Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

PERSUASIVE ADVERTISING: EVIDENCE-BASED PRINCIPLES

27-10-2014, 2:35
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 430.50 zł     
Użytkownik bookstreet
numer aukcji: 4643457111
Miejscowość Kalisz
Zostało sztuk: 10    Wyświetleń: 4   
Koniec: 27-10-2014 02:38:02

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: twarda
Kondycja: bez śladów używania
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>86145, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>39134, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>52655, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>48744, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>28900, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>86145, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>39134, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>52655, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>48744, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>28900

 
 
 
 
TEL: 607-[zasłonięte]-671
GG: [zasłonięte]16851
EMAIL: [zasłonięte]@bookstreet.pl

 

Kupując kilka książek za wysyłkę płacisz tylko raz! 

Do realizacji zamówienia przystępujemy po otrzymaniu zapłaty za towar lub wybraniu opcji przesyłki za pobraniem. Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych, nie ma możliwości szybszej realizacji.
Wystawiamy faktury VAT.

 

Paczkomaty InPost

 
 

Persuasive Advertising: Evidence-based Principles

PERSUASIVE ADVERTISING: EVIDENCE-BASED PRINCIPLES

 

 

PRODUCT DETAILS:
Author: Professor J. Scott Armstrong
Language: English
Publisher: Palgrave Macmillan
Publication Date: 26 May 2010
Dimensions: 16.4 x 2.6 x 24 cm
Format: Hardcover
Pages: 400
Condition: NEW
Product_ID: 14AC91C439

 

 

This book translates knowledge about persuasion into evidence-based principles. Useful knowledge about persuasion has been obtained over the last 100 years from the experience of advertising experts and from empirical studies in advertising and other fields including psychology, consumer behavior, law, mass communication, politics, and propaganda.The principles in ''Persuasive Advertising ''provide understandable and easy-to-access guidance for all types of advertising. Including still media such as print and Internet, and motion media such as TV, streaming video, Internet, and radio. They also apply to other types of persuasive communications such as management reports, speeches, and press releases.Wharton School Professor J. Scott Armstrong spent over 16 years on this book. In recent years, he was assisted by Gerry Lukeman, Chairman Emeritus of Ipsos-ASI and Sandeep Patnaik, Research Director at Gallup and Robinson. Altogether, more than 80 people contributed to ''Persuasive Advertising ''by obtaining relevant studies, analyzing data, editing and reviewing, and surveying researchers to ensure that the book correctly summarizes their findings.''Persuasive Advertising ''summarizes findings from about 3,000 empirical studies and 50 books. It also presents new findings from previously unpublished studies. .Along with the AdPrin Audit software on AdPrin.com, ''Persuasive Advertising'' enables advertisers as well as agencies to quickly and inexpensively identify ways to improve ads - or to determine which of a set of ads will be most effective. For example, it typically requires about an hour for an experienced user to obtain a persuasiveness index for a print ad along with a list of ways to improve the ad., By using these principles, advertisers can improve their creativity and effectiveness.This book is supported by the AdPrin.com site: http: //advertisingprinciples.com/

 

 

 

Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych.

 

 

 PREDICTIVE ANALYTICS Eric Siegel

 THINKING, FAST AND SLOW Daniel Kahneman

 DATA-DRIVEN MARKETING Mark Jeffery