Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Podstawy marketingu - Jerzy Altkorn

19-01-2012, 14:42
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 20 zł     
Użytkownik misska_
numer aukcji: 2034659506
Miejscowość DĄBROWA TARNOWSKA
Wyświetleń: 11   
Koniec: 13-01-2012 14:19:54

Dodatkowe informacje:
Stan: Używany
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 1998
Język: polski
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Szablon Allegro

Witam na mojej aukcji :)
Kontakt

jeśli masz jakieś pytania
zadzwoń lub napisz!
mail: [zasłonięte]@vp.pl
tel: 796[zasłonięte]141
lub napisz do mnie na gg:
Regulamin

Przedmioty wysyłam do 48h po zaksięgowaniu wpłaty. Towar nie podlega wymianie, chyba że napisano inaczej na stronie aukcji. Wiekszość rzeczy jest używana, ale bardzo dobrze opisana dlatego nie przewiduje reklamacji. Organizacją i pokrywaniem kosztów transportu przy odbiorze osobistym zajmuje się kupujący.
Wysyłka towaru

odbiór osobisty - 0 zł (Kraków i okolice)
list ekonomiczny - 6 zł
list piorytet - 8 zł
paczka ekonomiczna - 10 zł
paczka piorytetowa - 12 zł

W cenę wliczony jest także koszt opakowania. Decyzja czy towar wysyłany jest za pomacą paczki czy listu zależy od sprzedającego. Informacje zazwyczaj znajduję się na konkretnej aukcji.

Pienądze należy wpłacać na konto:
BZWBK 10 1090 [zasłonięte] 1[zasłonięte]8380001 [zasłonięte] 146321

Podstawy marketingu - Jerzy Altkorn


Instytut Marketingu, Kraków
Wydanie 3 (1998)
Miękka oprawa (wymiary 16.3 x 23.3cm)- stron 436
OPIS:
Marketing jest dzisiaj istotnym składnikiem filozofii świata interesów, podstawową orientacją menadżerską oraz zbiorem rynkowych narzędzi zarządzania. Polega on na sposobie myślenia i działania, który wykorzystuje zespół metod oraz instrumentów poznawania i kształtowania zewnętrznego otoczenia przedsiębiorstwa, a także jego organizacji, dla osiągania sukcesów na rynku. Stąd książka, którą oddajemy do rąk Czytelników, najogólniej rzecz biorąc, traktuje o tym, jak dokonywać wyboru koncepcji konkurencyjnego zachowania się na rynku i jak kształtować wizerunek firmy, jako wartość rynkową.







copyright by Misia