Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Patologie w środowisku pracy. Zapobieganie...

19-01-2012, 14:24
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 50.80 zł     
Użytkownik book24
numer aukcji: 1997061840
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 20   
Koniec: 13-01-2012 04:40:33
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Book24
Book24 - księgarnia internetowa serdecznie wita na swoich aukcjach w serwisie alle. Zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą oraz zakupu.
O nas

Kupując u nas masz pewność co do jakości zakupionego towaru, oraz szybkiej przesyłki.
Do każdej transakcji podchodzimy indywidualnie, staramy się, aby nasz klient był w 100% usatysfakcjonowany.

Każdą paczkę starannie pakujemy w tekturowe pudełko lub kopertę bąbelkową, tak aby w stanie nienaruszonym dotarła do odbiorcy.
Zwrot pieniędzy

Dane Kontaktowe

Po wylicytowaniu przedmiotu koniecznie wypełnij formularz dostawy, jeśli masz dodatkowe pytania napisz e-maila.

Book24 - księgarnia internetowa al.Solidarności 117 lok.406
00-140 Warszawa

e-mail: [zasłonięte]@book24.waw.pl
pon-pt: 9-18

Numer konta:
951[zasłonięte]200400[zasłonięte]70234[zasłonięte]730 (mBank)
501[zasłonięte]555811[zasłonięte]45200[zasłonięte]594 (Inteligo)


Zaufanie do Book24 Kurier UPS

Patologie w środowisku pracy. Zapobieganie i leczenie
Kozak Stanisław

Patologie w środowisku pracy. Zapobieganie i leczenie
Dodatkowe informacje

  • ISBN:978[zasłonięte][zasłonięte]64102
  • liczba stron: 304
  • Okładka: miękka
  • Wydawnictwo: Difin
  • Rok wydania: 2009
  • Opis

    Po raz pierwszy w zwartym opracowaniu omówiono i poddano analizie kilkanaście rodzajów patologii najczęściej występujących w organizacjach. Omówiono pojęcie, przyczyny, mechanizmy psychospołeczne powstawania zjawisk patologicznych oraz ich skutki dla osób nimi dotkniętych, ich rodzin i zakładów pracy. Zainteresowany czytelnik może skorzystać z przedstawionych narzędzi badawczych, które umożliwią diagnozę omawianych patologii - uzależnień i zachowań odbiegających od norm w przedsiębiorstwach i innych typach organizacji. W perspektywie interdyscyplinarnej wskazano też sposoby ograniczania tych niekorzystnych zjawisk.

    Spis treści:
    Zapoznaj się z fragmentem książki więcej
    Spis treści:
    Wstęp
    Rozdział 1. Zjawiska patologiczne w ujęciu interdyscyplinarnym
    Wprowadzenie
    1.1. Pojęcie, rodzaje i przyczyny patologii
    1.2. Charakterystyka zjawisk dewiacyjnych (patologicznych)
    1.3. Patologie w środowisku pracy i ich klasyfikacja
    1.4. Kultura organizacyjna a sposoby przeciwdziałania zjawiskom patologicznym
    1.5. Psychologiczna i socjologiczna analiza środowiska pracy - psychospołeczne uwarunkowania
    Rozdział 2. Osobowość pracownika a jego funkcjonowanie w zakładzie pracy
    Wprowadzenie
    2.1. Definicja osobowości i metody badań psychologicznych
    2.2. Motywacje i potrzeby człowieka a czynniki ukierunkowujące działania pracownika
    2.3. Środowisko pracy a możliwość zachowań patologicznych (uzależnień i innych patologii)
    2.4. Psychospołeczne mechanizmy uzależnienia osobowości od alkoholu a funkcjonowanie pracownika w środowisku pracy i w rodzinie
    Rozdział 3. Pracoholizm - nowe groźne uzależnienie
    Wprowadzenie
    3.1. Pojęcie, przyczyny oraz diagnoza pracoholizmu
    3.2. Cechy osobowości osób uzależnionych - profil pracoholika
    3.3. Sytuacja psychologiczna żon pracoholików oraz dzieci dorosłych pracoholików
    3.4. Leczenie pracoholików - czy jest możliwe?
    Rozdział 4. Wypalenie zawodowe jako skutek długotrwałego stresu zawodowego
    Wprowadzenie
    4.1. Pojęcie, przyczyny, objawy i skutki stresu zawodowego
    4.2. Określenie, etapy wypalenia zawodowego oraz diagnoza
    4.3. Wypalenie zawodowe w różnych zawodach
    4.4. Walka z wypaleniem zawodowym
    Rozdział 5. Mobbing jako patologia w środowisku pracy
    Wprowadzenie
    5.1. Określenie, fazy i przyczyny mobbingu
    5.2. Sposoby mobbingowania pracownika przez mobbera i cechy mobbingu
    5.3. Romans w pracy - czy to patologia?
    Rozdział 6. Patologiczne zjawisko analfabetyzmu emocjonalnego jako przeciwieństwo empatii
    Wprowadzenie
    6.1. Pojęcie inteligencji ogólnej i emocjonalnej oraz rola emocji w funkcjonowaniu pracownika w firmie i życiu rodzinnym
    6.2. Pojęcie i rola empatii w ujęciu interdyscyplinarnym
    Rozdział 7. Zachowania nieasertywne pracowników: agresja, uległość
    i manipulowanie jako zachowania patologiczne
    Wprowadzenie
    7.1. Istota asertywności i diagnoza
    7.2. Zachowania nieasertywne i sposoby obrony przed nimi
    7.3. Plotka w organizacji i w życiu prywatnym - czy to przejaw agresji?
    Rozdział 8. Patologiczne zjawiska związane z pracą: dyskryminacja, nietolerancja, ageizm, bezrobocie oraz emigracja zarobkowa
    Wprowadzenie
    8.1. Istota i przyczyny dyskryminacji w pracy
    8.2. Bezrobocie - przyczyny i skutki psychologiczne i społeczne
    8.3. Emigracja zarobkowa - sytuacja psychologiczna, rodzinna i społeczna emigrantów oraz zjawisko eurosieroctwa w Polsce
    Wykaz dzieł wykorzystanych
    [zasłonięte]@book24.waw.pl - Book24 - księgarnia internetowa