Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Porsche 911SC 1980r bez korozji technicznie BDB.

14-07-2014, 12:42
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 72 000 zł     
Użytkownik erio
numer aukcji: 4380821990
Miejscowość Kielce
Wyświetleń: 3264   
Koniec: 14-07-2014 11:45:48

Dodatkowe informacje:
Rok produkcji: 1980
Przebieg (km): 167000
Pojemność silnika (cm3): 3000
Moc silnika (KM): 188
Rodzaj paliwa: Benzyna
Kolor: Żółty
Informacje dodatkowe: Zarejestrowany jako zabytek
Stan: Używany
Uszkodzony: Nie
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

104000 mill 99% bez korozji technicznie bdb tel. 606[zasłonięte]854 warto zobaczyć.

 

rollbar wyjmowany i przkręcany w fabryczne miejsca mocowania pasów. cena bez rollbara.

 

Do poniedziałku cena 71 000zł, potem auto będzie przywrócone do koloru białego i bez progów i spoilerów, w celach exportowych.

Auto przygotowane do rejestracji z przeglądem, wpisem do rej zabytk. z OC

Mogę w sobotę zabrac do Torunia na zlot merceresa, 

 

 

telefon: 606[zasłonięte]854

galeria:


https://plus.google.com/photos/116[zasłonięte]789560[zasłonięte]451792/albums/602[zasłonięte]520840[zasłonięte]7297

 

 1980 Porsche 911SC bez korozji, stan techniczny bdb

Auto sprowadzone prywatnie z USA z Nowego Yorku od poprzedniego właściciela 18 lat w jednych rękach, kupione po osobistych oględzinach.

Silnik w stanie bdb, skrzynia bdb, hamulce bdb, 99% brak korozji, wnętrze bdb, wymieniona tapicerka 4 foteli, wykładzina bdb, szyberdach i szyby działają, deska rozdzielcza niepopękana bdb, nowe sprzęgło 15.000 mil temu wg. poprzedniego właściciela.

Auto przelakierowano w latach 90 z fabrycznie białego na Żółty Ferrari Giallo Modena 102.

Od listopada wykonano następujące czynności:

- wymiana oleju w silniku,

- mycie i regeneracja filtra K&N (niepotrzebnie)

- wymiana włącznika el. Szyby

- wymiana uszczelniacza na cięgnie zmiany biegów,

- wymiana tulejek w przegubie i cięgnach zmiany biegów

- wymiana jednego przegubu półosi na nowy i dwóch osłon przegubów.

- wymiana foteli na oryginalne z nową tapicerką.

- wymiana kierownicy na Raid z epoki (dokładam oryginalną kierownicę)

- naprawa silnika dmuchawy (nawiew wnętrza)

- wyczyszczony zawór dodatkowego powietrza (było to przyczyną falowania obrotów gdy zimny)