Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

PRINCIPLES AND PRACTICE OF MARKETING David Jobber

26-10-2014, 1:47
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 400.05 zł     
Użytkownik bookstreet
numer aukcji: 4643424626
Miejscowość Kalisz
Zostało sztuk: 10    Wyświetleń: 5   
Koniec: 26-10-2014 01:54:51

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Kondycja: bez śladów używania
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>81014, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>79676, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>49269, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>71222, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>30289, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>81014, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>79676, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>49269, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>71222, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>30289

 
 
 
 
TEL: 607-[zasłonięte]-671
GG: [zasłonięte]16851
EMAIL: [zasłonięte]@bookstreet.pl

 

Kupując kilka książek za wysyłkę płacisz tylko raz! 

Do realizacji zamówienia przystępujemy po otrzymaniu zapłaty za towar lub wybraniu opcji przesyłki za pobraniem. Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych, nie ma możliwości szybszej realizacji.
Wystawiamy faktury VAT.

 

Paczkomaty InPost

 
 

Principles and Practice of Marketing with Redemption card

PRINCIPLES AND PRACTICE OF MARKETING David Jobber

 

 

PRODUCT DETAILS:
Author: David Jobber
Language: English
Publisher: McGraw-Hill Higher Education
Publication Date: 1 Dec 2006
Dimensions: 26.2 x 19.6 x 4.4 cm
Format: Paperback
Condition: NEW
Product_ID: AA771BB275

 

 

Principles & Practice of Marketing, 5th edition is the ultimate learning resource for all marketing students, demonstrating the essential marketing principles in an accessible and relevant manner. With its established authority and reputation, the new edition of this best-selling textbook maintains its position as the discerning choice for introductory marketing modules at undergraduate or MBA level. The fifth edition continues to lead the marketing field with new coverage on emerging topics led by contemporary practice and informed by recent research. Free Vital Source Digital Textbook included in this package Utilising the Vital Source platform, McGraw-Hill/Open University Press are making a number of key titles available in a digital format. Using this platform, students are able to truly personalise their book. The student can highlight important sections of the book during the course or in preparation for an exam. Students can also make notes and attach them directly to the book content, they also have the option to share notes with classmates to further improve their understanding. And that's not all.Instructors will also have access to the digital version which allows them to add their own notes to the book for students to view. Instructors can also set questions for their students at specific points in the book to encourage class discussion or as tutorial assignments. If you would like to know more about the books available in this digital format, or would like to see a demonstration, please contact your local representative.

 

 

 

Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych.

 

 

 MARKETING: PRINCIPLES AND PRACTICE Adcock, Halborg