Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Photoshop CS3/CS3 PL. Kanały i maski. Biblia

19-01-2012, 21:52
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 88.30 zł     
Użytkownik BestselleryPL
numer aukcji: 1999151365
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 12   
Koniec: 14-01-2012 01:38:13
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Przedmiotem aukcji jest:

Photoshop CS3/CS3 PL. Kanały i maski. Biblia

Stephen Romaniello

Dane:
  • ISBN:978-83-[zasłonięte]-1787-6
  • liczba stron: 528
  • okładka: twarda
  • wydawnictwo: Helion
  • seria: Biblia
  • wymiary: 172 x 245 mm
  • Data wydania: 2[zasłonięte]009-02
  • Stan produktu: nowy, nieużywany



  • Opis książki:
    • Poznaj sekrety kanałów barwnych
    • Dobieraj umiejętnie maski
    • Projektuj jak profesjonalista

    Photoshop - najpopularniejszy program do tworzenia i obróbki grafiki - wciąż skrywa wiele tajemnic, a jego możliwości są tak ogromne, że wprawiają w zachwyt nawet najbardziej doświadczonych projektantów i fotografów. Na szczęście dzięki intuicyjnemu interfejsowi ogrom jego możliwości wcale nie utrudnia użytkowania! Umożliwia za to niezwykłą synergię różnych technik i narzędzi oraz pozwala na tworzenie profesjonalnych, niepowtarzalnych projektów. Aktualna wersja - Photoshop CS3/CS3 PL - jest sprawniejsza i bardziej intuicyjna niż poprzednie, m.in. dzięki udoskonaleniu interfejsu użytkownika oraz wprowadzeniu nowych funkcji, takich jak inteligentne filtry.

    Książka "Photoshop CS3/CS3 PL. Kanały i maski. Biblia" zawiera szczegółowe omówienie sposobów zarządzania kanałami kolorów i maskami oraz wyjawia tajniki sprawnej pracy w tym programie. Dodatkowo wszystkie przykłady zastosowania narzędzi zostały zilustrowane kolorowymi zdjęciami. Korzystając z tego wyczerpującego podręcznika, poznasz techniki służące do mieszania kanałów, tworzenia obrazów monochromatycznych, bichromii i wprowadzania koloru dodatkowego. Dowiesz się, na czym polega praca w trybie Lab oraz przekształcanie zaznaczeń. Nauczysz się efektownie kompilować zdjęcia za pomocą kanałów i masek. Ta książka łączy w sobie ekspercką wiedzę teoretyczną z praktycznymi technikami. Takie połączenie wzbogaci Twój warsztat i zainspiruje Cię do tworzenia własnych, wyjątkowych obrazów!
    • Obrazy wektorowe i rastrowe
    • Przekształcanie zdjęć
    • Korzystanie z narzędzia Crop
    • Praca z warstwami
    • Korzystanie z palet
    • Konwersja trybów barwnych
    • Tworzenie kolorów
    • CMYK i RGB
    • Techniki pracy z kanałami barwnymi
    • Zmiana informacji barwnej
    • Tworzenie obrazu monochromatycznego
    • Praca w trybie Lab
    • Tworzenie świateł i cieni
    • Praca z maskami
    Połącz perfekcyjne rzemiosło i artystyczną inspirację!

    • O autorze (17)
    • Wstęp (19)
    • Podziękowania (21)

    Część I Podstawy obrazu (23)

