Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

PLACE BRANDING Robert Govers, Frank Go

26-10-2014, 1:42
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 265.65 zł     
Użytkownik bookstreet
numer aukcji: 4643422566
Miejscowość Kalisz
Zostało sztuk: 10    Wyświetleń: 5   
Koniec: 26-10-2014 01:47:51

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: twarda
Kondycja: bez śladów używania
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>97718, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>02307, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>89276, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>37830, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>89118, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>97718, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>02307, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>89276, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>37830, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>89118

 
 
 
 
TEL: 607-[zasłonięte]-671
GG: [zasłonięte]16851
EMAIL: [zasłonięte]@bookstreet.pl

 

Kupując kilka książek za wysyłkę płacisz tylko raz! 

Do realizacji zamówienia przystępujemy po otrzymaniu zapłaty za towar lub wybraniu opcji przesyłki za pobraniem. Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych, nie ma możliwości szybszej realizacji.
Wystawiamy faktury VAT.

 

Paczkomaty InPost

 
 

Place Branding: Glocal, Virtual and Physical Identities, Constructed, Imagined and Experienced

PLACE BRANDING Robert Govers, Frank Go

 

 

PRODUCT DETAILS:
Author: Robert Govers, Frank Go
Language: English
Publisher: Palgrave Macmillan
Publication Date: 23 July 2009
Dimensions: 16.4 x 2.3 x 24.2 cm
Format: Hardcover
Pages: 344
Condition: NEW
Product_ID: ABCABCA733

 

 

How will places continue to compete for the attention of potential investors, migrant workers, traders, students or tourists in an overcrowded, globalised and increasingly online market? This book provides a new perspective on the subject of Place Branding. In particular, it capitalizes on gaps across the virtual and physical global economy and builds a comprehensive and structured overview of the relevant principles, philosophies, fundamentals and models. Beyond logos and slogans, spin and gloss, it links concepts of place identity, projected image, product offering, consumption experience and perceived image in full coverage and in an orderly, theoretically modelled manner, dividing the book into relevant parts and chapters. Each part consists of a theoretical chapter and relevant research based case studies. A unique, recurring and scrupulously analyzed, best-practice, signature case study is Dubai, but also examined are Flanders (Belgium), Florida, Morocco and Singapore, the Canary Islands, The Netherlands (and its province of Zeeland), and Wales.The concluding part of the book then provides a practical, but comprehensive model that guides practitioners, students and researchers in the application of place branding.

 

 

 

Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych.

 

 

 DESTINATION BRANDING FOR SMALL CITIES Bill Baker

 DESTINATION BRANDS: MANAGING PLACE REPUTATION

 COMPETITIVE IDENTITY Simon Anholt

 CITY BRANDING: THEORY AND CASES Dr Keith Dinnie

 HOW TO BRAND NATIONS, CITIES AND DESTINATIONS

 PLACES: IDENTITY, IMAGE AND REPUTATION Anholt