Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Paliwo 15% TANIEJ - AUDI/VW 2,0/3,0 TDI i inne

28-06-2012, 8:21
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 995 zł     
Użytkownik maksor_pl
numer aukcji: 2420250522
Miejscowość ZABRZE
Wyświetleń: 455   
Koniec: 28-06-2012 10:10:19

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Przeznaczenie: części uniwersalne
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

[zasłonięte]@maksor.pl

+48 [zasłonięte] 024 634

(32)[zasłonięte]275 70
(32)[zasłonięte]275 60

Przelew na rachunek

Maksor M.Gendarz
Sejmowa 11
41-811 Zabrze


ING BANK ŚLĄSKI O/ZABRZE
59 1050 [zasłonięte] 1[zasłonięte]5880022 [zasłonięte] 141019

W tytule przelewu podaj nick z allegro oraz nr aukcji.

Pocztowa priorytetowa - GRATIS

POCZTEX - 35zł

http://mikito.pl/szablony/ikony/wysylka24h/czerwony.png

Po wygranej aukcji proszę o kontakt. Wysyłka zwykle w 24 od otrzymania od wpłaty. Sporadycznie do 14 dni. Zapytaj proszę przed aukcją czy są na stanie.

Paliwo tańsze o 15%? Dajemy na to gwarancję - w tej aukcji dla silników 2,0 //3,0 TDI AUDI, VW, SEAT, SKODA.



Możliwe BEZPŁATNE wypróbowanie.*

* - produkt objęty 90 dniową gwarancją z możliwością zwrotu. Tylko w tej aukcji!

Jeśli stwierdzisz ża spalanie nie spadło o gwarantowaną wartość możesz odesłać produkt i otrzymać zwrot ceny zakupu. Czyli masz 90 dni na BEZPŁATNE wypróbowanie. Jesteśmy na rynku od 1996 roku .

UWAGA-na zdjęciu powyżej jest wersja u8 - w aukcji wystawiam g08 / g10(końcówki do przewodu gumowego 8/10 mm).

 

NOWE MOŻLIWOŚCI - ZMNIEJSZONE SPALANIE + poprawione osiągi. Bez jakiejkolwiek ingerencji w silnik, elektronikę itp.

Prosto, bezpiecznie i skutecznie.

http://www.maksor.pl/szablon_allegro/zwykle-modyf3.jpg


Maksor Reference to przepływowy modyfikator paliwa. Modyfikuje strukturę paliwa na poziomie molekularnym, zmienia właściwości paliwa (m.in zmniejsza lepkość i napięcie powierzchniowe) - paliwo łatwiej rozpyla się na mniejsze cząsteczki i dzięki temu BARDZO wydajnie spala. Ten sam efekt (rozpylenie na jak najmniejsze cząsteczki co podnosi sprawność procesu spalania) producenci silników osiągają przez coraz wyższe ciśnienia wtrysku paliwa - patrz silniki common rail.


Dzięki podwyższonej sprawności spalania zwiększa się moment obrotowy w prawie całym zakresie obrotów oraz zmniejsza się spalanie - potrzebne jest mniejsze wychylenie przepustnicy żeby utrzymać określoną prędkość.

Samochód świetnie przyspiesza przy każdej prędkości, silnik szybko wkręca się na obroty, błyskawicznie reaguje na wciśnięcie gazu. Dobre przyspieszenie to czysta przyjemność, komfort, prestiż i ...twoje bezpieczeństwo (np przy wyprzedzaniu).


EFEKTY ZAMONTOWANIA MAKSOR REFERENCE :

  • GWARANTOWANE zmniejszenie spalania 15% przy normalnej jeździe (nie sportowej!). 
  • poprawa przyspieszenia i elastyczności silnika (czas przyśpieszania 0-100km/h do 10% krótszy, przyśpieszenie na IV/V biegu nawet do 20% lepsze)
  • orientacyjnie - silnik 100 KM będzie miał lepsze osiągi niż seryjny 110-115 KM!!!
  • zmniejszenie/ likwidacja "turbodziury"
  • poprawiona elastyczność - jeździ jak "automat", dużo mniej "mieszania biegami"
  • prędkość maksymalna - +10 do +20km/h
  • błyskawiczna reakcja na wciśnięcie gazu
  • cicha i niezwykle miękka i przyjemna praca silnika
  • rasowy dźwięk wydechu
  • zabezpieczenie silnika przed nagarem
  • radykalnie obniżona toksyczność spalin (redukcja CO nawet o 98%) zmniejszenie zadymienia w silnikach diesla (istotne przy filtrze cząstek stałych FAP - koniec problemów!)