    Rozdział 1. Tworzenie obrazów (25)
    • Obrazy wektorowe i rastrowe (25)
      • Grafiki wektorowe (25)
      • Obrazy rastrowe (26)
    • Zrozumieć głębię bitową (26)
      • Bitmapy (27)
      • Skala szarości (28)
      • Kolor RGB (29)
      • 64-bitowy obraz CMYK (29)
      • Obrazy HDR (30)
    • Formaty zapisu (30)
    • Określanie rozdzielczości i rozmiaru (30)
      • Rozdzielczość (31)
        • Rozdzielczość obrazu (31)
        • Rozdzielczość monitora (31)
        • Rozdzielczość drukarki (32)
        • Rozdzielczość obrazu półtonowego (32)
        • Rozdzielczość rastra stochastycznego (33)
        • Określanie właściwej rozdzielczości (34)
      • Skalowanie obrazu (34)
      • Zachowywanie proporcji (36)
      • Style skalowania (36)
      • Uzyskiwanie pomocy przy skalowaniu zdjęć (36)
      • Wybór ustawień interpolacji (37)
      • Skalowanie kanałów i masek (37)
      • Przekształcanie zdjęć (37)
      • Pozostałe metody obracania i odwracania obrazu (38)
    • Korzystanie z narzędzia Crop (Kadrowanie) (39)
      • Kadrowanie do określonego rozmiaru (41)
      • Kadrowanie perspektywy (41)
      • Zmiana wielkości obszaru roboczego (42)
      • Obracanie obszaru roboczego (42)
    • Praca z warstwami (43)
      • Paleta warstw (43)
      • Praca z warstwą tła (45)
      • Nazywanie warstw (45)
      • Przeglądanie zawartości warstw (46)
      • Wybór wielkości miniaturki (46)
      • Zaznaczanie warstw (47)
      • Zrozumieć przezroczystość (47)
      • Kontrola przejrzystości (48)
      • Przezroczystość wypełnienia (48)
      • Zmiana kolejności warstw (48)
      • Praca z dokumentami wielowarstwowymi (49)
        • Łączenie warstw (49)
        • Grupowanie warstw (50)
        • Grupy warstw i kanały barwne (52)
      • Blokowanie warstw (52)
      • Tworzenie nowych warstw (54)
      • Przenoszenie zawartości warstwy (56)
        • Kopiowanie pojedynczych warstw (56)
        • Kopiowanie kilku warstw jednocześnie (56)
        • Przeciąganie wybranej zawartości (57)
      • Kopiowanie warstw (57)
      • Usuwanie warstw (58)
      • Mieszanie warstw (58)
      • Stosowanie stylów warstw (60)
      • Zapisywanie stylów warstw (61)
      • Scalanie warstw (61)
      • Spłaszczanie obrazu (61)
    • Pojęcia związane z maskowaniem (62)
    • Podsumowanie (63)

    Rozdział 2. Poznajemy narzędzia, palety i menu (65)
    • Wyświetlanie zdjęcia (65)
      • Zastosowanie narzędzia Zoom (Lupka) (66)
      • Korzystanie z menu View (Widok) (66)
      • Wybór trybu ekranowego (67)
      • Określanie procentowej wielkości wyświetlanego obrazu (67)
      • Przewijanie obrazu na ekranie (68)
      • Navigator (Nawigator) (68)
    • Okno obrazu (69)
      • Pasek tytułu (70)
      • Pasek stanu (70)
    • Dostęp do menu i okien dialogowych (73)
    • Korzystanie z palet (74)
      • Klastry palet (76)
        • Łączenie palet (76)
        • Organizowanie palet (76)
      • Przywracanie i zmienianie przestrzeni roboczych i położenia palet (76)
    • Praca z nowymi narzędziami CS3 (77)
      • Paleta narzędzi (77)
      • Korzystanie z podpowiedzi (79)
      • Ikony narzędzi (79)
      • Pasek opcji (79)
      • Ustawienia predefiniowane narzędzi (79)
    • Podsumowanie (81)

    Część II Zen koloru (83)

