Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Planowanie i strategie biznesowe - Elkin Paul M.

19-01-2012, 14:20
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 43 zł     
Użytkownik Piotr26047
numer aukcji: 1996428375
Miejscowość Tychy
Wyświetleń: 6   
Koniec: 12-01-2012 22:54:27
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Nowa strona 3
 
 
 
   

Księgarnia PIM, Tychy, ul. Jana Pawła II 24

tel.  501 [zasłonięte] 370

519 [zasłonięte] 288

504 [zasłonięte] 187

[zasłonięte]@tlen.pl
 
   

Książkę wysyłamy listem poleconym lub paczką w ciągu 1-3 dni roboczych po otrzymaniu wpłaty na
konto.

Na prośbę kupującego wystawiamy fakturę VAT.

W tytule przelewu proszę podać Nick z Allegro lub numer aukcji.


Odbiór osobisty:

Księgarnia PIM, Tychy 

ul. Jana Pawła II 24

 

 
    

Wpłata na konto:

 Alior Bank

21 2490 [zasłonięte] 0[zasłonięte]0050000 [zasłonięte] 798709

 

 
   

Bez względu na ilość zakupionych książek koszt przesyłki doliczamy tylko raz i wynosi on maksymalnie 10 zł.

 

Planowanie i strategie biznesowe
(oryginalnie: Mastering business planning and strategy)
Elkin Paul M.

wydawnictwo Wolters Kluwer Polska
wydanie 2010 r.
ISBN:[zasłonięte]978-8326-706-8
Tłumaczenie: Borowska Joanna
Format: 15.0x21.0cm, 214 stron
Oprawa: Twarda
Wydanie: 1

Opis książki Planowanie i strategie biznesowe :
To idealna książka dla wszystkich szukających wprowadzenia do tematyki planowania i strategii biznesowych.

Najlepsze firmy koncentrują swoje działania na trzech zagadnieniach: jak zaspokoić potrzeby klientów, jak osiągnąć i utrzymać przewagę konkurencyjną oraz jak rozwijać i wykorzystywać atuty firmy. Tematykę tę podejmuje Paul Elkin, w niezwykle jasny i klarowny sposób opisując kluczowe koncepcje oraz umiejętności i techniki z zakresu tworzenia niezawodnych planów biznesowych i strategii. W książce zastosowano system symboli, które podkreślają różne aspekty omawianych tematów, wskazując zadania, listy kontrolne działań, najważniejsze koncepcje zarządzania, kluczowe pytania lub punkty szkoleniowe.

okładka