Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

PROFESJONALNY Szyfrowy zamek kodowy CONRAD Niemcy

22-03-2012, 14:57
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Najwyzsza cena licytacji: 20.50 zł      Aktualna cena: 20.50 zł     
Użytkownik Luxuries
numer aukcji: 2186967922
Miejscowość Szczecin
Licytowało: 3    Wyświetleń: 160   
Koniec: 19-03-2012 22:55:00

Dodatkowe informacje:
Stan: Używany
Uszkodzony: Tak
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha



Cyfrowy zamek kodowy

Towar ze zwrotu po nieudanej próbie montażu. Stan techniczny jest mi nieznany, daltego sprzedaję jako uszkodzony do naprawy w gestii kupującego, lub na części.

Cena od 1zł, bez minimum.

Ten zamek kodowy oferuje znacznie więcej możliwości niż tylko otwieranie drzwi. Indywidualne przypisywanie kombinacji kodów umożliwia docelowąaktywację dwóch różnych przekaźników wyjściowych, co sprawia, że systemnadaje się również do zabezpieczania fabryk i urządzeń. Oferuje niewiarygodną liczbę różnych kodów i kombinacji użytkownika.W przypadku 10-krotnego błędnego wprowadzenia kodu istnieje możliwość zablokowania klawiatury lub uruchomienia cichego alarmu. Ponadto zintegrowany styk sabotażowy(czujnik otwarcia) skutecznie zabezpiecza przed nieupoważnionym otwarciem obudowy. Trzy zintegrowane diody LED można ustawić według wymagań do wskazywania stanu systemu.







Charakterystyka

  • Cichy alarm
  • Styk sabotażowy
  • Montaż podtynkowy
  • Możliwość wyłączenia zamka na klucz

Danetechniczne i specyfikacja

Obciążalnośćkontaktu Przekaźnik1:maks. 2 A/30 V/DC · Przekaźnik 2: maks. 1 A/30 V/DC · Otwarty kolektor: maks. 100 mA/12 V/DC
Ilość cyfr / kombinacji kodu 10000
Ilość LED 3
Prąd pobierany Tryb gotowości: ok. 15 mA, maks. 110 mA
wymiar (Szer.xWys.xGłęb.)70 x 115 x 40 mm
Zasilanie 12-24V AC/DC
Waga 185 g



Preferuję kontakt mailowy, poprzez formularz Allegro.


Jeśli masz jakieś pytania nie krępuj się, pocztę sprawdzam kilka razy dziennie w dni robocze i na pewno w krótkim czasie odpowiem.

Zależy mi na zadowoleniu klienta, dlatego zawsze staram się służyć radą i pomocą.

Do każdego zakupu wystawiam paragon fiskalny, a na życzenie fakturę VAT.


DANE PRZEDSIĘBIORSTWA:

Firma handlowa Dorota Kusy

ul. Perlista 4

71-794 Szczecin

Nip: 955[zasłonięte]198-11, Regon: 320[zasłonięte]809

Działalność gospod. nr. HG/060654/05 wydana przez Prezydenta Miasta Szczecina


Odstąpienie od umowy. Zgodnie z art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz.U. nr 22, poz. 271) w okresie 10 dni od dostarczenia zamówionego towaru, konsument ma prawo jego zwrotu bez podania przyczyn w ramach odstąpienia od umowy. W tym celu należy odesłać towar do siedziby przedsiębiorstwa, wraz ze stosownym oświadczeniem zawierającym wolę odstąpienia od umowy i numer konta do zwrotu należności. Rozpatrzenie i zwrot pieniędzy nastąpi w ciągu 14 dni od otrzymania zwrotu. Zwracany produkt musi być kompletny i nie może nosić śladów użytkowania, uszkodzeń - również transportowych. Produkt należy zwrócić wraz z paragonem. Zwracana kwota jest pomniejszona o koszty wysyłki poniesione przez sprzedawcę na dostarczenie towaru do konsumenta.
Powyższy zapis nie dotyczy klientów będących podmiotami gospodarczymi, oraz sprzedaży dokonanej w drodze licytacji.



Reklamacje i gwarancje. Jeżeli do towaru została wydana karta gwarancyjna i chcą Państwo skorzystać z prawa gwarancji, wtedy należy odesłać towar na adres serwisu umieszczony w karcie gwarancyjnej i gwarancja przebiega na warunkach opisanych w tejże karcie. Natomiast jeżeli chcą Państwo złożyć reklamację u sprzedawcy, towar wraz z dowodem zakupu należy przesłać Pocztą Polską (powszechna usługa pocztowa - paczka lub list polecony) na adres podany na naszej stronie. Prosimy nie odsyłać towaru za pobraniem, czy na nasz koszt, gdyż nie odbieramy takich przesyłek. Do przesyłki należy koniecznie dołączyć pismo reklamacyjne zawierające dokładne dane klienta, wyjaśnienie z jakiego tytułu towar jest reklamowany, czego dotyczy reklamacja (dokładny opis), uwagi i roszczenia klienta, oraz czytelny podpis reklamującego. Reklamacja zostanie rozpatrzona NA PODSTAWIE DOŁĄCZONEGO DO TOWARU PISMA REKLAMACYJNEGO, w ciągu 14dni od jej wpłynięcia, lub opisanym na karcie gwarancyjnej (o ile została taka wydana). Roszczenia i kwestie które nie były wymienione w piśmie reklamacyjnym nie będą rozpatrywane, ani brane pod uwagę.