    Rozdział 3. Zrozumieć tryby barwne (85)
    • Zrozumieć kolor cyfrowy (85)
      • Urządzenia rejestrujące światło (86)
      • Zamiana kolorów na liczby (87)
    • Wybór różnych trybów barwnych (87)
      • Tryb bitmapy (87)
      • Tryb skali szarości (94)
      • Tryb koloru indeksowanego (95)
      • Tryb Duotone (bichromia) (98)
      • Tryb barwny RGB (99)
      • Tryb CMYK (100)
      • Tryb Lab (101)
      • Tryb wielokanałowy (102)
      • Model barwny HSB (103)
    • Konwersja trybów barwnych (103)
    • Tworzenie kolorów (105)
      • Pobieranie próbek kolorów (106)
      • Praca z próbnikiem kolorów (106)
        • Hue (Barwa) (106)
        • Saturation (Nasycenie) (107)
        • Brightness (Jasność) (107)
      • Wybór kolorów (107)
      • Aktywne parametry koloru (107)
      • Wybór koloru RGB (107)
      • Wybór trybu Lab (108)
      • Określanie kolorów CMYK (108)
      • Ostrzeżenie o przekroczeniu zakresu kolorów CMYK (108)
      • Wybór palety internetowej (108)
      • Określanie koloru w bibliotece kolorów (110)
      • Korzystanie z palet kolorów (111)
      • Paleta Swatches (Próbki) (111)
    • Podsumowanie (112)

    Rozdział 4. Zarządzanie kolorem (113)
    • Poznajemy robocze przestrzenie barwne (113)
      • Profile ICC (113)
      • Szklane okno (114)
    • Kalibracja monitora (114)
    • Wybór odpowiedniej przestrzeni roboczej (115)
      • Jak wybrać właściwą roboczą przestrzeń barwną (116)
      • Konwersja i osadzanie profilu (118)
    • Korzystanie z podstawowych ustawień kolorów (119)
      • Zasady zarządzania kolorami (119)
      • Otwieranie zdjęć z niezgodnymi profilami (120)
      • Otwieranie zdjęć bez osadzonego profilu (121)
      • Robocza przestrzeń barwna CMYK (122)
    • Praca z zaawansowanymi ustawieniami kolorów (122)
      • Mechanizmy zarządzania kolorem (122)
      • Konwersje za pomocą metod konwersji (123)
      • Parametry zaawansowane (125)
      • Tworzenie profili własnych użytkownika (125)
    • Drukowanie zdjęć (126)
      • Korzystanie z okien dialogowych wydruku (126)
        • Page Setup (Ustawienia strony) (127)
        • Print (Drukuj) (127)
      • Output options (Wyjście) (128)
      • Color Management Options (zarządzanie kolorami) (129)
      • Drukowanie odbitek barwnych, separacji, kanałów i zawartości warstw (130)
        • Obrazy barwne (130)
        • Separacje barwne (130)
        • Pojedyncze kanały lub warstwy (130)
    • Podsumowanie (131)

    Rozdział 5. Korekcja koloru (133)
    • Zrozumieć dynamikę dopasowań (134)
      • Wykrywanie niedoskonałości barwnych (134)
      • Analiza histogramu (134)
      • Pomiar koloru przy wykorzystaniu palety Info (139)
      • Korzystanie z narzędzia Eyedropper (Kroplomierz) (141)
      • Korzystanie z narzędzia Color Sampler (Próbkowanie kolorów) (141)
    • Korzystanie z dopasowań automatycznych (143)
      • Stosowanie dopasowań automatycznych (143)
      • Kontrola nad przycinaniem (144)
      • Korygowanie jasności i kontrastu (145)
    • Praca z poleceniem Levels (Poziomy) (146)
      • Poziomy wejścia (146)
      • Output levels (Poziomy wyjściowe) (147)
      • Przypisywanie nowych wartości pikselom (147)
      • Korekcja poziomów w poszczególnych kanałach (148)
      • Określanie i ustawianie punktów bieli i czerni (149)
      • Zapisywanie i wczytywanie poziomów (150)
    • Korekcja za pomocą polecenia Curves (Krzywe) (151)
      • Podstawowe korekcje za pomocą krzywych (152)
        • Korzystanie z ustawień predefiniowanych (154)
        • Korzystanie z paska jasności (154)
        • Wybór narzędzi wykresu (154)
        • Zmiana wartości wejścia i wyjścia (154)
      • Korekcja kanałów (155)
      • Tworzenie krzywej zablokowanej (155)
      • Wykonywanie dopasowań miejscowych (156)
    • Równoważenie koloru (157)
      • Praca z poleceniem Color Balance (Balans kolorów) (157)
      • Korzystanie z polecenia Selective Color (Kolor selektywny) (158)
    • Ponowne mapowanie kolorów (159)
      • Zmiana barwy i nasycenia (159)
      • Oddziaływanie na wybrane kolory (160)
      • Pobieranie próbek za pomocą kroplomierzy (162)
      • Korygowanie nasycenia (162)
      • Korekcja jasności (162)
      • Kolorowanie zdjęcia (163)
    • Tworzenie warstw dopasowania (165)
    • Podsumowanie (166)

