Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

pasek rozrządu CT583 TOTOTA Avensis 2.0TD 97-03

22-08-2014, 15:16
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 75 zł     
Użytkownik kmknet
numer aukcji: 4449765305
Miejscowość Bełchów
Wyświetleń: 9   
Koniec: 22-08-2014 14:26:08

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

pasek rozrządu CONTI CT583

 

HTD 1686 9,525M25

177 zębów 25.4 mm


OE: 135[zasłonięte]4010, 135[zasłonięte]4011, 135[zasłonięte]9065, 135[zasłonięte]9066

CONTI CT583, CT583K1, GATES 5057XS, DAYCO 94[zasłonięte] 177RP254H, BOSCH 198[zasłonięte]9116

 

ZASTOSOWANIE:


TOYOTA Avensis 2.0 TD 1[zasłonięte]997-20r


UWAGA: Proszę o kontakt w celu właściwego doboru części


wpłata na konto:

KMK Auto Części Sp. z o.o. Dzierzgów 47 99-418 BEŁCHÓW

BZ WBK: 25-1090-[zasłonięte] 2[zasłonięte]8350001-[zasłonięte] 184660

 

odbiór osobisty:

KMK Auto Części Sp. z o.o. 99-416 NIEBORÓW k/Łowicza, Aleja Legionów Polskich 20

601 [zasłonięte]435, 515 [zasłonięte]630, 46 [zasłonięte]4094


CONTI SYNCHROBELT 
Paski zębate CT583

CONTI SYNCHROBELT® Paski zębate do napędu wałków rozrządu w silnikach do samochodów osobowych

Paski rozrządu CONTI SYNCHROBELT® umożliwiają synchroniczne przenoszenie siły w silnikach samochodów osobowych. Są one niezawodne, ciche i nie wymagają serwisowania. Państwa zlecenie: napęd wałków rozrządu, pomp wtryskowych i wałów wyrównawczych. Jakość pasków zębatych Conti Synchrobelt przekonuje nawet czołowych producentów pojazdów, którzy wykorzystują je jako oryginalne wyposażenie nowych pojazdów.

Budowa i zasada działania

Pasek zębaty jest wykonany z kauczuku syntetycznego, który w części nośnej jest wzmocniony włóknem szklanym, a na grzbiecie tkaniną poliamidową. Odporna na temperaturę warstwa środkowa zapewnia dobrą współpracę tych materiałów. Również zęby są wzmocnione poliamidem, aby je chronił przed zużyciem. Ponieważ paski zębate nie potrzebują smarowania, miejsce, w którym pracują, nie muszą być szczelnie oddzielone od otoczenia. Wystarczy zwykła plastikowa osłona jako zabezpieczenie przed zabrudzeniem obcymi substancjami.

Pasek steruje precyzyjną operacją spalania w silniku: Napędza on wałek rozrządu, który z kolei steruje zaworami. Jego zadanie jest szczególnie ważne, ponieważ w razie urwania się paska lub przeskoczenia nawet kilku zębów zawory mogą zderzyć się z całą siłą z tłokami. Wskutek tego silnik ulega uszkodzeniu!

Często pasek rozrządu wypełnia też dodatkowe zadania, np. napędzanie pompy wtryskowej, pompy wodnej czy wałka wyrównawczego.

Paski zębate