Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Planowanie pracy w gimnazjum klasa I-III

11-03-2012, 13:23
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 32 zł     
Użytkownik mirom
numer aukcji: 2112917439
Miejscowość Wrocław
Zostało sztuk: 5    Wyświetleń: 6   
Koniec: 11-03-2012 15:41:24

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 2009
Język: polski
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Witamy na aukcji kolejnej pozycji
z naszej księgarni

 

O Nas

Sprzedażą przez internet zajmujemy się od roku 2000. Stawiamy na rzetelną, błyskawiczną i perfekcyjną realizację zamówień, a o wysokiej jakości obsługi Klienta, świadczą nasze komentarze oraz posiadany status:

SuperSprzedawca

Jest to gwarancja Bezpiecznych, Łatwych i Przyjemnych Zakupów.

Wysyłka
  1. Zamówiony towar wysyłamy Pocztą Polską jako list polecony lub paczka w terminie od 1 do 3 dni (dni robocze), czas ten liczony jest od momentu:
    • dokonania zakupu i wyboru formy zapłaty (Płatność przy odbiorze/pobranie)
    • zaksięgowania na naszym koncie wpłaty za zakupiony towar (Płatność z góry/przelew)
    Koszty wysyłki podawane są w opisie każdej aukcji i dotyczą danej książki (zależnie od wagi).
  2. Opakowanie stanowi koperta bezpieczna lub karton i opieczętowane jest nalepką "sportowo-medyczna". Uszkodzenie lub brak takiej świadczy o naruszeniu przesyłki.
  3. Jeśli po 7 dniach roboczych nie dotarła do Państwa przesyłka prosimy o informację o tym. Podamy nr listu wysyłkowego, z którym należy sprawdzić na swojej poczcie czy przesyłka nie "zalega"w urzędzie. W przeciwnym razie po 14 dniach roboczych od wysyłki złożymy reklamację na poczcie.

Nie czekamy do zakończenia aukcji - wysyłamy natychmiast!!

      Tytuł
      Planowanie pracy w gimnazjum klasa I-III III Etap edukacji

      Planowanie pracy w gimnazjum klasa I-III

       

      Autor
      Czesław Sienek

      Opis

      Wydawnictwo Helvetica
      ISBN 83-[zasłonięte]133-6-5

      Starachowice 2009, wyd. 3 uzupełnione, format 145 x 210 mm, objętość 224 str., oprawa miękka

      Zasadniczym celem kształcenia powinno być ukierunkowanie i wspomaganie rozwoju człowieka funkcjonującego z wybranym przez siebie systemu wartości i zdolnego do życia w warunkach współczesnej cywilizacji.

      Najistotniejsze zmiany przedstawionej przez MEN koncepcji polegają na tym, że człowiek w procesie swojego rozwoju ma stać się punktem odniesienia przy konstruowaniu programów nauczania, planowania form pracy z uczniem, wyznaczania funkcji zajęć oraz doborze treści kształcenia. W praktyce oznacza to, że nie uczniowie mają dostosować się do programu nauczania, jak to nieraz w przeszłości bywało, ale zawarta w programie treść ma służyć rozwojowi uczniów. Chodzi o ty, aby uczeń miał możliwość przyswoić sobie taki zasób wiedzy, umiejętności, zainteresowań, postaw do pewnych wartości i osiągnąć taki poziom sprawności, który będzie mu przydatny do adekwatnego funkcjonowania w życiu, również jako osoby już dorosłej.

      W wychowaniu fizycznym chodzi o rozwój człowieczeństwa, a nie tylko o rozwój zredukowany do wymiaru sprawności fizycznej i to często w dość wąskim repertuarze, ograniczającym się głownie do sprawności kondycyjnych i umiejętności ruchowych w zakresie popularnych sportów.

      W myśl nowej koncepcji kształcenia ogólnego w polskich szkołach, umiejętności, wiadomości, sprawności, które uczeń zdobywa także na zajęciach wychowania fizycznego, powinny koncentrować się wokół zadań rozwojowych, przed którymi stoi każdy młody człowiek przygotowujący się do samodzielnego życia. Jednocześnie zmienia to odejście od dotychczasowego sposobu oceniania ucznia i zmierzania do tego, aby ocena była instrumentem diagnozy, pozwalającym efektywnie kierować procesem wychowania fizycznego, aby była czynnikiem motywującym ucznia do pracy.

