Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

PLACES: IDENTITY, IMAGE AND REPUTATION Anholt

27-10-2014, 2:59
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 235.20 zł     
Użytkownik bookstreet
numer aukcji: 4643464283
Miejscowość Kalisz
Wyświetleń: 5   
Koniec: 27-10-2014 02:58:36

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: twarda
Kondycja: bez śladów używania
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>64033, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>81429, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>02397, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>44727, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>59476, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>64033, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>81429, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>02397, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>44727, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>59476

 
 
 
 
TEL: 607-[zasłonięte]-671
GG: [zasłonięte]16851
EMAIL: [zasłonięte]@bookstreet.pl

 

Kupując kilka książek za wysyłkę płacisz tylko raz! 

Do realizacji zamówienia przystępujemy po otrzymaniu zapłaty za towar lub wybraniu opcji przesyłki za pobraniem. Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych, nie ma możliwości szybszej realizacji.
Wystawiamy faktury VAT.

 

Paczkomaty InPost

 
 

Places: Identity, Image and Reputation

PLACES: IDENTITY, IMAGE AND REPUTATION Anholt

 

 

PRODUCT DETAILS:
Author: Simon Anholt
Language: English
Publisher: Palgrave Macmillan
Publication Date: 18 Nov 2009
Dimensions: 16.5 x 1.7 x 24 cm
Format: Hardcover
Pages: 184
Condition: NEW
Product_ID: ABCABC9773

 

 

Places depend on their reputations for almost everything in the modern world: tourism, foreign investment, the respect and interest of the international media, attracting talented immigrants and students, cultural exchanges, engaging peacefully and productively with the governments of other places. But what can actually be done to understand and measure the reputations of places, and even to influence them? Are they simply 'brand images' like the images of products, that can be influenced at will by the tricks and techniques of commercial marketing? Or are they, as Simon Anholt argues, deeply rooted cultural phenomena that move -- if they move at all -- very slowly, and only in response to major events and changes in the places themselves? This new collection of essays by the 'father of place branding', Simon Anholt, reveals compelling and essential new thinking on the nature of national reputation.

 

 

 

Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych.

 

 

 MARKETING PLACES Philip Kotler

 BRAND NEW JUSTICE Simon Anholt

 NATION BRANDING: CONCEPTS, ISSUES, PRACTICE Dinnie

 COMPETITIVE IDENTITY Simon Anholt

 CITY BRANDING: THEORY AND CASES Dr Keith Dinnie

 HOW TO BRAND NATIONS, CITIES AND DESTINATIONS