Silnik pozostaje w 100% seryjny, jest "TYLKO" zasilany wysokowydajnym paliwem - łatwo przywrócić stan fabryczny, np przy sprzedaży .

 

Dane techniczne:

- do silników benzynowych i diesla do ok 350KM

- unikalna, opracowana przez nas technologia - najnowszy najmocniejszy moduł e1600/ 20.000 Gaussów

- końcówki g08/ g10, do przewodu gumowego 8mm lub 10mm w środku (inne wersje na życzenie)

- gwarancja - 3 lata na wady fabryczne

- gwarancja satysfakcji (zwrot ceny produktu) - 90 dni od daty zakupu


UWAGA - szczególnie dobre efekty we wszystkich nowoczesnych silnikach diesla (common rail i tdi) oraz w wysokiej klasy silnikach benzynowych np AUDI, VW [2,0 TDI], [3,0 TDI] i pochodnych np SEAT/SKODA.

Bardzo dobre efekty także w BMW, Subaru, Mercedes, Lexus, Porsche, Infiniti, VW ,Honda, Suzuki, Mazda, Toyota itp. Może być stosowany w samochodach dostawczych, quadach, jetski, traktorach itp - wszystkie silniki do ok 350 KM.



JAK SPRAWDZIĆ EFEKTY?

 

Wszystko efekty wyraźnie widoczne, wyczuwalne i łatwe do zmierzenia.

Dla dociekliwych kilka wskazówek.

Przed montażem i po przejechaniu ok 1[zasłonięte]000-20km :

  1. Sprawdź spalanie według baku (nie według komputera!).
  2. Wypróbuj prędkość maksymalną.
  3. Na określonym odcinku drogi zmierz czas przyspieszania lub osiągniętą prędkość.
  4. Zobacz na jakich najniższych obrotach silnika potrafisz normalnie jechać na najwyższym biegu.
  5. Obserwuj turbodziurę/ szybkość reakcji na wciśnięcie gazu.


JAK ZAMONTOWAĆ?

http://maksor.pl/szablon_allegro/schemat_bak_alle.jpg






Montaż jest bardzo prosty
-

Maksor Reference jest wpinany w przewód paliwa (jak dodatkowy filtr paliwa), bezpośrednio przed silnikiem, pomiędzy filtrem a silnikiem.
Montowany raz na całe życie silnika. Każdy mechanik zamontuje w 10 minut (dokładna instrukcja jest w opakowaniu). Dostępny ze złączkami do wszystkich stosowanych przewodów paliwa.
Kliknij aby powiększyć.
Kliknij aby powiększyć.
Kliknij aby powiększyć.
VW Golf 1.9 TDi
Subaru
BMW 530


AUKCJA DOTYCZY WERSJI MAKSOR Reference g08/g10
(silniki benzynowe i diesla do ok 350KM) - z końcówkami do przewodów gumowych 8 /10 mm w środku. Takie przewody mają np silniki BMW, MERCEDES, SUBARU, VW, SEAT, SKODA niektóre AUDI i większość starszych silników. Inne wersje montażowe wystawiam na zamówienie.


Wybrane opinie użytkowników


2011.08
AUDI A6 ALLROAD 3.0 TDI 233 KM

Witam,
Zakupiłem w firmie Maksor modyfikator paliwa Reference, o średnicy połączeń 10mm Jestem posiadaczem auta A6 ALLROAD 3.0 TDI 233 KM Po zainstalowaniu urządzenia i przejechaniu ok. 500 km wyczułem bardziej płynną pracę silnika. Znikneła również dziura w dolnych granicach obrotów tj. 1250 samochód odchodzi bardzo płynnie. Po przejechaniu ok 3200 km ustaliłem, że samochód spala ok 1.2-1.5 l paliwa mniej (ok 15% - mg), niż w okresie użytkowania z przed montażu urządzenia. Wartość określam nie z wskazań komputera, a z tankowań. Jestem bardzo zadowolony z urządzenia

