Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Parasolka odbijająca biała 91cm wawa

03-06-2014, 17:04
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 34 zł      Najwyzsza cena licytacji: zł      Aktualna cena: 34 zł     
Użytkownik www_fotostyle_pl
numer aukcji: 4210796973
Miejscowość Warszawa
Licytowało: 1    Wyświetleń: 3   
Koniec: 03-06-2014 16:27:12

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Kontakt
  www_fotostyle_pl aby wysłać mail (kliknij)
0048 [zasłonięte] 468 618
Informacja
Kiedy kupujesz więcej produktów, wyślij nam maila, my dopasujemy cenę do twojego zamówienia.
Nasza firma znajduje się w Warszawie. Produkty, które Państwo u nas kupią wysyłane są z Warszawy
Odbiór osobisty możliwy po uzgodnieniu telefonicznym.
Płatność
Oferta Parasolka odbijająca biała 91cm
Parasolka odbijająca biała 91cm

Parasolka odbijająca biała 91cm

  • Cena: 34.00 zł

Koszty dostawy:

  • Poczta ekonomiczna 8.30 zł brutto
  • Kurier48 10.50 zł brutto
  • Kurier48 (odbiór w punkcie) 8.50 zł brutto
  • Siódemka 14.00 zł brutto
  • Paczkomaty InPost (podaj nr paczkomatu) 9.00 zł brutto
  • Odbiór osobisty (czas realizacji 1 dzień) 0.00 zł brutto
  • DPD Europa (koszt przykładowy) 99.00 zł brutto

PARASOLKA FOTOGRAFICZNA

CZARNO-BIAŁA ODBIJAJĄCA 91cm


PASUJE DO KAŻDEJ LAMPY LUB OPRAWKI Z MOCOWANIEM NA PARASOLKĘ



marki

''

Parasolki fotograficzne to najprostsze, a jednocześnie bardzo efektywne modyfikatory światła, pozwalające zachować lepszą kontrolę nad jego emisją. Do ich głównych zalet zaliczyć można małą wagę i niewielkie wymiary po złożeniu. Montaż i demontaż jest błyskawiczny.

Średnica czaszy: 91cm, rozmiar po złożeniu: 64m

Płaszczyzna biała odbija światło, kierunkując je na wybrany obiekt. Czyni je bardziej miękkim i równomiernym. Powoduje dużo mniejszą stratę światła niż w przypadku parasolki dyfuzyjnej (przepuszczalnej) przy zachowaniu tej samej funkcjonalności. Sprawia, że fotografowany obiekt jest trójwymiarowy, nie "płaski".

Czarna zewnętrzna płaszczyzna pochłania światło w promieniu odbicia - daje nam to lepszą kontrolę nad światłem, które nie ucieka po studio.

''

W PRAKTYCE:

'' ''
Zdjęcie zrobione z lampą skierowaną na wprost, bez modyfikacji światła

Naszyjnik został poprawnie naświetlony, lecz pojawiły się na nim wyraźne, kontrastowe odbłyski, oraz ostre cienie na tle.
Biała parasolka odbijająca

Światło zostało odbite od białej płaszczyzny. Delikatnie rozproszyło cienie pod naszyjnikiem. Mimo, że w koralach naszyjnika nadal widoczne są odblaski, są słabsze i mniej rzucające się w oczy, a światło ładnie podkreśliło kolor, oraz zachowało trójwymiarowość przedmiotu

Mimo dołożenia wszelkich starań nie gwarantujemy, że publikowane dane techniczne (opisy) nie zawierają braków lub błędów. Ponieważ ew. błędne opisy nie mogą jednak być podstawą do roszczeń, w przypadku wątpliwości prosimy o kontakt ze sprzedawcą przed podjęciem decyzji o zakupie.


