Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

PERSWAZJA. PERSPEKTYWA PSYCHOLOGICZNA [KSIĄŻKA]

26-06-2014, 14:29
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 51.45 zł     
Użytkownik drake2
numer aukcji: 4279938122
Miejscowość KONIN
Wyświetleń: 3   
Koniec: 26-06-2014 14:07:14

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Darmowa wysylka
Wysyłamy na cały świat.
gwarancja
wysyłka za pobraniem
warunki:
  • jeśli masz conajmniej 5 punktów w Allegro
  • jeśli adres wysyłkowy jest taki sam jak adres z ustawień Allegro
  • jeśli komentarze kupującego są tylko pozytywne
  • jeśli wartość zamówienia (bez kosztów wysyłki) przekracza 20 zł

Perswazja. Perspektywa psychologiczna [KSIĄŻKA]

autor:
Melanie C Green
rok wydania:
2007
nośnik:
KSIĄŻKA
okładka:
twarda
ilość stron:
456
ISBN:
978-83-[zasłonięte]-2292-4
wymiary:
B5

 Opis

Perswazja to potężna siła, którą można wykorzystać, aby odmienić miliony umysłów i serc. Jej celami są nasze postawy i opinie. Bez względu na to, czy mamy do czynienia z poglądami na temat polityka, polityki społecznej, organizacji, osoby czy produktu, potęga perswazji może nas nieodwracalnie zmienić. Czasami w sposób niezauważalny, niekiedy dramatycznie.

Perswazja: perspektywa psychologiczna jest zbiorem tekstów zawierających podstawowe teorie związane z problematyką perswazji, w zajmujący sposób napisanych przez czołowych badaczy w tej dziedzinie. Podręcznik przedstawia najważniejsze poglądy w tym zakresie oraz najbardziej wpływowe, współczesne ośrodki podstawowych i stosowanych badań nad perswazją. Autorzy tego tomu prezentują najnowsze osiągnięcia i wyniki ostatnich badań w wielu rozmaitych dziedzinach, takich jak zdrowie, reklama, uprzedzenia, komunikacja polityczna, grupowe podejmowanie decyzji czy wpływ utworów narracyjnych.

Obecne wydanie - poprawione i uzupełnione - uwzględnia najnowsze badania przeprowadzone w minionym dziesięcioleciu. Zawiera nowe rozdziały dotyczące uprzedzeń, perswazyjności utworów narracyjnych, mass mediów i perswazji politycznej, małych grup oraz reklamy.

Niniejsza książka:
• Zawiera aktualne omówienia podstawowych zagadnień, napisane przez wybitnych badaczy psychologii perswazji.
• Jest najbardziej wyczerpującym i miarodajnym podręcznikiem poświęconym tej dziedzinie.
• Jest napisana przystępnym językiem bez wysoce specjalistycznej terminologii.
• Wzbogacają ją rysunki i fotografie ułatwiające studentom zrozumienie tekstu.
• Uzupełnia ją słownik niezbędnych terminów technicznych.
• Każdy rozdział kończy sie podsumowaniem oraz kompletną bibliografią, które pomogą studentom odnaleźć dalsze źródła dotyczące danego zagadnienia


Książka ta jest doskonałym podręcznikiem dla studentów zajmujących się perswazją w kontekście rozmaitych dyscyplin naukowych (m.in. psychologii, marketingu, dziennikarstwa, komunikacji społecznej, politologii).

stan produktu:
Produkt ORYGINALNY. Książka zupełnie nowa.

Dane kontaktowe

email: [zasłonięte]@dvdmax.pl
tel.: +48 63 [zasłonięte] 85 | +48 63 [zasłonięte] 77
poniedziałek - piątek od 9:00 do 17:00

UWAGA!

Kupujący kupując ten produkt jednocześnie upoważnia sprzedającego do zawarcia umowy na usługi pocztowe w imieniu i na rzecz kupującego.


Przed zakupem sprawdź warunki na stronie "o mnie"!