Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

PRAWO MEDIÓW- Barta, Markiewicz, Matlak LEXISNEXIS

19-01-2012, 14:41
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 120 zł     
Użytkownik panorama777
numer aukcji: 2035241009
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 9   
Koniec: 13-01-2012 12:42:00

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: twarda
Rok wydania (xxxx): 2005
Kondycja: bez śladów używania
Język: polski
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Książka obejmuje analizę podstawowych problemów z zakresu szeroko rozumianego prawa mediów. Celem autorów było przybliżenie czytelnikom najistotniejszych zagadnień prawnych związanych z funkcjonowaniem prasy drukowanej, radia i telewizji oraz mediów wykorzystujących sieci komunikacji elektronicznej (m.in. internetu). Publikacja zawiera omówienie najważniejszych regulacji dotyczących działalności mediów wynikających z konwencji międzynarodowych, dyrektyw obowiązujących w Unii Europejskiej oraz polskiego ustawodawstwa. Wskazano w niej także kluczowe orzeczenia sądowe odnoszące się do różnych aspektów funkcjonowania mediów. Autorzy zajmują się m.in. problematyką reklamy i sponsoringu w środkach masowego komunikowania, praw i obowiązków dziennikarzy, ochrony dóbr osobistych, prawa własności intelektualnej, nowoczesnych technologii oraz konkurencji w mediach, a także odpowiedzialności cywilnoprawnej i karnej. Współautorami książki są w większości pracownicy naukowi Uniwersytetu Jagiellońskiego, którzy od wielu lat zajmują się prawną problematyką funkcjonowania mediów zarówno od strony teoretycznej, jak i praktycznej. Publikacja jest adresowana do szerokiego kręgu czytelników, m.in. do osób związanych z funkcjonowaniem wydawnictw prasowych, stacji radiowych i telewizyjnych, operatorów sieci kablowych, agencji reklamowych, dziennikarzy, prawników oraz studentów pragnących poszerzyć i usystematyzować swoją wiedzę na temat różnych prawnych aspektów funkcjonowania mediów.