Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

POLSKI PODGRZEWACZ POMPOWY, GRZAŁKA SILNIKA 2000W

20-07-2015, 18:32
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 400 zł     
Użytkownik _WIKAM_
numer aukcji: 5531943540
Miejscowość Siedlce
Wyświetleń: 28   
Koniec: 20-07-2015 18:18:06

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Waga (z opakowaniem): 3.00 [kg]
Producent części: Inny
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

 

 

WITAMY NA NASZYCH AUKCJACH 

 

O nas 

WIKAM - jesteśmy niewielką polską firmą zajmującą się m. in. produkcją postojowych podgrzewaczy silnika ułatwiających uruchamianie pojazdów w okresie zimowym. Urządzenia które oferujemy są powszechnie stosowane w krajach Skandynawii, zazwyczaj jako standardowe wyposażenie nowych aut. Doświadczenie sięgające 2002 roku pozwoliło na dopracowanie technologii i jakości używanych materiałów. 

Warto dodać że należymy do niewielkiej już grupy producentów którzy rzeczywiście samodzielnie zajmują się produkcją a nie importują bądź zlecają produkcję naszym wschodnim przyjaciołom. 

 

O produkcie 

Przedmiotem aukcji jest pompowy podgrzewacz silnika o mocy 2000W montowany na małym obiegu układu chłodzenia pojazdu. Przeznaczony jest do wszystkich aut od małych osobówek po ciężarówki. Urządzenie wytwarzane jest na maszynach numerycznych, dzięki czemu możemy zapewnić wysoką jakość i powtarzalność produktu. Głównym powodem powstania tego podgrzewacza była idea stworzenia porządnego i bezpiecznego podgrzewacza zasilanego z dostępnej sieci elektrycznej.

Kilka powodów dla których warto zwrócić uwagę na nasz podgrzewacz a nie inne pseudo-polskie (czyt. chińskie) konstrukcje:

1. Urządzenie jest wyposażone w potrójne zabezpieczenie:

- termostat utrzymujący pracę urządzenia w temperaturze 80st,

- resetowalny termostat bezpieczeństwa, kontrolujący temperaturę elementu grzejnego (120st). Dzięki temu zabezpieczeniu, zapowietrzony podgrzewacz, źle zamontowany, bez płynu chłodniczego wyłączy się po kilku sekundach i nie stworzy zagrożenia pożaru. Po ostygnięciu użytkownik może zresetować urządzenie, zdiagnozować usterkę i dalej używać podgrzewacza,

- zabezpieczenie przeciwzwarciowe,

2. Wykorzystany element grzejny cechuje się małą mocą powierzchniową (jest przeznaczony do pracy w cieczy stojącej) co wpływa pozytywnie na jego trwałość,

3. Grzałka jest przykręcana (nie wklejona),

4. Zastosowana pompa obiegowa posiada silnik pracujący w szczelnej komorze smarowanej olejem (a nie jak w produktach chińskich, w płynie chłodniczym przy okazji oblepiając się wszelkimi zanieczyszczenia z płynu zwłaszcza tymi o właściwościach magnetycznych),

5. Aluminiowy wirnik pompy (nie plastik)

6. Każdy element urządzenia jest wymienny, to nie jest jednorazówka (można go używać przez wiele lat nie tylko w jednym aucie, tania wymiana grzałki i pompy po okresie gwarancyjnym)

 

Na nasze produkty udzielamy 3-letniej pisemnej gwarancji. 

 

Montaż 

Podgrzewacz montujemy na małym obiegu układu chłodzenia poniżej poziomu cieczy w naczynku wyrównawczym. Możliwy jest montaż szeregowo bądź równolegle z nagrzewnicą auta. W zestawie są dołączone: uchwyt montażowy który można dowolnie wyginać, śruby montażowe, dwa trójniki, dwie opaski zaciskowe. Po zamontowaniu należy odpowietrzyć układ chłodzenia, a następnie odpowietrzyć urządzenie.

 

Korzyści wynikające z zastosowania podgrzewacza: 

1) ułatwiony rozruch podgrzanego silnika (wyższa temp. sprężonego powietrza w cylindrach, mniejsze opory tarcia, niższy pobór prądu przez rozrusznik, nie mordujemy akumulatora), 

2) mniejsze zużycie silnika i paliwa, silnik szybciej osiąga temperaturę roboczą (krótszy czas pracy w warunkach niedostatecznego smarowania), 

3) w przypadku aut na gaz możliwość bezpiecznego uruchamiania auta na gazie, bez używania benzyny 

4) podgrzany wstępnie układ chłodzenia, natychmiast po rozruchu rozpoczyna ogrzewanie wnętrza, 

5) łatwy montaż w pojeździe, nie ingerujemy w blok silnika, nie rozwiercamy termostatu i tym samym unikamy problemów ze szczelnością jakie często występują przy grzałkach montowanych w blok w starszych autach, 

6) może być stale podłączony do zasilania i utrzymywać temperaturę silnika na poziomie 60 – 80 stopni (nie ma zagrożenia zagotowania płynu chłodzącego w silniku), 

 

Dane techniczne: 

Model: 16-2000 

Średnica końcówek: 16 mm 

Wymiary obudowy: 10x10x11 cm 

Napięcie: 230V AC 50-60Hz 

Moc: 2000W 

Żywotność: 20000h 

Kabel połączeniowy: 3x1mm2, 1,6 m 

Wtyczka: standardowa schuko 16A 

Klasa izolacji: pierwsza (wymaga uziemienia) 

Klasa szczelności: IP44 

 

 

Opcjonalnie można podgrzewacz podłączyć poprzez: 

- zegar sterujący, umożliwiający nastawienie czasu grzania (dodatkowo mogę dołączyć do podgrzewacza, +15zł). 

 

Podgrzewacz występuje również w wersji z gniazdem hermetycznym do montażu w zderzaku auta (dostępne na drugiej aukcji) 

 

 

Jesteś zainteresowany innym modelem podgrzewacza niż na aukcji? 

 

Zadzwoń: 605 [zasłonięte] 41 41 (w godzinach miedzy 8:00 - 19:00) 

Napisz: [zasłonięte]@gmail.com 

 

Pomożemy w doborze odpowiedniego modelu. 

 

Zwrot pieniędzy gwarantowany - jeżeli po otrzymaniu przesyłki towar nie spełnia Twoich oczekiwań - odeślij go z powrotem na adres nadania i prześlij e-maila z informacją (do 14 dni) - towar musi być kompletny, nieużywany, niemontowany. 

 

 

Uwaga: Kopiowanie jakichkolwiek fragmentów aukcji, zdjęć, opisów bez zgody właściciela jest surowo zabronione. Łamanie zakazu będzie ścigane sądownie z całą surowością prawa. 

 

 

 

 

 

Galeria zdjęćZdjęcieZdjęcieZdjęcieZdjęcieZdjęcieZdjęcieZdjęcieZdjęcieZdjęcieZdjęcieZdjęcieZdjęcieZdjęcieZdjęcieZdjęcieZdjęcieZdjęcieZdjęcieZdjęcie

(kliknij, aby powiększyć)

pokazywarka.pl