Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Polityka medialna a media elektroniczne Jakubowicz

19-01-2012, 15:10
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 37 zł     
Użytkownik Piotr26047
numer aukcji: 1999387361
Miejscowość Tychy
Wyświetleń: 8   
Koniec: 14-01-2012 11:44:48
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Nowa strona 3
 
 
 
   

Księgarnia PIM, Tychy, ul. Jana Pawła II 24

tel.  501 [zasłonięte] 370

519 [zasłonięte] 288

504 [zasłonięte] 187

[zasłonięte]@tlen.pl
 
   

Książkę wysyłamy listem poleconym lub paczką w ciągu 1-3 dni roboczych po otrzymaniu wpłaty na
konto.

Na prośbę kupującego wystawiamy fakturę VAT.

W tytule przelewu proszę podać Nick z Allegro lub numer aukcji.


Odbiór osobisty:

Księgarnia PIM, Tychy 

ul. Jana Pawła II 24

 

 
    

Wpłata na konto:

 Alior Bank

21 2490 [zasłonięte] 0[zasłonięte]0050000 [zasłonięte] 798709

 

 
   

Bez względu na ilość zakupionych książek koszt przesyłki doliczamy tylko raz i wynosi on maksymalnie 10 zł.

 


Polityka medialna a media elektroniczne
Jakubowicz Karol

wydawnictwo WAiP
wydanie 2008 r.
ISBN: 978-83-[zasłonięte]-0733-0
Format: 16.0x24.0cm, 288 stron
Oprawa: Miękka

Opis książki Polityka medialna a media elektroniczne :
Karol Jakubowicz, doktor, medioznawca, specjalizuje się w zagadnieniach mediów elektronicznych, przewodniczący Rady Międzyrządowej Programu „Informacja dla Wszystkich” UNESCO, koordynator grupy roboczej międzynarodowego programu naukowego COST A30 „East of West. Setting a New Eastern and Central European Media Research Agenda”, ekspert Rady Europy, Unii Europejskiej, OBWE i UNESCO do spraw mediów i ich regulacji, był członkiem Rady Niezależnej Komisji ds. Mediów w Kosowie, przewodniczącym Komitetu Zarządzającego do Spraw Mediów i Nowych Usług Komunikacyjnych Rady Europy, dyrektorem Departamentu Strategii i Analiz KRRiT (2004–2006), przewodniczącym Rady Nadzorczej TVP S.A.(1998–2000), autor, współautor i redaktor licznych krajowych i zagranicznych publikacji naukowych poświęconych mediomelektronicznym i komunikacji społecznej.

Media elektroniczne są wszechobecne w naszym życiu i odgrywają w nim niezwykle znaczącą rolę. Zatem państwo i społeczeństwo powinny móc zapewnić, aby dobrze służyły one ludziom i zapobiegać szkodom, które mogą wyrządzić. W książce „Polityka medialne a media elektroniczne” Karol Jakubowicz dokonuje gruntowego przeglądu celów, form i metod projektowania i realizowania polityki medialnej w dziedzinie mediów elektronicznych, poczynając od radia, a na najnowszych technologiach cyfrowych kończąc. Jego zdaniem zdolność stworzenia i realizacji wszechstronnej i długofalowej polityki medialnej służącej interesowi publicznemu, niepodporządkowanej jedynie celom aktualnej ekipy rządowej, można uznać za jedno z kryteriów rozwoju i konsolidacji demokracji. Książka wypełnia lukę w naszej wiedzy na ten temat, dostarcza narzędzi do formułowania takiej właśnie polityki medialnej.
okładka