Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Pięć najważniejszych pytań dotyczących... [nowa]

28-01-2012, 7:50
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 54.30 zł     
Użytkownik BestselleryPL
numer aukcji: 2022833411
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 6   
Koniec: 26-01-2012 20:07:34
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Przedmiotem aukcji jest:

Pięć najważniejszych pytań dotyczących twojej firmy

Collins Jim, Drucker Peter F., Hesselbein Frances, Kotler Philip, Kouzes James M., Rangan V. Kasturi, Rodin Judith

Dane:
  • ISBN:978-83-[zasłonięte]-1105-2
  • liczba stron: 116
  • okładka: twarda
  • wydawnictwo: Wolters Kluwer
  • Rok wydania:
  • Stan produktu: nowy, nieużywany



  • Opis książki:
    Zarządzanie to sztuka stawiania właściwych pytań i znajdowania na nie trafnych odpowiedzi. Książka zawiera pięć najważniejszych pytań, które musi postawić sobie każda organizacja. Zostały one sformułowane przez Petera Druckera, a odpowiadają na nie m.in. Jim Collins i Philip Kotler. Książka stanowi wyjątkowe narzędzie pozwalające na krytyczną ocenę i przekształcenie fundamentów firmy i jej strategicznych celów.

    "Wspaniały przewodnik, który nawet najlepszym organizacjom pozwoli osiągnąć jeszcze więcej!"

    Marshall Goldsmith,
    współautor książki Sukces… i co dalej?


    "Dobry lider zawsze znajduje odpowiedzi, ale wielki lider zadaje także właściwe pytania - a ta wspaniała publikacja pomoże wszystkim liderom w ich dążeniu do wielkości".

    Jim Collins,
    autor książki Good to Great,
    współautor książki Wizjonerskie organizacje


    "W czasach gdy zapotrzebowanie na skuteczniejsze zarządzanie i bardziej etyczne przywództwo jest moralnym odpowiednikiem globalnego ocieplenia, zdrowy rozsądek i odwaga Druckera powinny stanowić punkt odniesienia dla wszystkich, którzy chcą robić to, co należy, tak jak należy".

    Ira A. Jackson,
    dziekan Peter F. Drucker and Masatoshi I to
    Graduate School of Management,
    członek zarządu Instytutu Druckera

    Przedmowa
    str. 7

    Peter F. Drucker - sylwetka
    str. 13

    Peter F. Drucker
    Po co nam samoocena
    str. 17

    Peter F. Drucker i Jim Collins
    Pytanie 1: Co jest naszą misją
    str. 23

    Peter F. Drucker i Philip Kotler
    Pytanie 2: Kim są nasi klienci?
    str. 35

    Peter F. Drucker i Jim Kouzes
    Pytanie 3: Co cenią klienci?
    str. 47

    Peter F. Drucker i Judith Rodin
    Pytanie 4: Jakie mamy wyniki?
    str. 57

    Peter F. Drucker i V. Kasturi Rangan
    Pytanie 5: Jak wygląda nasz plan?
    str. 69

    Frances Hesselbein
    Przywództwo transformacyjne
    str. 83

    Proces samooceny
    str. 89

    Pytania do pracy własnej
    str. 91

    Słowniczek
    str. 101

    O autorach
    str. 103

    O Leader to Leader Institute
    str. 105

    Podziękowania
    str. 107

    Dodatkowe źródła
    str. 109

    Indeks
    str. 113

    Zobacz nasze pozostałe aukcje

    Dodaj nas do ulubionych sprzedawców

    Zapraszamy serdecznie.