    Część III Techniki pracy z kanałami barwnymi (167)

    Rozdział 6. Poznajemy paletę Channels (Kanały) (169)
    • Otwieranie palety Channels (Kanały) (169)
      • Ukrywanie i wyświetlanie zawartości kanału (170)
      • Analiza kanałów barwnych (170)
    • Praca z kanałem alfa (171)
      • Zapisywanie zaznaczeń jako kanałów alfa (172)
      • Wczytywanie selekcji (173)
    • Zmiana preferencji kanałów (174)
    • Wykonywanie operacji na kanałach (176)
      • Wyświetlanie kanałów (176)
      • Wyświetlanie kanałów alfa (177)
    • Korzystanie z opcji kanałów (178)
      • Powielanie kanałów (179)
      • Usuwanie kanałów (179)
      • Pozostałe operacje na kanałach (180)
      • Dzielenie kanałów (180)
      • Scalanie kanałów (181)
      • Konwersja na tryb Multichannel (wielokanałowy) (181)
      • Mieszanie kanałów (182)
    • Przegląd pozostałych rodzajów kanałów (183)
      • Kanały koloru dodatkowego (183)
      • Maski warstw (184)
      • Szybkie maski (184)
    • Podsumowanie (185)

    Rozdział 7. Mieszanie kanałów barwnych (187)
    • Zamiana informacji barwnej (187)
      • Praca z poleceniem Channel Mixer (Mieszanie kanałów) (190)
      • Przenoszenie kolorów pomiędzy kanałami (190)
    • Mieszanie kanałów (192)
      • Korzystanie z polecenia Apply Image (Zastosuj obraz) (192)
      • Redukowanie wypalonych świateł (193)
    • Usuwanie koloru (197)
    • Przesuwanie kanałów barwnych (200)
      • Tworzenie dwupoziomowych obrazów trójwymiarowych (201)
      • Tworzenie obrazów 3D o ciągłej głębi (204)
    • Podsumowanie (206)

    Rozdział 8. Tworzenie idealnego obrazu monochromatycznego (207)
    • Wybór najlepszego kanału (207)
    • Korzystanie z polecenia Channel Mixer (Mieszanie kanałów) przy tworzeniu zdjęć monochromatycznych (211)
    • Tworzenie obrazu czarno-białego w trybie Lab (215)
    • Desaturacja koloru za pomocą polecenia Calculations (Obliczenia) (217)
    • Praca z tonami sepiowymi (220)
      • Za pomocą filtra fotograficznego (221)
      • Za pomocą krzywych kanału (223)
    • Korzystanie z konwertera Black and White (Czarno-biały) (226)
    • Podsumowanie (227)

    Rozdział 9. Określanie bichromii (229)
    • Poznajemy bichromie, trichromie i kwadrychromie (229)
    • Wybór kolorów bichromii (231)
    • Edycja krzywej bichromii (232)
      • Uginanie krzywej (233)
      • Zapisywanie i wczytywanie krzywej (234)
      • Tworzenie separacji barwnych (234)
      • Tryb wielokanałowy (235)
      • Kolory nadrukowane na siebie (235)
    • Podsumowanie (236)

    Rozdział 10. Korzystanie z koloru dodatkowego (237)
    • Praca z kanałami koloru dodatkowego (237)
    • Odróżnianie krycia od... krycia (240)
    • Wyświetlanie kanałów koloru dodatkowego (242)
    • Tworzenie wycięć i zalewek (242)
      • Wycinanie i wykonywanie zalewek kolorów jednolitych (242)
      • Tworzenie tonalnych kanałów koloru dodatkowego (244)
    • Drukowanie kolorów dodatkowych (248)
    • Podsumowanie (248)