Polecam również inne moje aukcje: Panelealle

Komentarze

Strona "o mnie"Wszystkie aukcje

Panelealle galerie przedmiotow na aukcje

Warunki ogólne
Warunki reklamacji i zwrotów:
  1. 1.  Wszystkie produkty oferowane na Allegro pod nikiem www_fotostyle_pl są fabrycznie nowe wolne od wad fizycznych i prawnych oraz zostały legalnie wprowadzone na rynek polski poprzez oficjalną dystrybucję poszczególnych producentów.
  2. 2.  Produkty posiadają gwarancję producenta importera lub sprzedawcy obowiązującą na terytorium Polski. Warunki realizacji gwarancji są określane przez gwaranta w sposób zwyczajowo przyjęty. Zazwyczaj okres gwarancji wynosi 12 miesięcy a wszelkie ewentualne odstępstwa (wydłużenia/skrócenia okresu gwarancyjnego) od tej reguły są zaznaczone w opisie produktu.
  3. 3.  W okresie 10 dni od dostarczenia towaru zakupionego na odległość konsumentowi przysługuje prawo do jego zwrotu bez podania przyczyny zgodnie z art. 7 Ustawy z dnia 2 marca 2000r. o ochronie niektórych praw konsumentów (...) zwane dalej zwrotem konsumenckim.
  4. 4.  W ramach odstąpienia od umowy wg ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość ( zgodnie z art. 7 Ustawy z dnia 2 marca 2000r. o ochronie niektórych praw konsumentów (...) konsument odstępuje od umowy wyłącznie poprzez złożenie sprzedawcy oświadczenia na piśmie w terminie do 10 dni od daty odbioru przesyłki z przedmiotowym zamówieniem.
  5. 5.  Zwracany w tym trybie towar zostanie przyjęty wyłącznie gdy będzie odesłany w oryginalnym nieuszkodzonym opakowaniu z jego kompletną pierwotną zawartością (urządzenie wszelkie inne dołączone urządzenia i akcesoria instrukcje gwarancja dowód zakupu itp.).
  6. 6.  Produkt podlegający zwrotowi nie może być używany. Zwrot nie zostanie przyjęty jeśli zwracany produkt będzie uszkodzony fizycznie lub jeśli będzie nosił jakiekolwiek ślady użytkowania.
  7. 7.  Towar zwracany w powyższym trybie należy przesłać na adres sklepu.
  8. 8.  Nie przyjmujemy paczek za pobraniem!
  9. 9.  W przypadku niedopełnienia przez kupującego łącznie warunków zawartych w pkt. 3 - 7 włącznie zastrzegamy sobie prawo nie przyjęcia przesyłki zwrotnej lub zarzutu bezskuteczności wobec odstąpienia od umowy.
  10. 10.  Sprzedawca ma 14 dni od daty otrzymania oświadczenia o którym mowa w pkt. 4. na ustosunkowanie się do zawartej w nim treści. Po upływie 14 dni od daty otrzymania oświadczenia, o którym mowa w pkt. 4., zwrot uważa się za rozpatrzony pozytywnie chyba że sprzedawca ustosunkował się do treści przedmiotowego oświadczenia przed upływem tego terminu.
  11. 11.  W przypadku pozytywnego rozpatrzenia oświadczenia o którym mowa w pkt. 4. zwrot kwoty przedmiotu zamówienia następuje w terminie 14 dni na rachunek bankowy podany przez konsumenta.W przypadku darmowej wysyłki przy zakupie produktu - odliczane są koszty za dostawę.
  12. 12.  Gwarancja oraz prawo odstąpienia od umowy nie obowiązują gdy produkt dotknięty jest uszkodzeniami mechanicznymi pochodzenia zewnętrznego. Dlatego zawsze przed odebraniem przesyłki od kuriera należy sprawdzić czy opakowanie nie uległo uszkodzeniu w transporcie. W szczególności należy zwrócić uwagę na stan taśm lub plomb naklejonych na przesyłkę. W przypadku gdy opakowanie przesyłki nosi znamiona uszkodzenia lub gdy plomby (taśmy) są zerwane należy w obecności kuriera sporządzić protokół szkody oraz skontaktować się jak najszybciej ze sprzedawcą w celu wyjaśnienia sprawy. Sprawdzenie przesyłki przy odbiorze jest niezbędnym warunkiem uwzględnienia ewentualnych roszczeń Klienta z tytułu uszkodzenia czy okradzenia przesyłki w transporcie.
  13. 13.  W przypadku nieuzasadnionej reklamacji lub uszkodzenia sprzętu z winy Klienta wszelkie koszty wyżej wymienionych procedur pokrywa Klient.
  14. 14.  Sprzedawca zastrzega sobie prawo do obciążenia Klienta wszelkimi kosztami jakie poniósł w związku z nieuzasadnioną reklamacją lub nieuzasadnionym zwrotem konsumenckim. W szczególności kosztami usług serwisowych diagnozowania przechowywania oraz spedycji przedmiotowych produktów.