Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Perswazja podprogowa. Zakazane techniki.

28-02-2012, 15:36
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Najwyzsza cena licytacji: 33.70 zł      Aktualna cena: 33.70 zł     
Użytkownik book24
numer aukcji: 2030966657
Miejscowość Warszawa
Kupiono sztuk: 1    Licytowało: 1    Wyświetleń: 9   
Koniec: 31-01-2012 14:29:48

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Book24
Book24 - księgarnia internetowa serdecznie wita na swoich aukcjach w serwisie alle. Zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą oraz zakupu.
O nas

Kupując u nas masz pewność co do jakości zakupionego towaru, oraz szybkiej przesyłki.
Do każdej transakcji podchodzimy indywidualnie, staramy się, aby nasz klient był w 100% usatysfakcjonowany.

Każdą paczkę starannie pakujemy w tekturowe pudełko lub kopertę bąbelkową, tak aby w stanie nienaruszonym dotarła do odbiorcy.
Zwrot pieniędzy

Dane Kontaktowe

Po wylicytowaniu przedmiotu koniecznie wypełnij formularz dostawy, jeśli masz dodatkowe pytania napisz e-maila.

Book24 - księgarnia internetowa al.Solidarności 117 lok.406
00-140 Warszawa

e-mail: [zasłonięte]@book24.waw.pl
pon-pt: 9-18

Numer konta:
951[zasłonięte]200400[zasłonięte]70234[zasłonięte]730 (mBank)
501[zasłonięte]555811[zasłonięte]45200[zasłonięte]594 (Inteligo)


Zaufanie do Book24 Kurier UPS

Perswazja podprogowa. Zakazane techniki wpływania na ludzi
Dave Lakhani

Perswazja podprogowa. Zakazane techniki wpływania na ludzi
Dodatkowe informacje

  • ISBN:978-83-[zasłonięte]-1951-1
  • liczba stron: 248
  • Okładka: miękka
  • Wydawnictwo: OnePress
  • Wymiary: 148 x 210 mm
  • Data wydania: 2[zasłonięte]010-01
  • Opis

    Czy wiesz, że perswazja jest podstawą:

    • reklamy
    • marketingu
    • przemysłu filmowego
    • public relations
    • propagandy
    • negocjacji
    • miłości
    • religii?

    Dave Lakhani napisał pierwszy od wielu lat podręcznik podświadomej perswazji. Część mnie wolałaby, żeby nie dzielił się tą wiedzą z resztą świata; bym był jedyną osobą, która ma do niej dostęp!
    Michael Lovitch, prezes Hypnosisnetwork.com
    Perswazja = zyski

    Czy Ty również uważasz, że ta książka jest zbyt niebezpieczna, by mogła być legalnie dostępna?

    Oto książka, na którą nie wszyscy będą gotowi. Jest prowokacyjna i niebezpieczna. Może ona spowodować trwały szok, a nawet nieodwracalne urazy. Jej autor świadomie i bez ograniczeń prezentuje najbardziej zaawansowane techniki perswazji, działającej na podświadomość. Prawdopodobnie nigdy nie powinny one ujrzeć światła dziennego, a już na pewno nie powinny być powszechnie dostępne w każdej dobrej księgarni. To nie jest lektura dla konserwatywnych przeciętniaków. To bezkompromisowy podręcznik dla ludzi, których nic nie jest w stanie powstrzymać przed realizacją zamierzonych celów, którzy traktują swój biznes poważnie i bez lęku sięgają po najskuteczniejsze, najbardziej aktualne i dochodowe strategie sprzedaży, marketingu, reklamy, PR oraz... perswazji.

    Jeśli jesteś gotów na mocne efekty, dowiedz się:
    • co skłania ludzi do podejmowania określonych decyzji,
    • jak możesz wpływać na myśli i zachowanie konsumentów,
    • w jaki sposób skłonić klientów do zakupu Twoich produktów, usług czy pomysłów.


    Wkrocz w sferę zastrzeżoną dla zwycięzców i na własne oczy zobacz, jak myślą i działają ludzie, którzy kontrolują świat, oraz jakich narzędzi używają, aby przekonać Cię do tego, na co tylko mają ochotę.

    Spis treści:

    Słowo wstępne (7)

    Przedmowa (15)

    Podziękowania (21)

    Rozdział 1. Stwórz epidemiczny komunikat (23)

    Rozdział 2. Wykorzystaj propagandę stosowaną (45)

    Rozdział 3. Wypozycjonuj i opakuj swoją legendę (73)

    Rozdział 4. Kontroluj treść i emocje (93)

    Rozdział 5. Zdobądź szczere poparcie (109)

    Rozdział 6. O przekonaniach i oddanych wyznawcach (123)

    Rozdział 7. Okiełznaj siłę nowych środków przekazu (149)

    Rozdział 8. Dostarcz wyjątkowych przeżyć (169)

    Rozdział 9. Podświadoma moc słów (187)

    Rozdział 10. Budowanie kultu (203)

    Rozdział 11. Uwodzenie (215)

    Słowo na zakończenie (223)
    Ben Mack

    Dodatek. Edukowanie w celu wywierania wpływu (229)
    Dr Rachna D. Jain

    Bibliografia (239)

    O autorze (243)

    Skorowidz (245)
    [zasłonięte]@book24.waw.pl - Book24 - księgarnia internetowa