Z poważaniem,
Jacek Haliński


VW PASSAT 2,0
(...)W maju 2009 roku kupiłem Passata, kombi 2, 0 litry na ON. I jeszcze ze skrzynią automatyczną, dwusprzęgłową. To jedyna fajna rzecz w tym aucie. No oprócz kierowcy oczywiście. Silnik z charakterystyczną dziurą turbiny, która mnie do szału doprowadzała. Bo przed dziurą to ledwo się zbierał, a jak dziurę przeszedł to zaczynał ściągać paliwo z baku. Oczywiście, że nawet trochę przyspieszał. Prędkość maksymalną (217km/h) prawie że osiągał, tuż przed Opolem, jak na autostradę wjeżdżałem we Wrocławiu. Pomiar według wskazań szybkościomierza. Dodatkowy system nawigacyjny sprowadzał mnie brutalnie na ziemię i wskazywał 208km/h. Na trasie spalał ten wspaniały WV 11, 4litra/100km. A kiedyś jak jechałem do Krakowa trochę szybciej to przepuścił 14, 6 litra i nie na cała trasę, lecz średnio na 100km. To chyba trochę za dużo, jak na auto o 2, 0litrach i tylko 170KM.
(...) w trakcie spotkania w Zabrzu dałem się namówić na zamontowanie MAKSOR REFERENCE to jest to, co każdy silnik mieć powinien. Teraz przejechałem z tym CUDEM 15 000 km i jest to zupełnie inny silnik. Cicha i spokojna praca, brak dziury, Auto przyspiesza jednym ciągiem jak by miał 250KM i prędkość maksymalna poprawiła się zdecydowanie. Teraz wg szybkościomierza jedzie ponad 230km/h i nie muszę czekać aż dojadę do Opola. Samochód naprawdę ma super przyspieszenie i .. Pali o jakieś 27%!!! Mniej!!! I to wszystko dzięki MAKSOR REFERENCE. Polecam wszystkim, którzy mają za mało koni w swoich silnikach i ich auta palą za dużo.
Piotrek z Wrocka

 

 

OPINIA AUDI A4 3,0 TDI 4X4

Na początku roku zakupiłem modyfikator paliwa MAKSOR Reference. W zasadzie nie za bardzo wierze w cudowne zmniejszanie spalania lub zwiększenia przyspieszenia samochodu poprzez jakis "gadźet" ale w tym przypadku modyfikator maksor okazal się czymś ciekawym.
Jesli chodzi o osiągi to nie testowalem samochodu na stoperze, ale moge podzielić sie ogólnymi odczuciami po zamontowaniu maksora.
Pewny jestem tego, ze silnik zaczal ciszej pracowac, tak jakby wczesniej latal bez oleju, samochod przyspiesza bardzo plynnie, odczuwalny jest przyrost momentu obrotowego od najnizszych obrotów.
Silnik nawet przy maksymalnym deptaniu gazu nie pusci nawet delikatnej chmurki z rury wydechowej, co w przypadku diesla ciężko jest osiągnąć.

Zmienilo sie również spalanie, średnio przed montażem modyfikatora wychodzilo zawsze ok 11/100km, na początku rożnica byla niewielka, teraz po 3 miesiacach, nie zdarzylo mi sie przekroczyć 9,5/100km.

Myślę że jak na silnik 3.0 tdi z napędem 4x4 , skrzynia automat, to jest to wynik conajmniej satysfakcjonujący, podkreślam tu że nie jeżdże samochodem zbyt delikatnie, zawsze sie wszędzie spieszę.
Moj sceptycyzm wobec takich gadżetow nadal zachowalem, jednak wyjątki się zdarzają i ten modyfikator jest tego potwierdzeniem. Sam mam zamiar dokupić jeszcze jeden do drugiego auta i polecam zrobić to samo każdemu kto lubi swoj samochod :)

Pozdrawiam. Kamil.

 

20.09.2008
VW Passat TD 2.0 DfR

Jeżdżę Passat kombi TD 2.L z 2006r-po założeniu Referenc-a od razu zauważyłem oszczędności w spalaniu a po przejechaniu 700km byłem pewny o słuszności mojej decyzji zakupu.Często na trasach jadę "oszczędnie" teraz wskazania polepszyły mi się o jakieś 0,7-0,9 na 100km.Jeżeli chcę trochę więcej "spalić" i poczuć przyspieszenie i radość wyprzedzania to po założeniu Referenc-a to czysta przyjemność,naprawdę mój Passat potrafi teraz dużo więcej,zaryzykowałem-kupiłem-sprawdziłem i jestem bardzo zadowolony, namawiam wszystkich niedowiarków - przynajmniej popróbujcie oddać zawsze można.
Koniarz Zdzisław




