Do sprzedania Skywalk chili 2 M Data produkcji: 01.03.2010 Masa startowa: 85-110 kg Numer paralotni: GS-01-1874-10
Stan: jak nowy
Nalot godzinowy:
http://xcc.paragliding.pl/module.php?id=26&contest=PL&l=pl&date=20[zasłonięte]930&competitorid=100474 Oraz http://xcc.paragliding.pl/module.php?id=26&contest=PL&l=pl&date=20[zasłonięte]930&competitorid=100474
Skrzydło latane w sezonie 2o1o oraz 2o11. Potem jedynie wietrzone i lezakowane w mieszkaniu. Aktualne dopuszczenie do lotów do 8.06.2015. Wynik przewiewnosci (jak nowe) i karta paralotni w załączeniu. Cena 3500 zl.
Filmy z latania na chili 2:
http://www.youtube.com/watch?v=wFZzbZxTtUI
http://www.youtube.com/watch?v=wClIOnXSLAw
Opcje transportu i płatności do dogadania.
Kontakt: 603-[zasłonięte]-650
Komentarz
Z tego co zapamiętałem po pierwszym sezonie (<40 h) w porównaniu do poprzednika: 1. leci po prostej bez potrzeby ciągłego reagowania - brak myszkowania, 2. mozliwe jest bardziej płaskie krążenie i jest ono bardziej efektywne niż u poprzednika w słabych warunkach, natomiast na stabilu w krążeniu nie udało mi się postawić, 3. przy skrajnych położeniach hamulców mamy doczynienia z większymi siłami - odnotowywalne w dłuższych lotach (4, 5 godzina) 4. doskonałość na przeskokach robi wrażenie jak na 1-2 - trochę porównań na przeskokach w Alpach :-) 5. odziwo jest mniej nerwowe, nie wymaga ciągłej kontroli w locie - oczywiście to zależy od warunków, 6. wejście w b-stall wymaga większych sił niż na poprzednim modelu, 7. wejście w spiralę wymaga przygotowania (trzeba lekko bujnąć), natomiast po wejściu bardzo czytelnie kontroluje się prędkość i to jest bardzo komfortowe, 8. fronty dwa wyszły same, 9. klapy przy aktywnym lataniu to nieczęsta sprawa a i prz tym skrzydło nie ma czym zaskoczyć, 10 start łatwy - nie stwierdziłem potrzeby wyraźnego przychamowywania, 11. plecak jak dla mnie zawsze zamały. w tym sezonie mają wydać nowy Skrzydło po moich obserwacjach zaskoczyło mnie tym, że wydaje się mniej narowiste niż Chili 1. Jest bardziej spokojne i stabilne. To dwa zupełnie inne skrzydła. Chili 1 to zabawa i bardzo dużo sygnałów od skrzydła szczególnie fajnych przy centrowaniu wing overach i zabawie, natomiast chili 2 to stateczny glajt do przelotów. Czasem brakuje narowistości chili 1, ale przy długich przeskokach odpłaca na doskonałości i stabilności lotu. Latam w rozmiarze M. W 2010 byłem bardzo mocno przeważony: od 113 do 118 kg. Uprząż impress 2.