Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Polski e-konsument - typologia [nowa]

19-01-2012, 15:07
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 30.60 zł     
Użytkownik ksieg-inter_pl
numer aukcji: 1999464577
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 8   
Koniec: 14-01-2012 11:30:40
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Przedmiotem aukcji jest:

Polski e-konsument - typologia, zachowania

Magdalena Jaciow, Robert Wolny

Dane:
  • ISBN:978-83-[zasłonięte]-3402-6
  • liczba stron: 192
  • okładka: miękka
  • wydawnictwo: OnePress
  • wymiary: 180 x 235 mm
  • Data wydania: 2[zasłonięte]011-09
  • Stan produktu: nowy, nieużywany



  • Opis książki:
    E-commerce w Polsce ma bardzo duże perspektywy rozwoju. Wynika to przede wszystkim ze zmian przyzwyczajeń klientów, dla których zakupy w sieci przestały być "egzotyczną nowością", stając się jedną z opcji rozważanych przy zakupie niektórych produktów lub usług.

    Świadome budowanie relacji z klientem staje się priorytetem dla przedsiębiorstw działających w sieci. Podstawą budowy trwałych relacji z klientem jest znajomość potrzeb, preferencji, motywów zachowań i decyzji e-konsumenta.

    Wiedza na temat typów polskich e-konsumentów - ich cech i zachowań - ma istotne znaczenie dla przedsiębiorstw, które tworzą koncepcję strategii marketingowej oraz poszukują kierunków rozwoju swoich produktów i marek.
      W książce znajdziesz odpowiedzi na pytania:
    • 1. KIM JEST e-konsument? Poznasz profil demograficzno-psychograficzny użytkowników internetu dokonujących zakupów w sieci.
    • 2. CO KUPUJE e-konsument? Dowiesz się, jaka jest struktura asortymentowa koszyka zakupów.
    • 3. DLACZEGO KUPUJE w internecie? Poznasz motywy dokonywania zakupów w sieci.
    • 4. JAK KUPUJE? Dowiesz się, w jaki sposób i z jakich źródeł e-konsumenci gromadzą informacje o ofercie, co determinuje wybór produktu bądź usługi, jak płacą za produkt, jak zamawiają i odbierają kupiony produkt.
    • 5. GDZIE KUPUJE? W sklepie internetowym czy na aukcji? Czym kieruje się, wybierając miejsce zakupu?

    Wyniki badań autorów pozwoliły stworzyć "fotografię" e-konsumenta oraz jego "koszyka zakupów".

    Jeśli jesteś przedstawicielem przedsiębiorstwa sprzedającego swoje produkty i usługi w internecie, książka ta dostarczy informacji, które pomogą Ci zorganizować sprzedaż, sformułować ofertę asortymentową, budować relacje z klientem.


    Partner wydania:

    Wprowadzenie (5)
    Rozdział 1. Jak definiować polskiego e-konsumenta? - dylematy terminologiczne (9)
    • 1. E-konsument i jego zachowania nabywcze (10)
    • 2. Uwarunkowania zachowań nabywczych e-konsumenta (17)

    Rozdział 2. Jak badać polskiego e-konsumenta? - dylematy metodologiczne (27)
    • 1. Źródła informacji o e-konsumencie (28)
    • 2. Metody i techniki badania e-konsumenta (40)
    • 3. Założenia metodologiczne badania polskiego e-konsumenta (48)

    Rozdział 3. Jaki jest polski e-konsument? - dylematy poznawcze (57)
    • 1. Portret demograficzny, społeczno-zawodowy i ekonomiczny polskiego e-konsumenta (58)
    • 2. Portret psychologiczny polskiego e-konsumenta (65)
    • 3. Czas wolny polskiego e-konsumenta (78)
    • 4. Internet w życiu polskiego e-konsumenta (96)

    Rozdział 4. Jak kupuje polski e-konsument? - dylematy poznawcze (107)
    • 1. Struktura asortymentowa koszyka zakupów polskiego e-konsumenta (108)
    • 2. Motywy dokonywania zakupów w sieci (112)
    • 3. Źródła informacji o ofercie produktowej w sieci (116)
    • 4. Determinanty wyboru produktów (132)
    • 5. Miejsca i warunki zakupów w sieci (144)

    Rozdział 5. Jak wykorzystać wiedzę o polskim e-konsumencie? - dylematy aplikacyjne (167)
    • 1. Typy polskiego e-konsumenta (167)
    • 2. Wytyczne do działań marketingowych w handlu elektronicznym (178)

    Bibliografia (187)

    Zobacz nasze pozostałe aukcje

    Dodaj nas do ulubionych sprzedawców

    Zapraszamy serdecznie.