Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Posłannictwo twórców przekazu medialnego w świetle

24-01-2012, 4:47
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 26 zł     
Użytkownik EXODUS_Lublin
numer aukcji: 2000917291
Miejscowość Lublin
Wyświetleń: 9   
Koniec: 15-01-2012 06:37:42

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: twarda
Kondycja: bez śladów używania
Język: polski
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Posłannictwo twórców przekazu medialnego w świetle nauczania Jana Pawła II

Wydawnictwo KUL 2010, s. 276

 

Przedmiotem materialnym niniejszych rozważań jest ukazanie odpowiedzialności twórców przekazu medialnego, a także wskazanie na realizacje ich misji, dzięki której rozwijają się oni sami jako osoby i służą dobru ludzkości. Przedmiot formalny pracy stanowi refleksja nad specyficznym ujęciem posłannictwa twórców prezentowanym przez Jana Pawła II. Wskazuje na to już samo podejście papieża do środków społecznego przekazu. Papież poprzez osobiste zaangażowanie w wykorzystanie mediów w służbie głoszenia Ewangelii oraz przez wezwanie skierowane do różnych uczestników przekazu, wskazuje na nadzieję, jaką wiąże z mediami. Jan Paweł II, dostrzegając zagrożenia, widział w mediach przede wszystkim narzędzie, które może służyć do realizacji pozytywnych celów. (ze Wstępu)


SPIS TREŚCI

WYKAZ SKRÓTÓW
WSTĘP

ROZDZIAŁ I. WSPÓŁCZESNY KONTEKST KOMUNIKACJI MEDIALNEJ
§1. Znaczenie mediów we współczesnym świecie
§2. Zagrożenia przekazu medialnego

ROZDZIAŁ II. PODMIOTOWY WYMIAR PRZEKAZU MEDIALNEGO
§1. Chrześcijańska wizja komunikacji
§2. Podstawy posłannictwa twórców przekazu
§3. Przymioty osobowe twórców.
§4. Inni uczestnicy przekazu medialnego.

ROZDZIAŁ III. PRZEDMIOTOWY WYMIAR PRZEKAZU MEDIALNEGO
§1. Narzędzia przekazu medialnego
§2. Oddziaływanie środków przekazu medialnego

ROZDZIAŁ IV. WEZWANIE DO PROMOCJI WARTOŚCI PRZEZ MEDIA
§1. Odpowiedzialność za prawdę
§2. Troska o dobro
§3. Otwartość na prawdziwe piękno

ZAKOŃCZENIE
BIBLIOGRAFIA