Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

POZIOM OSIAGNIEC SZKOLNYCH UCZNIOW GIMNAZJUM- NOWA

12-05-2014, 21:25
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 24.99 zł     
Użytkownik justynaciak
numer aukcji: 4148469029
Miejscowość Łyse
Wyświetleń: 4   
Koniec: 12-05-2014 21:20:55

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Dane kontaktowe

[zasłonięte]@interia.pl
505[zasłonięte]571

Informacje dodatkowe

----------------------------

Wszystkie informacje potrzebne do sfinalizowania aukcji znajdą się w e-mailu który otrzymasz po wygraniu aukcji od serwisu allegro. numery konta także na stronie O MNIE oraz poniżej

Proszę zapoznać się z warunkami sprzedaży dostępnymi na stronie
"O mnie".

Opis przedmiotu

Autor

Iwona Chrzanowska

Tytuł

Poziom osiągnięć szkolnych uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi na etapie gimnazjum a forma organizacyjna kształcenia

Rok wydania

Wydawnictwo

ilustracje zdjęcia rysunki

Stron

Okładka, oprawa

Stan i inne informacje

2004

Łódz

Nakład 150+ 50

500

miękka

NOWA

Opis

spis treści lub fragment

1. Gimnazjum jako powracająca jakość kształcenia w Polsce...

1.1. Teoretyczne podstawy przemian oświatowych w Polsce w analizie ważniejszych prądów i kierunków pedagogicznych

1. 2. System edukacji w Polsce na tle wybranych systemów edukacyjnych przełomu XX i XXI w.

1.3. Gimnazjum i jego miejsce w strukturze szkolnictwa w Polsce

1.3.1. Z historii kształcenia gimnazjalnego

1.3.2. Gimnazjum w szkolnictwie polskim po reformie z 1999 r.

1.4. Uczeń gimnazjum - sylwetka gimnazjalisty

1.4.1. Rozwój fizyczny a okres dojrzewania

1.4.2. Rozwój poznawczy dziecka w wieku 13-15 lat

1.4.3. Rozwój moralny i emocjonalny w okresie dorastania

1.4.4. Rozwój społeczny dziecka w okresie dojrzewania

2. Uwarunkowania osiągnięć szkolnych uczniów o specjalnych potrzebach na etapie gimnazjum

2.1. Uczniowie o specjalnych potrzebach edukacyjnych - próba zdefiniowania pojęć i ich charakterystyka

2.2. Gimnazjum formą kształcenia uczniów o specjalnych potrzebach edukacyjnych..... 56

2.3. Egzamin gimnazjalny a specjalne potrzeby edukacyjne uczniów z zaburzeniami rozwojowymi

2.4. Niepowodzenia szkolne jako efekt zaburzeń w rozwoju uczniów o specjalnych potrzebach edukacyjnych

2.5. Choroba przewlekła i jej wpływ na rozwój dziecka w okresie szkolnym

2.6. Mikrozaburzenia i ich skutki dla funkcjonowania dziecka w roli ucznia

2.7. Zaniedbania środowiskowo i pedagogiczne oraz ich konsekwencje dla funkcjonowania dziecka w roli ucznia...... 104

2.8. Osiągnięcia szkolne uczniów o specjalnych potrzebach edukacyjnych a okres dojrzewania

3. Metodologiczne podstawy badań.

3.1. Problematyka badawcza..........................................

3.2. Cel badań, problemy i hipotezy badawcze........

3.3. Teren badań i sposób doboru grupy badawczej...

3.4. Metody i narzędzia zastosowane w badaniach

3.4.1. Charakterystyka testów do pomiaru osiągnięć szkolnych wykorzystanych do badań

4. Wyniki pomiaru osiągnięć szkolnych uczniów na etapie gimnazjum w zależności od formy organizacyjnej kształcenia.

41.1. Poziom kompetencji matematyczno-przyrodniczych i humanistycznych uczniów klas zwykłych gimnazjum ogólnodostępnego

4.2:. Poziom kompetencji szkolnych z treści humanistycznych i matematyczno-przyro­dniczych uczniów z trudnościami w uczeniu się z klas zwykłych gimnazjum ogólnodostępnego.....

4.3. Poziom kompetencji szkolnych z treści humanistycznych i matematyczno-przyro­dniczych uczniów z klas wyrównawczych gimnazjum ogólnodostępnego................

4.4. Poziom kompetencji humanistycznych i matematyczno-przyrodniczych uczniów z klas terapeutycznych gimnazjum ogólnodostępnego...

4.5. Wyniki testu humanistycznego uczniów klas I-III gimnazjum z uwzględnieniem formy kształcenia

4.5.1. Poziom osiągnięć szkolnych z treści humanistycznych uczniów klas I gim­nazjum w sytuacji istnienia lub nieistnienia specjalistycznego wsparcia

4.5.2. Poziom osiągnięć szkolnych z treści humanistycznych uczniów klas II gim­nazjum w sytuacji istnienia lub nieistnienia specjalistycznego wsparcia

4.5.3. Poziom osiągnięć szkolnych z treści humanistycznych uczniów klas III gim­nazjum w sytuacji istnienia lub nieistnienia specjalistycznego wsparcia

4.6. Wyniki testu matematyczno-przyrodniczego uczniów klas I~III gimnazjum z uwzględnieniem formy kształcenia....... 405

4.6.1. Poziom matematyczno-przyrodniczych osiągnięć szkolnych uczniów klas I gimnazjum w sytuacji istnienia lub nieistnienia specjalistycznego wsparcia.

4.6.2. Poziom matematyczno-przyrodniczych osiągnięć szkolnych uczniów klas II gimnazjum w sytuacji istnienia lub nieistnienia specjalistycznego wsparcia..

4.6.3. Poziom matematyczno-przyrodniczych osiągnięć szkolnych uczniów klas III gimnazjum w sytuacji istnienia lub nieistnienia specjalistycznego wsparcia 451

Zakończenie i wnioski ,. 472

…o autorze książki

Opis rozszerzony

ciekawostki

Koszt przesyłki

POCZTA POLSKA

1 książka
koszt wysyłki podany wyżej

każda kolejna
pozycja + 1 zł.

lub

KURIER
(dochodzi w 24h)

19 zł.

niezależnie od ilości

PAMIĘTAJ ŻĘ KUPUJĄC NA INNYCH AUKCJACH MOŻESZ SPORO ZAOSZCZĘDZIĆ NA
Przesyłki staram się wysyłać jeszcze tego samego dnia po zaksięgowaniugowaniu przelewu lub dnia następnego.
KOSZTACH WYSYŁKI

Shipping total
World Tariff posts
Polish PAYPAL

Jeśli
po otrzymaniu
przesyłki nie będziesz do końca zadowolony z zakupionego produktu,
skontaktuj
się z nami!
Inne