Peugeot 306, rok 1999, prawie 200 tyś km., w rodzinie od 5 lat,w ciągłej eksploatacji.
Postaram się opisać go dokładnie, gdyż cenię czas poszukujących samochodu. Jest to wysoka wersja Peugeota, posiada (chyba najładniejszą z dostępnych) welurową tapicerkę, elektryczne szyby i szyberdach, skórzaną kierownicę i gałkę zmiany biegów, klimatyzację (do naprawy, ale o tym później), spryskiwacze reflektorów, czujnik deszczu, grzane fotele i 4 poduszki powietrzne.
Jest w ciągłej eksploatacji, można na nim polegać. Silnik pracuje równo, skrzynia biegów bez zastrzeżeń. Na początku roku zrobiłem zawieszenie z przodu. Wymieniony też był silnik krokowy i pulsator. Noszę się z zamiarem sprzedania już od jakiegoś czasu więc nie robiłem kilku rzeczy. Przede wszystkim belka skrętna. Da się jeździć i nie ma żadnych negatywnych skutków, oprócz tego, że lepiej nie będzie i w końcu trzeba będzie zrobić.
Delikatnie zaczęła niedawno hałasować prawa półoś (koszt ok. 200PLN + robocizna). Kiedyś podobnie hałasowała w Golfie i jeździłem ze dwa lata, więc zostawiam wybór kupującemu – naprawiać już czy nie. Poci się uszczelka pod pokrywą zaworów - drobnostka. Oprócz tego mechanicznie bez zarzutu. Wszystko pracuje równo sprawnie. Hamulce, układ kierowniczy, silnik, skrzynia.
Samochód posiada kilka obtarć i małą dziurkę w nadkolu. Urwał się też nit od maski i jej zamknięcie wymaga specjalnej techniki. Drobna rzecz, ale wkurza. Nie wpływa to w żaden sposób na normalne użytkowanie auta. Klimatyzacja – rozszczelnił się jeden aluminiowy element i trzebaby go wymienić. Po napełnieniu klima będzie sprawna.
Podgrzewane siedzenia – nie działają, ale grzałki w siedzeniach są i jeśli są sprawne to wystarczy podłączyć. Zapala się kontrolka od poduszki - podobno to norma w tych samochodach, trzeba pod siedzeniem połączyć kabelki na stałe i kontrolka zgaśnie. Poduszki boczne OK. – kontrolka gaśnie. Centralny zamek – działa po otwarciu drzwi kluczykiem. Nie działa zdalne sterowanie.
306 wymaga trochę atencji i troski, ale da wiele radości po zadbaniu. Cena do sporej, ale rozsądnej negocjacji.
Do samochodu są dwa komplety kół – letnie 14 cali, zimowe 13 cali, komplet oryginalnych kołpaków do 14tek, oryginalny bagażnik dachowy i radio z CD marki Pionieer.
Uprzejmie proszę o to aby Pan/Pani przeczytał/-(ła) powyższy opis ponownie zanim wykona telefon i umówi się na jazdę próbną. Służę większą ilością zdjęć na mail i odpowiem na pytania telefonicznie: 696 [zasłonięte] 999.
Auto ma ważny przegląd do czerwca 2015, a OC do 19.08.2014 r.