Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Poradnik pedagogiczny dla kandydatów na nauczyciel

07-03-2012, 23:25
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 40.99 zł     
Użytkownik Technik_Book
numer aukcji: 2104526037
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 8   
Koniec: 07-03-2012 16:56:47

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 2005
Język: polski
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

1 dzień roboczy Przesyłka kurierska
3 dni roboczych Przesyłka priorytetowa
14 dni roboczych Przesyłka ekonomiczna

Po zakończeniu aukcji oczekujemy na e-mail z informacją o wybranej formie płatności. Przy płatności przelewem klient przelewa na nasze konto wylicytowaną kwotę, powiększoną o koszt przesyłki.

Wysyłka jest realizowana w ciągu doby od zaksięgowania wpłaty na naszym koncie.

Zamówiony towar można odebrać w Księgarni WITMIR:
03-550 Warszawa
ul. Remiszewska 1 lok. 2
mail: [zasłonięte]@enev.pl

telefon : 606 [zasłonięte] 868

Wszystkie towary dostępne na aukcjach objęte są roczną gwarancją producenta.

Podstawą reklamacji jest paragon lub faktura zakupu.

Wszystkie towary są nowe.

FHU WITMIR W. Zawko 03-526 Warszawa ul. Sw. Wincentego 40/43

BRE BANK S.A.

76 1140 [zasłonięte] 2[zasłonięte]0040002 [zasłonięte] 258166

W tytule przelewu prosimy wpisać numer aukcji oraz nick allegro i formę wysyłki/odbioru.


Poradnik pedagogiczny dla kandydatów na nauczyciel

Poradnik pedagogiczny dla kandydatów na nauczycieli


wydawnictwo: Wydawnictwo KaBe Krosno



autor: Stanisław Kmieć
ISBN: 83[zasłonięte]89387-4
stron 382, format A5, oprawa miękka


Książka stanowi vademecum wiedzy psychologiczno-pedagogiczno-metodycznej; przeznaczona jest dla osób ubiegających się o uprawnienia nauczycielskie w formach szkolnych i kursowych, a także dla: prelegentów i lektorów, instruktorów placówek upowszechniania kultury, bibliotekarzy, instruktorów oświaty zdrowotnej i wiedzy praktycznej, mistrzów-instruktorów praktycznej nauki zawodu, trenerów-facilitatorów szkoleń, organizatorów szkoleń w rzemiośle.

Spis treści

Wprowadzenie
ROZDZIAŁ I
ELEMENTY PSYCHOLOGII
TEMAT 1: Kim jest człowiek i od jakich czynników zależy jego zachowanie
TEMAT 2: Koncepcje rozwoju człowieka i ich wpływ na praktykę szkolną
TEMAT 3: Projektowanie procesów edukacyjnych w szkole
TEMAT 4: Projektowanie działań wspomagających rozwój ucznia
TEMAT 5: Projektowanie działań edukacyjnych w kontekście specjalnych potrzeb edukacyjnych (na przykładzie ucznia zdolnego)
TEMAT 6: Stadia życia i zadania rozwojowe człowieka dorastającego i dorosłego
TEMAT 7: Procesy poznawcze i emocjonalne oraz ich związek z uczeniem się
TEMAT 8: Interakcje nauczyciel – uczeń; sprawności komunikacyjne nauczyciela
TEMAT 9: Strategie nauczania-uczenia się uczniów dorastających i dorosłych
TEMAT 10: Konflikty i sposoby ich rozwiązywania
TEMAT 11: Ocenianie osiągnięć uczniów
TEMAT 12: Zaburzenia zachowań uczniów
ROZDZIAŁ II
ELEMENTY PEDAGOGIKI
TEMAT 1: Historyczna myśl i praktyka pedagogiczna
TEMAT 2: Międzynarodowy wymiar edukacji szkolnej i pozaszkolnej
TEMAT 3: Polityczne uwarunkowania edukacji szkolnej i edukacji dorosłych u progu XXI wieku.
TEMAT 4: Prawo oświatowe w oświacie szkolnej i pozaszkolnej
TEMAT 5: Koncepcje szkoły jako instytucji społecznej
TEMAT 6: Programy szkolne – kreowanie programu autorskiego
TEMAT 7: Środowisko ucznia – metody diagnozowania
TEMAT 8: Uczeń młody i uczeń dorosły, ich potrzeby i motywacje
TEMAT 9: Klasa szkolna jako grupa zadaniowa
TEMAT 10: Kultura organizacyjna we współczesnej szkole
TEMAT 11: Współpraca szkoły z domem rodzinnym ucznia
TEMAT 12: Pozaszkolne instytucje wychowania i resocjalizacji
TEMAT 13: Edukacyjny wpływ mediów na wychowanie młodego pokolenia
TEMAT 14: Subkultura młodzieżowa jako czynnik socjalizacji
TEMAT 15: Ocenianie osiągnięć szkolnych uczniów
TEMAT 16: Przygotowanie zawodowe – kompetencje nauczyciela
TEMAT 17: Nauczyciel – refleksyjny praktyk
TEMAT 18: Nauczyciel – tworzenie projektów i planów osobistego rozwoju
TEMAT 19: Mierzenie jakości pracy szkoły
TEMAT 20. Wychowanie obywatelskie – wychowaniem dla pokoju
ROZDZIAŁ III
ELEMENTY DYDAKTYKI PRZEDMIOTOWEJ
TEMAT: 1. Charakterystyka głównych operacji umysłowych ucznia
TEMAT: 2. Praca nad rozkładem materiału nauczania
TEMAT 3: Formułowanie celów edukacyjnych
TEMAT 4: Plan, projekt i konspekt lekcji
TEMAT 5: Metody kształcenia: tradycyjne i nowoczesne
TEMAT 6: Kształtowanie umiejętności praktycznych
TEMAT 7: Nabywanie przez uczniów kompetencji ponadzawodowych
TEMAT 8: Rozwijanie kompetencji czytelniczych
TEMAT 9: Korzyści edukacyjne ze stosowania technologii informacyjnej
TEMAT 10: Metoda projektów
TEMAT 11: Typy lekcji w kształceniu szkolnym i pozaszkolnym
TEMAT 12: Ewaluacja na zajęciach dydaktycznych
ROZDZIAŁ IV
ELEMENTY TECHNOLOGII INFORMACYJNEJ
TEMAT 1: Podstawowe pojęcia, środki, budowa i funkcje zestawu komputerowego
TEMAT 2: Zastosowanie zestawu komputerowego na zajęciach dydaktycznych
TEMAT 3: Użytkowe programy komputerowe i ich zastosowanie
TEMAT 4: Konspekty zajęć z wykorzystaniem zestawu komputerowego
ROZDZIAŁ V
PRAKTYKA PEDAGOGICZNA
TEMAT: Praktyki pedagogiczne kandydatów na nauczycieli