Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

PRAWO I ORGANIZACJA WARSZTATU SAMOCHODOWEGO

16-11-2014, 6:38
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 48.35 zł     
Użytkownik MOTOHELP
numer aukcji: 4759526738
Miejscowość Pionki
Zostało sztuk: 2    Wyświetleń: 8   
Koniec: 16-11-2014 06:44:26

Dodatkowe informacje:
Rok wydania (xxxx): 2012
Stan: Nowy
Waga (z opakowaniem): 0.60 [kg]
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

DANE FIRMY

KONRAD PŁACHTA - MOTOHELP
UL.BOHATERÓW STUDZIANEK 13/5
26-670 PIONKI

NIP: 812[zasłonięte]140-63
REGON: 140[zasłonięte]672

mBank - BRE Bank SA
53 1140 [zasłonięte] 2[zasłonięte]0040002 [zasłonięte] 468462

NA SKRÓTY

Tuż po zalicytowaniu aukcji napisz do nas e-mail zawierający następujące informacje:
- wybór sposobu płatności
(przedpłata albo przesyłka pobraniowa)
- dane adresowe
(na które mamy wysłać przesyłkę)
- wybór dokumentu sprzedaży
(paragon albo faktura VAT)

Potwierdzenie zakupu zawierające powyższe informacje pozwoli przyśpieszyć realizację Państwa zamówienia oraz pozytywnie wpłynie na czas dostawy.

KONTAKT

Jeśli po lekturze niniejszej strony nadal masz jakieś pytania bądź wątpliwości - polecamy formularz kontaktowy...

PRAWO I ORGANIZACJA WARSZTATU SAMOCHODOWEGO

Obraz główny PRAWO I ORGANIZACJA WARSZTATU SAMOCHODOWEGO
Producent:Motomarketing
ISBN:978-83-[zasłonięte]119-8-7
Liczba stron w książce:88
Rodzaj okładki/oprawy:miękka
Format (rozmiary):230x160 mm
Rok wydania:2012
Język:polski
Typ nośnika:Książka
Język wydania:Polski

OPIS PRODUKTU

PRAWO I ORGANIZACJA WARSZTATU SAMOCHODOWEGO
Wybrane zagadnienia dla serwisu i klienta

Książka porusza tematykę przepisów GVO (naprawy na gwarancji poza ASO, użycie części oryginalnych), prawnych relacjach między warsztatem a klientem (gwarancja, rękojmia, zgodność towaru i usługi z umową, czyli sprzedaż konsumencka, regulamin świadczenia usług, ograniczanie ryzyka w relacjach z klientem), wskaźnikach warsztatowych (produktywność, efektywność, wykorzystanie), koszcie roboczogodziny oraz o progu rentowności usług serwisowych (czy zarabiamy czy tracimy na usługach?) i zarządzaniu warsztatem. Tekst obrazują rysunki.

Autorami książki są: Maciej Matczak, konsultant specjalizujący się w marketingu usług serwisowych, Maciej Brzeziński, praktyk w zarządzaniu warsztatami samochodowymi oraz Marcin Miśkowicz, radca prawny z doświadczeniem we współpracy z firmami serwisującymi i sprzedającymi samochody.

Kup Teraz! Książka Prawo i organizacja warsztatu samochodowego. Wybrane zagadnienia dla serwisu i klienta - polecamy!


PRAWO I ORGANIZACJA WARSZTATU SAMOCHODOWEGO

Spis treści

WSTĘP
ROZDZIAŁ 1. Słownik przydat nych pojęć
ROZDZIAŁ 2. Tzw. GVO. Który warsztat jest lepszy?
ROZDZIAŁ 3. Prawne aspekty relacji warsztat u z klientem
ROZDZIAŁ 4. Zarządzanie serwisem
ROZDZIAŁ 5. Wskaźniki pomiaru pracy serwisu
ROZDZIAŁ 6. Koszt roboczogodziny i próg rentowności serwisu


Opisy książek oraz zdjęcia okładek będące elementami szaty graficznej niniejszej strony zostały utworzone na bazie materiałów wykorzystywanych za zgodą oraz dzięki uprzejmości Wydawnictw z którymi współpracujemy.
Użyte na stronie nazwy handlowe oraz logotypy służą wyłącznie identyfikacji grupy produktów i są znakami prawnie zastrzeżonymi

Copyright © MOTOHELP - All Rights Reserved.