Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Prezentacja profesjonalna. Teoria... [nowa]

19-01-2012, 21:52
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 36.60 zł     
Użytkownik book24
numer aukcji: 1998826784
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 8   
Koniec: 14-01-2012 01:00:08
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Book24
Book24 - księgarnia internetowa serdecznie wita na swoich aukcjach w serwisie alle. Zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą oraz zakupu.
O nas

Kupując u nas masz pewność co do jakości zakupionego towaru, oraz szybkiej przesyłki.
Do każdej transakcji podchodzimy indywidualnie, staramy się, aby nasz klient był w 100% usatysfakcjonowany.

Każdą paczkę starannie pakujemy w tekturowe pudełko lub kopertę bąbelkową, tak aby w stanie nienaruszonym dotarła do odbiorcy.
Zwrot pieniędzy

Dane Kontaktowe

Po wylicytowaniu przedmiotu koniecznie wypełnij formularz dostawy, jeśli masz dodatkowe pytania napisz e-maila.

Book24 - księgarnia internetowa al.Solidarności 117 lok.406
00-140 Warszawa

e-mail: [zasłonięte]@book24.waw.pl
pon-pt: 9-18

Numer konta:
951[zasłonięte]200400[zasłonięte]70234[zasłonięte]730 (mBank)
501[zasłonięte]555811[zasłonięte]45200[zasłonięte]594 (Inteligo)


Zaufanie do Book24 Kurier UPS

Prezentacja profesjonalna. Teoria i praktyka
Lidii Jabłonowskiej, Piotra Wachowiaka, Sławomira Wincha (red.)

Prezentacja profesjonalna. Teoria i praktyka
Dodatkowe informacje

  • ISBN:978[zasłonięte][zasłonięte]25188
  • liczba stron: 176
  • Okładka: miękka
  • Wydawnictwo: Difin
  • Wymiary: 170 x 240 mm
  • Rok wydania: 2008
  • Opis

    Szeroki zakres poruszonych zagadnień czyni z książki uniwersalny poradnik, niezwykle pożyteczny dla menedżerów, nauczycieli, trenerów oraz uczestników wszystkich typów kształcenia. Przemawia za tym również duży udział konkretnych informacji i rad praktycznych dotyczących na przykład wyglądu zewnętrznego, aranżacji sali, tempa mówienia itp.
    Żyjemy w "świecie natłoku prezentacji", w którym o naszej skuteczności może przesądzić to, w jaki sposób pokażemy siebie
    i wyniki naszej pracy. Aby w nim zaistnieć, warto znać odpowiedzi na pytania:
    - Jak zyskać wiarygodność i zaufanie u słuchaczy?
    - Jak być asertywnym w relacjach z uczestnikami prezentacji?
    - Jak wykreować swój wizerunek?
    - Jak radzić sobie ze stresem?
    - Jak przygotować się do wystąpienia?
    - Jak wykorzystywać perswazję?

    Spis treści:
    Wstęp
    Część I. Przed prezentacją
    Rozdział 1. Efektywna komunikacja interpersonalna - wybrane zagadnienia
    Katarzyna Stobińska
    Rozdział 2. Komu ludzie wierzą? - budowanie wiarygodności i zaufania
    Anna Winch
    Rozdział 3. Kreowanie własnego wizerunku
    Lidia Jabłonowska
    Rozdział 4. Radzenie sobie ze stresem
    Agnieszka Wojtczuk-Turek
    Rozdział 5. Rodzaje prezentacji
    Lidia Jabłonowska
    Część II. W czasie prezentacji
    Rozdział 1. Rozpoczęcie prezentacji
    Piotr Wachowiak
    Rozdział 2. Kiedy słowo jest bronią? - perswazja w komunikacji
    Sławomir Winch
    Rozdział 3. Techniki wywierania wpływu w przekazie treści
    Sławomir Winch
    Rozdział 4. Sposób mówienia - od emisji do retoryki
    Lidia Jabłonowska
    Rozdział 5. Mowa ciała w prezentacji
    Grzegorz Myśliwiec
    Część III. Po prezentacji
    Rozdział 1. Procesy grupowe
    Marcin Szczygieł
    Rozdział 2. Prowadzenie dyskusji
    Lidia Jabłonowska, Piotr Wachowiak
    Rozdział 3. Asertywność w relacjach z odbiorcami prezentacji
    Agnieszka Wojtczuk-Turek
    Rozdział 4. Pytania i odpowiedzi - radzenie sobie z obiekcjami
    Sławomir Winch
    Rozdział 5. Błędy popełniane podczas prezentacji
    Piotr Wachowiak
    [zasłonięte]@book24.waw.pl - Book24 - księgarnia internetowa