10.05.2009
FIAT Qubo 1,4

U Pana Mariusza zakupiłem Dynamic fuel Refernece do mojego nowego słabiutkiego (1.4 75 KM-benzyna) fiata Qubo, mając nadzieje ,że ta "zabawka" da troszeczkę mocy dla tego zdechlaka , a i owszem Pan Mariusz kombinował , proponował, to takie a takie ustrojstwo (chwała chłopu za tak rzetelną kupiecką postawe) pewnie za darmo by oddał dzieło swojej pracy - no ale trafiliśmy na cudo jak wyżej , po zamontowaniu Pana Mariusza dzieła auto dostało wigoru i dziwnego pomruku(sportowego) ale nie zalezało mi na bajerach , czy mniejszemu spalaniu tylko na ..... mocy i tylko na mocy i taką uzyskałem , przed załozeniem Referenc-a zdechlak jechał max 140km/h a po 1500km coś w nim drgneło, pierdykneło i zachciało mu się jechać normalnie; gdzieś około170km/h, no kurcze dzięki za to coś Panie Mariuszu.A na koniec powiem tak: bałem się sakramencko wydac kasę na jakąś rurkę która ma dać troszeczke mocy za nie małą kase , ale zaryzykowałem kasę i efekt rurki dał mi wiele satysfakcji i mandat za przekroczenie prędkości. no to na tyle i pozdrawiam , a paliwka wcale mi wiecej nie ubywa niż przed załozeniem referenca.

Wojciech Małkowski Rumia


04.08.2009
Peugeot 406 silnik 2.0 HDi 90KM.

Obecnie zabudowany DF Reference .Tez byłem niedowiarkiem i raczej sceptycznie podchodzilem do sprawy szczególnie po przejechaniu wczesniej ok. 50tys km na magnetyzerach nakladkowych... Moja pinia oparta jest na obserwacjach z okresu 4 miesiecy i przejechanych w tym czasie prawie 15 tys km ... Co do subiektywnych odczuc - najbardziej dla mnie efektowny (oprocz cichszej i bardziej rownomiernej pracy silnika ) to fakt, ze po przejechaniu już kilkuset km zniknela turbodziura, co rozumiem tak, ze od 1000 do 2000 obr/min silnik przyspiesza plynnie na kazdym biegu (na 5tym tez!) bez zadnego naglego rwania auta do przodu przy ok 1[zasłonięte]800-19obr/min (silnik ze sprezarka bez regulacji kierownic) i bez szarpania! Na wyzszych obrotach też sie odczuwa jakby mocniej bylo, ale juz nie tak wyraznie. Poza tym można jezdzic na wyzszym biegu tam, gdzie wcześniej trzeba było jechać na niższym biegu bo, silnik po prostu szarpal. Po 2 miesiacach eksploatacji (czyli po okresie próbnym) DF'a wymienilem na DFR'a (bezposrednio w firmie Maksor) i jak na 90-konny silnik w ciezkim aucie czuje zdecydowana roznice w dynamice podczas przyspieszania. Ale to odczucia subiektywne (na razie nie mierzone) wiec skupie sie nad tym co widoczne i mierzalne: nie widac dymu z rury wydechowej (wczesniej sporadycznie, ale zdarzalo się zobaczyc co stamtad wylatuje) w kazdych warunkach jazdy. Nie mam co prawda FAP'a, ale mam katalizator i mam nadzieje, ze owe niedymienie (i nie tylko) wydluzy zdecydowanie jego zywotnosc. Kolejna sprawa to wczesniej opisana turbodziura, a wlasciwie jej brak - jest zadziwiajace jak silnik potrafi od 1000 obr/min plynnie wchodzic na obroty na kazdym biegu - na 5tym tez, choc oczywiście nie z wielka dynamiką, ale jest to mozlwie bez wczesniejszych efektow szarpania. Owe zwiekszenie elastycznosci silnika może spowodowac inny sposob jazdy - nie trzeba tak czesto biegami mieszac. Kolejna sprawa, to ewidentnie odczuwam zmniejszenie zuzycia paliwa o ok. 10%, ale głównie na trasie. W ruchu miejskim raczej korzysta się z elastycznosci silnika i odczuwalnych lepszych przyspieszen i stad chyba takie wybiorcze efekty (o których Pan Mariusz zreszta wspominal przed kupnem). Jednak wspominam o oszczednosciach, gdyż jest to forma inwestycji, która tez ma szanse zwrócić się wg moich szacunków w ciagu ok. 3 lat przy obecnej ilosci rocznie przejezdzanych km (mowie o DFR!). Problem tylko w tym, ze z nowych dla silnika warunkow pracy chce sie korzystac i nie zawsze uda sie zachowac stary styl jazdy i zwiazane z tym oszczednosci paliwa ;-). Zreszta tak jak sie reklamuja - mozna przetestowac ich produkty i jak juz, to gwarantuja zadowolenie. Najpierw skorzystałem z czasu próbnego i przez to dalej będę korzystał na pewno z zadowolenia. Korzystanie z oszczedności w postaci zmniejszonego zużycia paliwa lub zdecydowanie dłuższej eksploatacji elementow majacych kontakt ze spalinami pewnie wyjdzie po zdecydowanie dluzszym okresie eksploatacji. Nadmienie jeszcze, ze na probe zakladalem DF'a w starym silniku benzynowym z gaznikiem i w zwyklym wolnossacym dieslu - w obu autach po przejechanych ok. 200-300km wyraznie silnik pracowal rowniej, ciszej i elastyczniej. Klient (ja) jest zadowolony z wrazen i efektow mierzalnych i w tym przypadku firma (Maksor) w osobie Pana Mariusza nie robi klienta w balona, co raczej jest rzadkoscia w dzisiejszych czasach. Warto tez wspomniec o pomocy jaka dostalem od Pana Mariusza przy montazu ich modyfikatorow - niby "niewiele", a cieszy. Jednym slowem - mowiac jezykiem z allego - polecam!
Rafał Katowice

