Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Podstawy pisania przekonujacych tekstów

27-06-2012, 19:17
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 11 zł     
Użytkownik ar_kubasosnowski
numer aukcji: 2423806086
Miejscowość Białystok
Zostało sztuk: 10    Wyświetleń: 20   
Koniec: 29-06-2012 13:40:32
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie.

ISBN: 978[zasłonięte][zasłonięte]70126

UWAGA!
Jeżeli kierujesz się banalnością i rutyną w życiu osobistym oraz zawodowym,

to nie jest lektura dla Ciebie!

„Jak napisać tekst reklamowy? Czy istnieją słowa, które same sprzedają? Co wpływa na decyzję odbiorcy? Skąd czerpać inspiracje?”

Często zadajesz sobie podobne pytania?

Drogi Czytelniku,

(Osobo pragnąca pisać teksty inspirujące do działania)

Jeśli powyższe wątpliwości nieustannie dręczą Twoje myśli, mam dobrą wiadomość. Niedługo będziesz mógł je przegonić! Pomogę Ci w tym, daję słowo!

Jestem przekonany, że doskonale znasz te uczucie, gdy dostajesz do ręki ulotkę, otwierasz przesyłkę reklamową, zaglądasz na aukcję czy stronę internetową i… Najpierw nie potrafisz oderwać się od treści, a następnie podejmujesz decyzję o skorzystaniu z oferty.

Tak właśnie działają teksty perswazyjne. Przyciągają jak magnes odbiorcę, obezwładniają niczym ochroniarz z nocnego klubu i efektywnie nakłaniają do podjęcia akcji.

Zapewne znalazłeś się na tej stronie, bo chciałbyś nauczyć się tworzyć takie materiały. Dobrze trafiłeś! Aby zgłębić podstawy pisania tekstów perswazyjnych potrzebujesz:

· poznać kilka reguł rządzących światem copywritingu,

· znaleźć chwilę na naukę i ćwiczenia doskonalące Twój warsztat pisarski,

· zaznajomić się z kimś, kto Ci to wszystko wytłumaczy i pomoże postawić pierwsze kroki.

Jak pisać teksty, którym nie sposób się oprzeć?

Miło mi Cię poznać! Nazywam się Jakub Sosnowski i jestem copywriterem specjalizującym się w tekstach perswazyjnych i komunikacji interpersonalnej.

W mojej pracy nieustannie wyciągam pomocną dłoń w stronę dwóch typów odbiorców- osób szukających skutecznych tekstów reklamowych, biznesowych, internetowych i okolicznościowych oraz tych, którzy pragną nauczyć się przekonywać innych o swoich racjach za pomocą mowy i słowa pisanego.

Czy jestem skuteczny?

Najlepszą odpowiedzią jest stale rosnąca liczba Klientów. Zapewniają oni, że każdy mój dzień jest wyjątkowy, wypełniony po brzegi interesującymi spotkaniami, ciekawymi zleceniami oraz sytuacjami, gdy odbierając dzwoniący kilka minut przed północą telefon, słyszę w słuchawce znajomy głos proszący o wspólne przećwiczenie przemówienia na jutrzejsze wystąpienie. Kocham ich za to!

Na początku 2011 roku wpadłem na pomysł, by podzielić się z osobami takimi jak Ty swoją wiedzą, doświadczeniem oraz materiałami- stworzonymi przeze mnie oraz tymi, które kolekcjonuję w komputerze i upycham do szuflad firmowego biurka.

Postanowiłem napisać książkę.

Podstawy pisania przekonujących tekstów, bo tak ją zatytułowałem, to więcej niż kompendium wiedzy copywritera. To pozycja, która przybliży Ci zasady rządzące perswazją w słowie pisanym, nauczy tworzyć teksty z zakresu reklamy, sprzedaży, a nawet... polityki. Zadbałem również o przykłady dokładnie wyjaśniające, krok po kroku, jak tworzyć efektywne materiały.


Napisz tekst, którym przekonasz i sprzedasz wszystko co zechcesz!

Moją książkę kieruję do wszystkich interesujących się słowem pisanym. Zarówno rozpoczynających pracę w zawodzie copywritera, tych już odważnie kroczących ścieżką kariery, nauczycieli szkolnych oraz trenerów rozwoju osobistego.