    Część IV Wystrzałowe techniki pracy z kanałami barwnymi (249)

    Rozdział 11. Praca w trybie Lab (251)
    • Zrozumieć tryb barwny Lab (251)
    • Wyostrzanie zdjęć w trybie Lab (252)
      • Wyostrzanie w trybie Lab za pomocą dużego promienia (253)
      • Dwuetapowe wyostrzanie w trybie Lab (255)
    • Zwiększanie intensywności koloru (258)
      • Korzystanie z polecenia Apply Image (Zastosuj obraz) (258)
      • Korzystanie z techniki Curves (Krzywe) (262)
    • Dodawanie szumów do obrazów w kolorze Lab (264)
    • Ograniczanie szumu (267)
    • Kolorowanie zdjęć czarno-białych w trybie Lab (269)
    • Podsumowanie (274)

    Rozdział 12. Wydobywanie detali za pomocą kanałów (275)
    • Podkreślanie koloru skóry (275)
    • Wyostrzanie obrazu (277)
      • Korzystanie z maski wyostrzającej (278)
      • Techniki wykorzystujące maskę wyostrzającą (279)
      • Inteligentne wyostrzanie (280)
    • Korzystanie z efektów świetlnych (282)
      • Opcje dostępne w efektach świetlnych (282)
      • Korzystanie z kanału tekstury (285)
    • Mapowanie zdjęć za pomocą kanałów (288)
    • Podsumowanie (294)

    Rozdział 13. Tworzenie świateł i cieni (295)
    • Tworzenie cienia za pomocą stylów warstw (295)
    • Tworzenie cieni padających (298)
    • Cienie w fotomontażu (302)
    • Tworzenie smugi światła (304)
    • Podsumowanie (307)

    Część V Podstawy tworzenia masek (309)

    Rozdział 14. Poznajemy maski (311)
    • Zrozumieć maski (311)
    • Typy masek (312)
    • Tworzenie i edycja wirtualnych masek (317)
    • Zapisywanie masek (317)
    • Podsumowanie (318)

    Rozdział 15. Tworzenie zaznaczeń (319)
    • Poznajemy narzędzia zaznaczania (319)
      • Korzystanie z narzędzi zaznaczania (319)
      • Korzystanie z paska opcji (320)
        • Praca z ikonami Boole'a (321)
        • Wtapianie krawędzi (321)
        • Wygładzanie krawędzi (324)
      • Korzystanie z narzędzi zaznaczania kształtów (324)
        • Praca z narzędziami Rectangular Marquee (Zaznaczanie prostokątne) i Elliptical Marquee (Zaznaczanie eliptyczne) (325)
        • Zaznaczanie pojedynczych rzędów (326)
        • Zaznaczanie pojedynczych kolumn (326)
      • Korzystanie z narzędzi swobodnego zaznaczania (327)
        • Wykonywanie zaznaczeń za pomocą narzędzia Lasso (327)
        • Wykonywanie zaznaczeń za pomocą narzędzia Polygonal Lasso (Lasso wielokątne) (327)
        • Wykonywanie zaznaczeń za pomocą narzędzia Magnetic Lasso (Lasso magnetyczne) (329)
      • Korzystanie z narzędzi zaznaczania automatycznego (330)
        • Korzystanie z narzędzia Magic Wand (Różdżka) (330)
        • Korzystanie z narzędzia Quick Selection (Szybkie zaznaczanie) (331)
    • Modyfikowanie zaznaczeń (331)
    • Przekształcanie zaznaczeń (334)
    • Praca z poleceniami zaznaczania (335)
    • Podsumowanie (336)

