Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Perswazja podprogowa. Zakazane techniki...

19-01-2012, 15:09
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Najwyzsza cena licytacji: 32 zł      Aktualna cena: 32 zł     
Użytkownik infmaster
numer aukcji: 1998828729
Miejscowość Warszawa
Kupiono sztuk: 2    Licytowało: 2    Wyświetleń: 26   
Koniec: 14-01-2012 04:47:34
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Książka jest NOWA,
w stanie IDEALNYM.

Niezależnie od ilości zakupionych książek płacisz tylko jednorazowy koszt wysyłki.

Perswazja podprogowa. Zakazane techniki wpływania na ludzi

Perswazja podprogowa. Zakazane techniki wpływania na ludzi

Wydawnictwo: OnePress


Czy wiesz, że perswazja jest podstawą:

  • reklamy
  • marketingu
  • przemysłu filmowego
  • public relations
  • propagandy
  • negocjacji
  • miłości
  • religii?

Dave Lakhani napisał pierwszy od wielu lat podręcznik podświadomej perswazji. Część mnie wolałaby, żeby nie dzielił się tą wiedzą z resztą świata; bym był jedyną osobą, która ma do niej dostęp!
Michael Lovitch, prezes Hypnosisnetwork.com
Perswazja = zyski

Czy Ty również uważasz, że ta książka jest zbyt niebezpieczna, by mogła być legalnie dostępna?

Oto książka, na którą nie wszyscy będą gotowi. Jest prowokacyjna i niebezpieczna. Może ona spowodować trwały szok, a nawet nieodwracalne urazy. Jej autor świadomie i bez ograniczeń prezentuje najbardziej zaawansowane techniki perswazji, działającej na podświadomość. Prawdopodobnie nigdy nie powinny one ujrzeć światła dziennego, a już na pewno nie powinny być powszechnie dostępne w każdej dobrej księgarni. To nie jest lektura dla konserwatywnych przeciętniaków. To bezkompromisowy podręcznik dla ludzi, których nic nie jest w stanie powstrzymać przed realizacją zamierzonych celów, którzy traktują swój biznes poważnie i bez lęku sięgają po najskuteczniejsze, najbardziej aktualne i dochodowe strategie sprzedaży, marketingu, reklamy, PR oraz... perswazji.

Jeśli jesteś gotów na mocne efekty, dowiedz się:
  • co skłania ludzi do podejmowania określonych decyzji,
  • jak możesz wpływać na myśli i zachowanie konsumentów,
  • w jaki sposób skłonić klientów do zakupu Twoich produktów, usług czy pomysłów.


Wkrocz w sferę zastrzeżoną dla zwycięzców i na własne oczy zobacz, jak myślą i działają ludzie, którzy kontrolują świat, oraz jakich narzędzi używają, aby przekonać Cię do tego, na co tylko mają ochotę.


Spis treści:

Słowo wstępne (7)

Przedmowa (15)

Podziękowania (21)

Rozdział 1. Stwórz epidemiczny komunikat (23)

Rozdział 2. Wykorzystaj propagandę stosowaną (45)

Rozdział 3. Wypozycjonuj i opakuj swoją legendę (73)

Rozdział 4. Kontroluj treść i emocje (93)

Rozdział 5. Zdobądź szczere poparcie (109)

Rozdział 6. O przekonaniach i oddanych wyznawcach (123)

Rozdział 7. Okiełznaj siłę nowych środków przekazu (149)

Rozdział 8. Dostarcz wyjątkowych przeżyć (169)

Rozdział 9. Podświadoma moc słów (187)

Rozdział 10. Budowanie kultu (203)

Rozdział 11. Uwodzenie (215)

Słowo na zakończenie (223)
Ben Mack

Dodatek. Edukowanie w celu wywierania wpływu (229)
Dr Rachna D. Jain

Bibliografia (239)

O autorze (243)

Skorowidz (245)

Perswazja podprogowa. Zakazane techniki wpływania na ludzi

Szybka wysyłka po zaksięgowaniu wpłaty.

Przy zakupie powyżej 190zł
dostawa kurierem GRATIS

Dodaj nas do ulubionych sprzedawców

Zobacz nasze pozostałe aukcje