 

I najnowsza opinia P Rafała z 2012 r - 2x special szeregowo:)


Witam! Poniżej kilka słów komentarza związanego ze stosowaniem Maksor Specjal x2: Udało mi się kupić 2 używane "specjale". Najpierw zostały założone do auta z silnikiem diesla 1.9D (bez doładowania, bez common rail) a potem do auta z silnikiem diesla 2.0 HDi (z doładowaniem, z common rail). W obu przypadkach praktycznie zaraz po założeniu były odczuwalne następujące efekty: - cichsza praca silnika; - zdecydowana poprawa elastyczności, tzn. możliwość wykorzystywania pracy silnika już praktycznie od wolnych obrotów bez szarpania silnikiem; - zdecydowanie łatwiejsze uruchamianie silnika nawet podczas 20-stopniowych mrozów. Jak się okazało nawet zatankowane "gorsze" paliwo nie spowodowało całkowitego zablokowania silnika a tylko konieczność dłuższego rozruchu; - brak dymienia, przy czym silnik nie ma zabudowanego filtra cząstek stałych; - w przypadku silnika HDI brak jakiejkolwiek turbodziury, a i silnik wolnossący żywiej reagował na wciśnięcie pedału gazu przy niskich obrotach - przy pojawieniu się możliwości jego eksploatacji też praktycznie od wolnych obrotów; - zmniejszenie spalania - to temat trudny, bo zależy od sposobu jazdy, ale zostało zmierzone, że przy największych mrozach przy jeździe praktycznie miejskiej, przy długim nagrzewaniu silnika spalanie nie przekroczyło 7L/100km w peugeocie 406 kombi; - auto jest odczuwalnie zdecydowanie żwawsze i niestety człowiek bardzo szybko się do tego przyzwyczaja. W tym momencie warto podkreślić, że oba silniki wcześniej miały już zamontowane modyfikatory Maksor'a . Silnik HDi przejechał już na maksorach praktycznie 100 000km. Specjale przejechały już niecałe 10 000km. Powyżej opisane efekty zostały zauważone nawet w tym przypadku zamiany modyfikatorów słabszych na mocniejsze. Wszystko co zapisałem w poprzedniej mojej opinii pozostaje aktualne, tyle, że efekty pogłębiły się, co najbardziej odczułem na elastyczności silnika i "zanikaniu" turbodziury. Fakt - nie są to tanie produkty, ale jako bezpieczny tuning jest to chyba najlepsze rozwiązanie, gdyż za jedną cenę oprócz poprawy parametrów silnika otrzymujemy dodatkowo poprawę warunków pracy silnika, co w dzisiejszych autach z różnymi "ekologicznymi" wynalazkami typu filtry cząstek stałych na pewno spowoduje wydłużenie ich eksploatacji.