Sięgając po Podstawy pisania przekonujących tekstów masz pewność, że:

  • zgłębisz tajemnice świata `skutecznego copywritingu`

  • z łatwością napiszesz treść: aukcji i strony internetowej, oferty sprzedażowej, firmowego bloga, katalogu prezentującego przedsiębiorstwo, ulotki reklamowej oraz politycznej

  • nauczysz się umiejętnie wykorzystywać słowa do przekonywania czytelnika o swoich racjach; szybko odkryjesz, jak bardzo przydają się one w życiu osobistym i zawodowym

  • zyskasz gwarancję własnego rozwoju i satysfakcję z wykonywanej pracy

  • zdobędziesz wiedzę, którą będziesz mógł błyskawicznie wykorzystać do zarabiania pieniędzy...dużych pieniędzy


Zajrzyjmy do spisu treści

W tym miejscu muszę się z Tobą podzielić pewną refleksją. Tak jak większość ludzi lubię tylko sprawdzone rzeczy. Stąd kupując książkę, w internecie lub rzeczywistej księgarni, zawsze sięgam po pozycje, których spisy treści mogą mi powiedzieć o czym wkrótce się dowiem.

Dlatego ceniąc Twój czas i pieniądze chciałbym, abyś również wiedział co znajdziesz otwierając karty

Podstaw pisania przekonujących tekstów.


Zatem….

Wstęp

Na początek opowiem o sobie. Dowiesz się tu między innymi: Jak to się stało, że zostałem copywriterem? W jaki sposób system edukacji uczy podstaw skutecznego dialogu i radzenia sobie z zagrożeniami? Dlaczego warto dbać o dokumentację swoich pomysłów?

Rozdział pierwszy

Poznasz tu najważniejsze cechy warsztatu copywritera. Jeżeli wcielisz je w swoje życie, możesz spokojnie myśleć o udanej karierze. Podzielę się również z Tobą wiedzą o tym, jak zabrać się do pisania.

Rozdział drugi

Zajmiemy się tu wyjaśnieniem pojęć `dobry tekst` oraz `tekst sprzedający`. Dowiesz również się czy oba terminy mogą odnosić się do jednej, tej samej treści materiału.

Rozdział trzeci

Gwarantuję Ci, że do tej części książki powrócisz wielokrotnie. Jej tematem jest perswazja. Dowiesz się kiedy możemy mówić o manipulacji, jakie cechy ma perswazyjne pisanie, co charakteryzuje jego język i słownictwo. W drugiej części zajmiemy się stworzeniem perswazyjnego opisu produktu/usługi.

Rozdział czwarty

Następnie zajmiemy się treściami stron dominujących w sieci. Rozpoczniemy od ich charakterystyki, następnie przejdziemy przez budowę materiałów: wizytówki, strony firmowej, serwisu i vortalu, a zakończymy na tekstach pozycjonujących firmowego bloga.

Rozdział piąty

Niniejszą część książki poświęciłem dokładnej budowie treści firmowego katalogu. Dowiesz się z niej między innymi: jak ciekawie pisać o historii firmy, jej pracownikach, klientach oraz ofercie.

Rozdział szósty

List reklamowy- ta nazwa mówi sama za siebie. Wspólnie przeanalizujemy każdą część jego treści, zwracając szczególną uwagę na priorytetową rolę tekstu- czyli zmuszenie odbiorcy do podjęcia oczekiwanego działania.

Rozdział siódmy

Na koniec zajmiemy się ulotkami. Pierwszym rodzajem, który weźmiemy na warsztat, będzie ulotka reklamowa- czyli najpopularniejsza i najtańsza metoda współczesnej promocji. Następnie z myślą o wszystkich przygotowujących się do wyborów (tych startujących i osobach tworzących materiały do kampanii) zajmiemy się ulotką polityczną. Dowiesz się na jakie elementy treści zwraca uwagę elektorat i jak pozyskać jego głosy.

Zakończenie i podziękowania

Tu kieruję kilka słów do osób, dzięki którym powstała ta książka.

Gorąco zapraszam Cię do lektury mojej książki. Myślę, że wielokrotnie po nią sięgniesz- przecież po to ją stworzyłem.

Jeżeli masz jakiekolwiek pytania (przed, w trakcie lub po przeczytaniu), napisz do mnie na adres [zasłonięte]@kubasosnowski.pl, na pewno odpowiem.

Twoją opinię po przeczytaniu tej książki potraktuję jako największy zaszczyt.
Proszę opisz, jak oceniasz moją publikację, jak bardzo jest pomocna, który rozdział jest najciekawszy.

Z niecierpliwością oczekuję na Twoją odpowiedź.


Dzięki niej uzyskam podsumowanie swojej pracy oraz pomoc w pisaniu kolejnych materiałów z zakresu tekstów perswazyjnych i komunikacji interpersonalnej .

Miłej lektury!


Z wyrazami szacunku

Jakub SOSNOWSKI (autor)