    Rozdział 16. Korzystanie z kanałów alfa i szybkich masek (337)
    • Zapisywanie i wczytywanie zaznaczeń (338)
      • Podgląd kanałów alfa (340)
      • Zmiana opcji kanału alfa (342)
      • Wczytywanie zaznaczeń (342)
    • Edytowanie kanałów (343)
      • Udoskonalanie kanałów alfa (344)
      • Kopiowanie kanałów alfa (347)
      • Usuwanie kanałów alfa (348)
    • Praca z kanałami alfa (348)
      • Tworzenie ramek za pomocą kanałów alfa (348)
      • Wykonywanie edycji za pomocą masek gradientowych (351)
      • Łączenie zaznaczeń (354)
    • Przechodzenie w tryb Quick Mask (Szybka maska) (357)
    • Malowanie i edycja Quick Masks (Szybkich masek) (358)
    • Zmiana opcji Quick Mask (Szybkiej maski) (362)
    • Korzystanie z filtrów na Quick Mask (Szybkiej masce) (362)
    • Podsumowanie (364)

    Część VI Maskowanie zawartości warstwy (365)

    Rozdział 17. Maskowanie trudnych krawędzi (367)
    • Tworzenie zaznaczeń za pomocą kanałów barwnych (368)
    • Praca z poleceniem Color Range (Zakres koloru) (374)
    • Zaznaczanie drobnych szczegółów za pomocą warstw dopasowania i polecenia Color Range (Zakres kolorów) (376)
    • Wydzielanie zdjęć (383)
      • Podgląd wydzielenia (385)
      • Udoskonalanie wydzielenia (387)
      • Wydzielanie obrazu (387)
    • Podsumowanie (388)

    Rozdział 18. Praca z wykorzystaniem masek warstw, masek odcinania i Smart Objects (Obiektów inteligentnych) (389)
    • Praca z maskami warstw (390)
      • Kontrolowanie masek warstw (390)
      • Tworzenie masek warstw (391)
    • Płynne łączenia za pomocą masek gradientowych (393)
    • Maskowanie dopasowań barwnych (400)
      • Dopasowania selektywne (400)
      • Korygowanie kontrastu (402)
    • Maskowanie obszarów litego koloru, gradientów i wzorów (405)
      • Tworzenie jednolitej warstwy wypełnienia (405)
      • Tworzenie gradientowej warstwy wypełniającej (406)
      • Tworzenie warstwy wypełnienia wzorkiem (409)
    • Przycinanie zdjęć (409)
      • Określanie obszarów do przycięcia (410)
      • Tworzenie wirtualnego tatuażu (410)
      • Łączenie masek przycinania i masek warstw (411)
    • Praca ze Smart Objects (Obiektami inteligentnymi) (412)
    • Tworzenie i edycja Smart Objects (Obiektów inteligentnych) (414)
      • Tworzenie Smart Objects (Obiektów inteligentnych) (414)
      • Edycja Smart Objects (Obiektów inteligentnych) (415)
      • Kopiowanie Smart Objects (Obiektów inteligentnych) (416)
    • Tworzenie i edytowanie Smart Filters (Filtrów inteligentnych) (417)
      • Korzystanie ze Smart Filters (Filtrów inteligentnych) (417)
      • Korzystanie z trybów mieszania (418)
    • Maskowanie działania filtrów (418)
    • Podsumowanie (420)

    Część VII Praca z maskami tekstowymi i wektorowymi (421)

    Rozdział 19. Praca z maskami tekstowymi (423)
    • Poznajemy narzędzia tekstowe (423)
    • Kontrola nad stosowaną czcionką (423)
    • Korzystanie z narzędzi tekstowych (425)
    • Tworzenie tekstu (427)
      • Tworzenie tekstu od wybranego punktu (427)
      • Tworzenie akapitu (427)
        • Wprowadzanie tekstu na ścieżce (428)
      • Zniekształcanie tekstu (429)
      • Rasteryzowanie tekstu (430)
    • Tworzenie i edytowanie masek tekstowych (430)
    • Podsumowanie (434)