Rafał Katowice

04.08.2009
KIA Picanto CRDi

Panie Mariuszu Gendarz z firmy MAKSOR.
Jako klient Pana firmy MAKSOR z Zabrza po zamówieniu zamontowałem w swoim samochodzie osobowym m-ki Kia Picanto typ CRDi ,turbo diesel,rok produkcji 1995 modyfikator paliwa najnowszej III generacji MAKSOR Specjal/e2x1600/ płacąc bez dostawy (cenzura:)zł. Na początku wydawało mi się to drogo lecz teraz zmieniłem zdanie.Po montażu tego urządzenia przjechałem już ponad 300 km i zauważyłem i zauważam z każdym przejechanym kilometrem poprawę pracy silnika tj.:rewelecyjne zwiększenie mocy silnika i to już na najniższych biegach,po prostu auto ma "kopyto" czyli sportowe przyśpieszenie,znakomitą elastyczność, cichszą, miękka praca silnika, zmiejszenie zużycia paliwa na trasie z 3,5 litra ON na 3,0 litra [MG - ok 15% ] . Uważam ,że te urządzenie jest warte nawet wyższej ceny, tym autem teraz naprawdę się przyjemnie jeździ.
Zawsze i wszędzie będę chwalił Pana firmę MAKSOR.
Zgadzam się na udostępnianie mych danych osobowych i pojazdu w celach marketingowo-reklamowych .
(...)
Z podziękowaniem gorącym Pana stały klient Marek Korzekwa



 

Witam Panie Mariuszu,

Zgodnie z Naszymi wcześniejszymi ustaleniami przesyłam kótką informację

na temat wrażeń związanych z montażem modyfikatora paliwa Dynamic Fuel

Reference. Użytkuję samochód marki Mazda 6 (rok produkcji 2009, poj.

silnika 2.5, moc 170 KM,benzyna,automatyczna skrzynia biegów). Chciałbym

wspomnieć, że już wcześniej korzystałem z maksora Dynamic Fuel.

Był on zamontowany był w samochodzie Ford Cougar rok produkcji 2000.

Dlatego też nikt nie musał mnie przekonywać o zaletach Waszego nowego

produktu. Jako

zadowolony klient postanowiłem skorzystać z nowego modyfikatora paliwa DF

Reference. Ograniczyłem się do podstawowych pomiarów z braku wolnego

czasu.

Wyniki przed montażem:

- przyspieszenie - 0-100 km/h - 9,7 s

- średnie spalanie na 100 km - 9,5 L

 

Wyniki po montażu (po przejechaniu 1800 km):

 

- przyspieszenie - 0-100 km - 9,3 s

- średnie spalanie na km - 9,0 L

 

Wyniki mówią same za siebie i potwierdzają moją bardzo dobrą opinię na

temat modyfikatorów paliwa Waszej produkcji. Na końcu wspomnę jeszcze o jednym

tescie, który uważam za bardzo ważny :). Dotyczy on spostrzeżeń mojej

żony. Otóż podczas drogi do pracy (2 dzień po montażu) zadzwoniła do

mnie (bardzo zaniepokojona) pytając czy czegoś nie zrobiłem z

samochodem? Bo gwałtownie reaguje na pedał gazu i ma większego kopa :|

... Po przyjeżdzie z pracy opowiedziałem jej o montażu maksora i

jego zaletach. Na dzień dzisiejszy spalanie waha się między 8,9-9.0 L.

Uważam, że to bardzo dobry wynik przy takim silniku (2,5L benzyna

automat). Z czystym sumieniem polecam DF Reference :).

 

Pozdrawiam

Tomasz Widurski

 

Więcej opinii użytkowników znajdziesz na naszej stronie - serdecznie zapraszam do lektury.

Plik z wszystkimi opiniami:
http://www.maksor.pl/pobierz/Opinie%20moto%2031.08.2011.pdf



http://mikito.pl/szablony/i/maksor/tel.png


UWAGA - produkujemy również inne modele:

  • Dynamic fuel [e 400] ( 490 zł PROMOCJA WIOSENNA - -40%!!! 294zł) - dla oszczędnych, zmniejsza spalanie 10-20%. Przyjemnie poprawia osiągi silnika, zabezpiecza silnik/turbine/filtr cząstek stałych itp

  • MAKSOR SPECIAL [2 x e1600] - (1850 zł) dla maksymalnej poprawy osiągów i kultury pracy silnika.

  • MAKSOR ULTRA - [3 x e1600] (2600 zł) - na zamówienie, dla koneserów i ekstremistów :)

    Wszystkie wersje mogę wystawić na allegro.

Szczegółowy opis, opinie użytkowników znajdziesz na naszej stronie - serdecznie zapraszam do lektury.


Pozdrawiam i zapraszam

Mariusz Gendarz


Copyright maksor_pl © 2011