![](http://www.lbx.com.pl/Fotki/Pioneer/VSX-529/VSX529_4.gif)
![](http://www.lbx.com.pl/Fotki/Pioneer/BDP-170/BDP-170_5.gif)
Zdjęcia kolumn przednich podłogowych:
![](http://www.lbx.com.pl/Fotki/Wharfedale/Obsidian600/Obsidian600_front1.jpg)
![](http://www.lbx.com.pl/Fotki/Wharfedale/Obsidian600/Obsidian600_front2.jpg)
![](http://www.lbx.com.pl/Fotki/Wharfedale/Obsidian600/Obsidian600_front4.jpg)
![](http://www.lbx.com.pl/Fotki/Wharfedale/Obsidian600/Obsidian600_front3.jpg)
![](http://www.lbx.com.pl/Fotki/Wharfedale/Obsidian600/Obsidian600_front5.jpg)
![](http://www.lbx.com.pl/Fotki/Wharfedale/Obsidian600/Obsidian600_front6.jpg)
Zdjęcia kolumny centralnej:
![](http://www.lbx.com.pl/Fotki/Wharfedale/Obsidian600/Obsidian600_center1.jpg)
![](http://www.lbx.com.pl/Fotki/Wharfedale/Obsidian600/Obsidian600_center2.jpg)
![](http://www.lbx.com.pl/Fotki/Wharfedale/Obsidian600/Obsidian600_center3.jpg)
![](http://www.lbx.com.pl/Fotki/Wharfedale/Obsidian600/Obsidian600_center4.jpg)
![](http://www.lbx.com.pl/Fotki/Wharfedale/Obsidian600/Obsidian600_center7.jpg)
Zdjęcia kolumn tylnych podstawkowych:
![](http://www.lbx.com.pl/Fotki/Wharfedale/Obsidian600/Obsidian600_sat1.jpg)
![](http://www.lbx.com.pl/Fotki/Wharfedale/Obsidian600/Obsidian600_sat2.jpg)
![](http://www.lbx.com.pl/Fotki/Wharfedale/Obsidian600/Obsidian600_sat3.jpg)
Prawdziwa Gwarancja 24 miesiące Pioneer!
Jedynym oficjalnym dystrybutorem produktów marki Pioneer na Polskę jest firma DSV
http://www.pioneer.pl/pl/content/support/support/contact.html
produkty tylko tej dystrybucji są przyjmowane do napraw w sieci autoryzowanych serwisów Pioneer na terenie Polski.
PRAWDZIWA Gwarancja 60 miesięcy Wharfedale !
Jedynym oficjalnym dystrybutorem produktów marki Wharfedale na Polskę jest firma Horn
produkty tylko tej dystrybucji są przyjmowane do napraw w jedynym autoryzowanym serwisie Wharfedale na terenie Polski!
Do produktu dołączona jest oryginalna, unikalna karta gwarancyjna, żadna inna typu "gwarancja producenta", "gwarancja sklepowa", "gwarancja pisemna" "polska gwarancja" itp nie są respektowane w serwisie Wharfedale na terenie Polski.
W przypadku wystąpienia wady fabrycznej usterkę można zgłaszać bezpośrednio w autoryzowanym serwisie Wharfedale, dane kontaktowe znajdują się na karcie gwarancyjnej.
UWAGA na dystrybucję Wharfedale/Pioneer niewiadomego pochodzenia!
Na internecie można napotkać się na wiele ofert firm handlujących produktami marki Wharfedale/Pioneer nie pochodzącymi z oficjalnej dystrybucji na teren Polski, kupując w takiej firmie często oszczędza się kilka procent ceny, z tym że w razie wystąpienia wady fabrycznej klient naraża się na koszty i problemy, ponieważ z gwarancją musi zwrócić się do sklepu a nie do serwisu Wharfedale/Pioneer na terenie Polski, serwis Wharfedale/Pioneer Polska przyjmuje do napraw tylko sprzęt dystrybucji Horn/DSV!
Większość firm które handlują sprzętem z poza oficjalnej dystrybucji, przy sprzedaży zapewnia klienta o sprawnej ochronie gwarancyjnej, natomiast w przypadku wystąpienia wady fabrycznej, gdy pojawiają się znaczne koszty naprawy, wymiany, wysyłek itp, istnieje duże ryzyko że klient zostanie w takiej sytuacji poszkodowany, to sklep w takiej sytuacji jest twoim gwarantem, dlatego nigdy nie możesz mieć pewności jak w takiej sytuacji się zachowa, w przypadku oficjalnej dystrybucji Wharfedale/Pioneer każdy klient ma pewność 100% ochrony gwarancyjnej.