    Rozdział 20. Maskowanie ścieżek i kształtów (435)
    • Zrozumieć obiekty wektorowe (435)
    • Rysowanie ścieżek (436)
      • Narzędzia służące do rysowania i edycji ścieżek (436)
      • Korzystanie z narzędzia Pen (Pióro) (437)
        • Ścieżki proste (437)
        • Ścieżki zakrzywione (438)
      • Zmiana kierunku zakrzywionej ścieżki (439)
      • Łączenie prostych i zakrzywionych ścieżek (440)
      • Zamykanie ścieżki (441)
      • Tworzenie ścieżek swobodnych (442)
      • Opcja Magnetic Pen (Pióro magnetyczne) (443)
    • Edytowanie ścieżek (443)
      • Narzędzie Path Selection (Zaznaczanie ścieżek) (444)
      • Narzędzie Direct Selection (Zaznaczanie bezpośrednie) (444)
      • Dodawanie i usuwanie punktów kontrolnych (444)
      • Konwersja punktów kontrolnych (444)
      • Przekształcanie ścieżek (445)
      • Łączenie ścieżek (445)
    • Praca z paletą Paths (Ścieżki) (446)
      • Korzystanie ze ścieżek roboczych (446)
      • Zapisywanie ścieżek (446)
      • Wyświetlanie ścieżek (446)
      • Usuwanie ścieżek z okna obrazu (447)
      • Usuwanie ścieżek z palety (447)
      • Wypełnianie ścieżki (448)
      • Obrysowywanie ścieżki (448)
      • Konwertowanie ścieżek (449)
      • Przekształcanie zaznaczeń na ścieżki (451)
    • Maskowanie obrazów wektorowych (451)
      • Tworzenie masek wektorowych (451)
      • Korzystanie ze ścieżek przycinających (453)
      • Zapisywanie ścieżek przycinających (454)
    • Maskowanie kształtów (455)
      • Tworzenie warstw kształtów (455)
      • Praca z narzędziami Shape (Kształt) (456)
      • Korzystanie z paska opcji narzędzia Shape (Kształt) (457)
      • Rysowanie kształtów (457)
      • Tworzenie prostokątów i elips (458)
      • Tworzenie wielokątów (459)
      • Tworzenie linii i strzałek (460)
      • Tworzenie kształtów własnych (460)
      • Określanie kształtów własnych (462)
      • Maskowanie kształtów (463)
    • Podsumowanie (464)

    Część VIII Łączenie zdjęć za pomocą kanałów i masek (465)

    Rozdział 21. Mieszanie warstw (467)
    • Łączenie kolorów (467)
    • Mieszanie warstw (468)
      • Łączące tryby mieszania (468)
      • Tryby mieszania powodujące przyciemnienie obrazu (470)
      • Tryby mieszania powodujące rozjaśnienie obrazu (472)
      • Tryby mieszania oddziałujące na kontrast (474)
      • Porównawcze tryby mieszania (476)
      • Tryby mieszania wykorzystujące element obrazu (477)
      • Dodatkowe tryby mieszania (479)
      • Mieszanie warstw o podobnej zawartości (480)
      • Mieszanie za pomocą narzędzi i poleceń (482)
    • Korzystanie z zaawansowanych opcji mieszania (484)
    • Wymiana tła (485)
      • Defringe (Bez aureoli) (486)
      • Usuwanie białej lub czarnej obwódki (487)
    • Podsumowanie (488)

    Rozdział 22. Łączenie obrazów za pomocą kanałów (489)
    • Polecenie Apply Image (Zastosuj obraz) (489)
      • Tworzenie trudnych zaznaczeń za pomocą polecenia Apply Image (Zastosuj obraz) (490)
      • Podnoszenie jakości zdjęć (495)
      • Łączenie obrazów (497)
    • Korzystanie z polecenia Calculations (Obliczenia) (500)
      • Obliczanie jednego zdjęcia. (500)
      • Obliczanie dwóch zdjęć (502)
    • Podsumowanie (504)

    Skorowidz (505)

    Zobacz nasze pozostałe aukcje

    Dodaj nas do ulubionych sprzedawców

    Zapraszamy serdecznie.