      Spis Treści

      Wstęp
      Gdzie szukać informacji na temat reformy programowej?
      Cele kształcenia i wychowania fizycznego
      Cele kształcenia i wychowania zdrowotnego

      Podstawa Programowa MEN
      Treść kształcenia
      Wzory wymagań

      Rozdział l
      Gimnazjum
      Program wychowania fizycznego-propozycja I
      Zadania dydaktyczno-wychowawcze
      Propozycje przykładów standardów wymagań - klasa I (semestrI -II)
      Propozycje przykładów standardów wymagań - klasa II (semestr I -II)
      Propozycje przykładów standardów wymagań - klasa III (semestr I -II)
      Program wychowania fizycznego -propozycja 11
      Kryteria oceny ucznia z wychowania fizycznego
      Przykładowy plan pracy dl a klasy I semestr I
      Przykładowy plan pracy dla klasy I semestr II
      Przykładowy plan pracy dla klasy II semestr I
      Przykładowy plan pracy dla klasy II semestr II
      Przykładowy plan pracy dla klasy III semestr I
      Przykładowy plan pracy dla klasy III semestr II
      Osiągnięcia końcowe
      Kompetencje kluczowe odnoszące się do wychowania fizycznego
      Kryteria kontroli i oceny
      Bieg na orientację
      Lekkoatletyka
      Umiejętności techniczne w piłce nożnej
      Umiejętności techniczno-taktyczne w koszykówce
      Umiejętności techniczno-taktyczne w piłce ręcznej
      Umiejętności techniczno-taktyczne w piłce siatkowej
      Umiejętności techniczne - Rugby
      Umiejętności techniczno-taktyczne - UNIHOC
      l.Aerobic-dance
      2. Callanetics
      Ćwiczenia śródlekcyjne
      Stretching
      Ćwiczenia relaksacyjne

      Rozdział II
      Fakultety zajęć pozalekcyjnych i pozaszkolnych
      Zespołowe gry sportowe
      Gimnastyka
      Rytm- muzyka - taniec
      Lekkoatletyka i atletyka terenowa
      Zajęcia taneczno-ruchowe
      Turystyka piesza
      Szkolne zawody sportowe - gry sportowe
      Zajęcia korekcyjno-kompensacyjne
      Sporty zimowe
      Gry i zabawy rekreacyjne
      Zabawy integracyjne
      Osiągnięcia ucznia
      Fakultety zajęć pozalekcyjnych i pozaszkolnych
      Standardy osiągnięć
      Moduł edukacja zdrowotna
      Treści kształcenia i wychowania zdrowotnego III-go etapu edukacji
      Treści nauczania - wymagania szczegółowe
      Wskazania dotyczące zachowania bezpieczeństwa podczas zajęć
      Ogólne zasady udzielania pierwszej pomocy
      Jak wezwać pomoc w górach
      Jak ratować tonącego
      Literatura

      Uwagi

      Kupując na kilku naszych aukcjach za wysyłkę płacisz tylko raz - jej koszt zależny jest od wagi książek, o kalkulację kosztów prosimy pytać w mailu. Kupujący otrzyma paragon lub fakturę.

      NAJBARDZIEJ POSZUKIWANE KSIĄŻKI
      ZAWSZE W ATRAKCYJNEJ CENIE!
      Na Skróty
      dodaj do ulubionych sprzedawców nasz sklep allegro nasze pozostałe aukcje
      Płatności

      Płatności można dokonywać na nasze konto mBank:

      logo mBank

      10 1140 [zasłonięte]40[zasłonięte]02 4[zasłonięte]920 71

      Koszty Wysyłki
      koszty przesyłki
      Odbiór Osobisty

      Po zakupione towary zapraszamy do naszej siedziby:

      Stadion Olimpijski we Wrocławiu
      Księgarnia w HALI WIELOFUNKCYJNEJ AWF
      Al. J.I. Paderewskiego 35
      51-612 Wrocław

      Przy odbiorze osobistym można zapłacić na miejscu gotówką lub kartą kredytową.

      Kontakt z Nami

      allegro[na]sportowo-medyczna.pl
      Telefon: 071 [zasłonięte]347 30
      Gadu-Gadu:

      • Mirek, status:
      • Robert, status: