnego systemu operacyjnego, zdolnego obsłużyć wiele różnych aplikacji, który bez kłopotu można przenieść z jednego urządzenia na drugie. Podobna kompatybilność samych aplikacji gwarantuje możliwość ich wielokrotnego wykorzystania w różnych typach urządzeń, a użytkownikom zapewnia komfort błyskawicznego opanowania obsługi nowego telefonu czy aparatu fotograficznego.

    W książce "Programowanie aplikacji dla urządzeń mobilnych i systemu Windows Mobile " omówione zostało projektowanie aplikacji napisanych w języku C# dla urządzeń działających pod kontrolą systemu Windows Mobile. Znajdziesz tu wszystkie aspekty pracy nad takim programem: począwszy od warunków środowiska programistycznego i uruchomieniowego, przez pisanie i testowanie kodu (z wyszczególnieniem elementów właściwych aplikacjom projektowanym dla platformy .NET Compact), aż po przechowywanie danych w plikach XML czy bazie SQL Server Compact. Dowiesz się także nieco więcej o wykorzystywaniu w urządzeniach przenośnych grafiki 3D.

    • Środowisko programistyczne Visual Studio i emulatory
    • Tworzenie, zapisywanie i wczytywanie projektu
    • Uruchomienie aplikacji na rzeczywistym urządzeniu
    • Język C# i praktyka projektowania aplikacji dla platformy .NET Compact
    • Projektowanie kontrolek i kontrolki charakterystyczne dla platformy .NET Compact
    • Studium przypadku — gra Reversi
    • Obsługa podstawowych funkcji telefonu i programu Outlook
    • Detekcja stanu urządzenia przenośnego i dodatkowe funkcje urządzeń przenośnych
    • Przechowywanie danych w SQL Server Compact i plikach XML
    • Grafika trójwymiarowa z mobilnym Direct3D
    • Instalacja Windows Mobile 6 Professional SDK

    Zagwarantuj uniwersalność swoich aplikacji — buduj je dla systemu Windows Mobile