Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

PEDAGOGIKA OGOLNA po 89 Edukacja Wychowanie Teorie

28-02-2012, 15:50
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 29.99 zł     
Użytkownik paralala
numer aukcji: 2071554355
Miejscowość Toruń
Wyświetleń: 8   
Koniec: 31-01-2012 16:04:06
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha


KOSZT PRZESŁANIA
 
  • 1 książka - priorytet 8,50 zł
  • 2 książki - priorytet 9 zł
  • 3 i więcej - priorytet GRATIS !
(poczta polska)

KONTO - PKO BP Intelligo
47 1020 [zasłonięte] 5[zasłonięte]0110002 [zasłonięte] 002439

FORMA: wysłanie pozycji po wpłacie na podane konto


Normal 0 21 false false false PL X-NONE X-NONE MicrosoftInternetExplorer4

Pedagogiczne Peregrynacje

R.Leppert

2002 r

275 stron




SPIS TREŚCI



Wstęp.................................................................................................................        9


STUDIA Z   ZAKRESU PEDAGOGIKIOGÓLNEJ

Wprowadzenie...................................................................................................     15

Zygmunta Mysłakowskiego koncepcja pedagogikiogólnej.............................      21

Możliwe sposoby pojmowania ogólności pedagogiki......................................     36

Pedagogika; od nauki o wychowaniu ku wiedzy oedukacji............................      49

Polskie zjazdy pedagogiczne lat dziewięćdziesiątych XX wieku wobec
problemu tożsamości pedagogiki jako dyscyplinynaukowej................       59

Podsumowanie..................................................................................................     66


Z PROBLEMATYKI DOTYCZĄCEJ KSZTAŁCENIA PEDAGOGÓW


Wprowadzenie.....................................................................................................   71

Od formalnej do osobistej teoriiwychowania.....................................................   76

Potoczność jako „pulsująca" kategoriapedagogiczna.........................................   80

Modele kształcenia pedagogów wobec potocznej wiedzy owychowaniu..........    96

Panowanie — rozumienie - emancypacja. Epistemologiczne założenia trzech
modeli kształceniapedagogicznego.......................................................... 106

Podsumowanie..................................................................................................... 117


SZKICE EMPIRYCZNE


Wprowadzenie.....................................................................................................  125

Ideał człowieka preferowany przez kandydatów na wychowawców
profesjonalnych i jego edukacyjneimplikacje..........................................  132

Przyszli rodzice i pedagodzy: potoczne teorie wychowania a poziom rozwoju
sądów moralnych......................................................................................  14]

Jak ludzie radzą sobie w skomplikowanych sytuacjach? Dyrektywy praktyczne
preferowane przez przyszłychpedagogów................................................  149

Potoczne pojmowanie praktycznościpedagogiki................................................  160

Podsumowanie..................................................................................................... 170


O KSIĄŻKACH


Wprowadzenie.....................................................................................................181

W poszukiwaniu tożsamości pedagogiki. Świadomość teoretyczno-
-metodologiczna współczesnej pedagogiki polskiej (geneza istan)........   186

Racjonalnośćpedagogiki...................................................................................   197

Pedagogika ogólna. Tradycja- teraźniejszość - nowewyzwania....................    202

O zmianach w edukacji. Konteksty, zagrożenia, możliwości...........................   208

Podsumowanie..................................................................................................    217



O SPOTKANIACH


Wprowadzenie..................................................................................................    223

Orientacje i kierunki we współczesnejpedagogice..........................................    228

Pedagogika wobec przemian w oświacie i wychowaniu. Problemy, badania,
wdrożenia.............................................................................................     232

Dyskursy pedagogiczne w Polsce po roku1989..............................................     238

Normatywizm - etyczność - zaangażowanie. Współczesne dyskusje
o praktyczności pedagogiki....................................................................    244

Podsumowanie...................................................................................-..............    255

Bibliografia.......................................................................................................    259


PEDAGOGIKA OGOLNA po 89 Edukacja Wychowanie Teorie

Dodano 2[zasłonięte]008-11 23:56
! UWAGA ! : Jeśli którakolwiek z aukcji NIE JEST WYŚWIETLANA POPRAWNIE (brak TYTUŁU, SPISU TREŚCI, itp.) NAPISZ do nas a niezwłocznie prześlemy szczegółowe dane na jej temat.

Podane błędy są wynikiem problemów technicznych serwisu i z dostępnych nam informacji dotyczy części naszych aukcji.

Będziemy wdzięczni za każdą informację o błędzie.

Z Pozdrowieniami

księgarnia PARALALA

Dodano 2[zasłonięte]009-06 10:43
Nowy cennik przesyłek z dołączeniem PRZESYŁEK POBRANIOWYCH (zapłata przy odbiorze):
(zgodnie z cennikiem poczty polskiej)

1.PRZEDPŁATA NA KONTO:

- 1 książka - priorytet 7zł
- 2 książki - priorytet 8 zł
- 3 książki - przesyłka gratis

2. PRZESYŁKA POBRANIOWA:

- 1 książka - ekonomiczna - 12,50 zł
- priorytet - 15,50 zł
- 2 książki - ekonomiczna - 14,00 zł
- priorytet - 17,00 zł
- 3 książki i więcej - ekonomiczna - 16,00 zł
- priorytet - 19,00 zł